Web Analytics Made Easy - Statcounter

چهارشنبه شب در دیدار رفت از مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، رئال مادرید میزبان منچسترسیتی خواهد بود.

طرفداری- چهارشنبه شب در چارچوب رقابت های لیگ قهرمانان اروپا، شاهد جدال تیم های دوم جدول لالیگا و لیگ برتر انگلیس در سانتیاگو برنابئو خواهیم بود.

اطلاعات بازی تورنمنت: لیگ قهرمانان اروپا 2019/20 | دور رفت مرحله یک هشتم نهایی تاریخ برگزاری: چهارشنبه | 7 اسفند 1398 ساعت برگزاری: 23:30 به وقت تهران محل برگزاری: سانتیاگو برنابئو | مادرید داور بازی: آقای دنیل اورساتو | ایتالیا پیش بازی

باشگاه منچسترسیتی بعد از محرومیت دو ساله از حضور در همه رقابت های اروپایی به دلیل نقض جدی قوانین مربوط به فیرپلی مالی و ناامیدی از قهرمانی در این فصل از رقابت های لیگ برتر، تنها امیدش برای کسب موفقیت در فصل جاری را در لیگ قهرمانان اروپا می بیند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسلماً قهرمانی در FA Cup و یا EFL Cup به قدر کافی برای سیتیزن ها و بخصوص پپ گواردیولا موفقیت قابل قبولی نخواهد بود.

رئال مادرید، قهرمان سه دوره متوالی رقابت ها بین 2016 تا 2018، سال گذشته به طرز ناباورانه ای به دست تیم آژاکس از گردونه رقابت ها کنار رفت و حالا به دنبال جبران ناکامی فصل قبل است. تیم زیدان هم در رقابت های داخلی عملکرد چندان قابل قبولی نداشته، و با از دست دادن 5 امتیاز طی دو بازی، صدر جدول را به بارسلونا واگذار کردند و در مرحله یک چهارم نهایی کوپا دل ری نیز حذف شده اند.

با اینحال، زیدان در تمام 12 مسابقه مراحل حذفی که هدایت رئال مادرید را به عهده داشته، موفق به پیروزی شده است. به نوعی مرد فرانسوی را متخصص قهرمانی در اروپا می خوانند، چرا که با 3 عنوان قهرمانی کنار باب پیسلی و کارلو آنچلوتی قرار دارد. در مقابل، 9 سال از آخرین قهرمانی اروپایی گواردیولا می گذرد، و اخیراً خودش اعتراف کرد که در صورت عدم قهرمانی در اروپا، دوران حضورش در منچسترسیتی ناموفق خواهد بود.

منچسترسیتی در 4 تقابل اخیرش مقابل رئال مادرید موفق به کسب پیروزی نشده که همگی در لیگ قهرمانان بوده و شامل دو شکست در سانتیاگو برنابئو می شود. در عوض، رئال مادرید طی 4 تقابلش مقابل تیم های انگلیسی همواره پیروز بوده و آخرین برد آنها به فینال لیگ قهرمانان اروپا 2018 مقابل لیورپول برمی گردد.

منچسترسیتی در هر سه دوره ای که مقابل تیم های اسپانیایی مراحل حذفی را برگزار کرده، حذف شده است که آخرین آنها به نیمه نهایی 4 سال قبل مقابل لوس بلانکوس برمیگردد.

آخرین اخبار و وضعیت بازیکنان دو تیم رئال مادرید ادن هازارد و مارکو آسنسیو را به دلیل مصدومیت در اختیار نخواهد داشت. رودریگو گوئس، ناچو، هامس رودریگز و براهیم دیاز هم به تشخیص زیدان برای این مسابقه دعوت نشده اند. در تیم منچسترسیتی، علیرغم بازگشت لروی سانه به تمرینات گروهی، اما بازیکن آلمانی در این مسابقه حضور نخواهد داشت. آیمریک لاپورته به قلب خط دفاعی سیتیزن ها برگشته است. ترکیب و سیستم احتمالی دو تیم

پیش بینی نتیجه بازی از Whoscored

1-1 نظرسنجی

شرکت در نظرسنجی طرفداری مخصوص دیدار رئال مادرید-منچسترسیتی

منبع: طرفداری

کلیدواژه: لیگ قهرمانان اروپا رئال مادرید رقابت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۴۴۱۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قهرمانی رئال مادرید در لالیگا و شادی جالب کارلو آنچلوتی به همراه بازیکنان / انیمیشن عمر مومنی

عمر مومنی به بهانه سی و ششمین قهرمانی رئال مادرید در لالیگا انیمیشن جدیدی را منتشر کرده است.

دانلود (1.8MB)

دیگر خبرها

  • آخرین تمرین رئال مادرید و بایرن مونیخ قبل از بازی مرگ و زندگی / عکس
  • سیمون مارسینیاک، داور جدال حساس رئال مادرید و بایرن مونیخ
  • برتری 2-1 یوونتوس مقابل رئال مادرید (لیگ قهرمانان اروپا - 5 می، 2015) / فیلم
  • قهرمانی رئال مادرید در لالیگا و شادی جالب کارلو آنچلوتی به همراه بازیکنان / انیمیشن عمر مومنی
  • ام باپه: مطمئن هستیم که به فینال لیگ قهرمانان اروپا راه پیدا خواهیم کرد
  • جشن قهرمانی در ورزشگاه خالی از تماشاگر؛ مخالفت خاویر تباس با تغییر زمان دیدار رئال مادرید و کادیز
  • با اعلام رسمی بایرن مونیخ؛ رافائل گریرو بازی حساس با رئال مادرید را از دست داد
  • فقط دو ستاره آنچلوتی پنجاه جام دارند!
  • اولدترافورد در شوک؛ بایرن خواهان تن هاخ!
  • آنچلوتی: گل بلینگام به بارسلونا مهم‌ترین لحظه فصل ما بود؛ جشن قهرمانی؟ اول بایرن مونیخ!