Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رویداد24»
2024-03-19@05:37:23 GMT

عکس تلخ / مرگ کرونایی پرستار زن بیمارستان لاهیجان

تاریخ انتشار: ۷ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۴۴۵۱۸

عکس تلخ / مرگ کرونایی پرستار زن بیمارستان لاهیجان


رویداد۲۴  نرجس خانعلی زاده پرستار ۲۵ ساله بیمارستان میلاد عصر امروز درگذشت.

بنابراین گزارش یکی از مسئولان بیمارستان میلاد علت فوت این پرستار را شبه آنفولانزا اعلام کرد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا علت این ضایعه تلخ، ویروس کرونا بوده است یا خیر گفت: علائم بیماری شبیه آنفولانزا بوده، ولی جواب آزمایش تست کرونا هنوز تعیین نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


یکی از پیج‌های اینستاگرامی هم به نقل از دوست نرجس نوشت: استرس داشت وقتی داشتم میبردمش آی سی یو. بهش گفتم این عکسو میگیرم که وقتی خوب شدی با هم به این روزا بخندیم. نشد بخندیم.   منبع: رکنا لینک کوتاه: www.rouydad24.ir/000rU0 خبر های مرتبط

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 ویروس کرونا ویروس کرونا در ایران اخبار حوادث

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۴۴۵۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمار جهانی کرونا؛ هنگ‌کنگ رکورددار فوتی‌های روزانه

بنابر تازه‌ترین به‌روزرسانیِ «ورلداُمتر» از آمار جهانی کرونا (کووید ۱۹)، روز گذشته در کشورهای مختلف در مجموع بیش از ۵۰۰۰ مورد جدید ابتلا به کروناویروس شناسایی و ۶۰ فوتی گزارش شده است.

به گزارش ایسنا، همچنین دو منطقه هنگ کنگ با ثبت ۵۰ فوتی و ماکائو (بخش خودمختار چین) با ۱۴۹۵ مورد جدید ابتلا به ترتیب بالاترین آمار تلفات و مبتلایان کرونایی را در شبانه‌روز گذشته در جهان گزارش کرده‌ اند.

طبق آمار جهانی، در مجموع موارد ابتلا در کشورهای مختلف تاکنون به ۷۰۴ میلیون و ۲۳۵ هزار و ۷۶۱ نفر رسیده و مرگ بیش از ۷ میلیون بیمار نیز تأیید شده است.

داده‌های ورلداُمتر همچنین حاکی از آن است که بیش از ۶۷۵ میلیون و ۱۰۸ هزار پرونده پزشکی (۹۹ درصد) از کل ابتلاهایی که نتایج آن مشخص شده، به بهبود مبتلایان (شامل بیماران تحت درمان در منزل یا بیمارستان) منتهی شده است.

پایگاه داده‌های جهانی ورلداُمتر از تاریخ ۲۹ ژانویه سال ۲۰۲۰ میلادی، ثبت آمار رسمی مرتبط با کرونا را آغاز کرده است.

در میان ۱۰ کشوری که به عنوان مناطقی با بالاترین آمار ابتلا در بالای جدول ورلداُمتر جای گرفته‌اند، آمریکا همچنان با ثبت بیش از ۱۱۱ میلیون ابتلا و بیش از یک میلیون و ۲۰۰ هزار فوتی به ترتیب رکورد ابتلا و مرگ‌های کرونایی را در کل دنیا دارد.

پس از آمریکا، دو کشور هند و فرانسه با عبور از ۴۰ میلیون ابتلا به ترتیب جایگاه دوم و سوم را به لحاظ آمار کل مبتلایان اشغال کرده‌اند.

همچنین در فهرست آمار فوتی‌های این بیماری در حال حاضر بعد از آمریکا، برزیل با بیش از ۷۰۰ هزار فوتی و هند با بیش از ۵۰۰ هزار فوتی، بیشترین مرگ‌ و میر کرونایی را به ثبت رسانده‌اند.

بر همین اساس، فرانسه در حال حاضر رکورددار ابتلا در قاره سبز (اروپا) است و روسیه نیز با ثبت بیش از ۴۰۲ هزار فوتی، بالاترین آمار مرگ‌های کرونایی را تاکنون در این قاره گزارش کرده است.

تازه‌ترین آمار کرونا در نقاط مختلف دنیا به تفکیک کشورها و با تقسیم‌بندی‌های قاره‌ای، زمانی و موضوعی در جدول جهانی ورلداُمتر به‌روزرسانی می‌شود.

سازمان جهانی بهداشت (WHO) در تاریخ جمعه ۵ مه ۲۰۲۳ به‌ طور رسمی پایان وضعیت اضطراری کووید ۱۹ در جهان را اعلام کرد. این سازمان در ژانویه ۲۰۲۰، شیوع ویروس کرونا را یک وضعیت اضطراری بهداشت عمومی و نگرانی بین‌المللی اعلام کرده بود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • آخرین آمار قربانیان کرونا، ۷ میلیون و ۶ هزار و ۱۴۹ نفر
  • جشنواره تخم مرغ‌های رنگی در لاهیجان
  • برگزاری جشنواره نوروز در جزیره استخر لاهیجان
  • حدود ۱۲ هزار پزشک و پرستار در خراسان رضوی آماده خدمت رسانی به زائران و مجاوران
  • سفر به سرزمین چای و ابریشم و بازدید از عروس شهرهای گیلان
  • نمایش اشیاء کشف شده از کشتی غرق شده در لاهیجان
  • این نشانه‌ها می‌گویند که فرد به پایان زندگی خود نزدیک شده است
  • ماجرای نجات مادر و نوزاد توسط پرستار اورژانس بابلی
  • آمار جهانی کرونا؛ هنگ‌کنگ رکورددار فوتی‌های روزانه
  • ماجرای نجات مادر و نوزاد توسط پرستار اورژانس چه بود؟ + فیلم