Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-26@09:40:02 GMT

تضعیف امنیت اروپا با خروج آمریکا از برجام

تاریخ انتشار: ۷ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۴۴۷۳۸

به گزارش تابناک به نقل از  صدا و سیما به نقل از خبرگزاری رویترز، هایکو ماس، وزیر خارجه آلمان امروز در دیدار مشترک با همتایان سوئدی، کره ای، فنلاندی و اردنی به عنوان بخشی از کشور‌های عضو ابتکار عمل موسوم به استکهلم درباره خلع سلاح هسته‌ای در برلین گفت: جهان بر سر یک دو راهی قرار گرفته است.   سال ۲۰۱۸ بود که آمریکا از توافقنامه هسته‌ای وین (منظور برنامه جامع اقدام مشترک است) خارج شد و در سال گذشته (۲۰۱۹) نیز بر اثر پیمان شکنی در ارتباط با پیمان منع موشک‌های هسته‌ای میان‌برد (موسوم به آی ان اف)، امنیت اروپا یک گام تضعیف شد و اگر این وضع در جهان همین طور استمرار یابد در آن صورت، نظام هسته‌ای جهان و به تبع آن، امنیت جهانی با خطر مواجه می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  از این رو برآنیم این گونه توسعه را معکوس کنیم. پیمان منع گسترش جنگ افزار‌های هسته‌ای (ان پی تی) در واقع یک سنگ بنا و ستون مرکزی است و این پیمان، هم برای خلع سلاح تسلیحات هسته‌ای موجود و هم برای مهار توسعه مستمر تسلیحات اتمی معتبر است.

منبع: تابناک

کلیدواژه: کروناویروس کرونا در ایران بیمارستان کامکار پنومونی ایرج حریرچی محسن طاهری حسنی مبارک امنیت اروپا خروج آمریکا از برجام هایکو ماس وزیر امور خارجه آلمان کروناویروس کرونا در ایران بیمارستان کامکار پنومونی ایرج حریرچی محسن طاهری حسنی مبارک هسته ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۴۴۷۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمریکا برای این سه «هکر ایرانی» ۱۰ میلیون دلار پاداش تعیین کرد

یک حساب توئیتری امنیت دولتی آمریکا که به زبان فارسی منتشر می‌شود از تعیین جایزه ۱۰ میلیون دلاری برای اطلاعاتی در مورد ۳ مرد ایرانی به عنوان هکر خبر داد.
 
به گزارش یورو نیوز؛ برنامه «پاداش برای عدالت» سرویس امنیت دیپلماتیک وزارت امور خارجه ایالات متحده با انتشار اطلاعیه‌ای اعلام کرد که در ازای اطلاعات درباره سه مرد ایرانی با نام‌های «ر. ک»، «ک. ب. س.» و «ح. ه» تا ۱۰ میلیون دلار پاداش پرداخت می‌کند.
 
به ادعای این نهاد دولتی آمریکا؛ این افراد به انجام حملات سایبری «تحت هدایت و همکاری شرکت‌های نیابتی وابسته به سپاه پاسداران» به «بیش از ۱۲ شرکت آمریکایی، وزارت امور خارجه و وزارت خزانه‌داری ایالات متحده» متهم شده‌اند.

tags # آمریکا ، هکر سایر اخبار آیا قدرت‌های فوق‌بشری واقعیت دارند؟ چطور انسان به این قدرت‌ می‌رسد؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • ناتو، قلدر ۷۵ساله
  • فضاسازی تبلیغی پارلمان اروپا علیه عملیات «وعده صادق»
  • ریابکوف: هدف بلینکن تضعیف روابط روسیه و چین است
  • رای پارلمان اروپا به تضعیف قواعد زیست محیطی به نفع کشاورزان
  • واکنش مسکو: به قطعنامه سلاح‌های هسته‌ای در فضا
  • روسیه قطعنامه آمریکا درباره عدم استقرار سلاح‌های هسته‌ای در فضا را وتو کرد
  • آمریکا برای این سه «هکر ایرانی» ۱۰ میلیون دلار پاداش تعیین کرد
  • آمریکا : مذاکره مستقیم برجامی با ایران نداریم؛ نه در نیویورک و نه در هیچ کجای دیگر / درباره روش‌های ارتباطمان با ایران نظری نمی‌دهیم
  • واکنش رسمی آمریکا در خصوص مذکرات احیای برجام | مذاکره مستقیم در حال انجام است؟
  • آمریکا: در حال مذاکره مستقیم با ایران درباره برجام نیستیم