Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-05-04@09:04:03 GMT

شدت گرفتن بارش ها و سیلاب در لرستان

تاریخ انتشار: ۷ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۴۵۲۸۳

‍‍‍‍‍‍

میانگین بارندگی در استان لرستان به ۹۴ میلیمتر رسید. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، موج دوم بارش‌ها در استان لرستان آغاز شده است. بارش‌ها تا پایان وقت امروز ادامه دارد و مردم استان با توجه به حجم بالای بارش‌های رگباری و افزایش دبی رودخانه‌ها به هیچ عنوان در حاشیه رودخانه‌ها به خصوص قسمت‌های عبوری درون شهر‌ها توقف نکنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شدت بارندگی‌های بامداد امروز در نورآباد مرکز شهرستان دلفان لرستان موجب طغیان رودخانه‌های این شهر و ورود سیلاب به منازل مردم شد و شهروندان را مجبور به ترک منازل و اسکان اضطراری کرد. با شدت گرفتن بارش‌ها و افزایش حجم دبی کشکان رود؛ ضلع غربی شهر پلدختر، در معرض خطر طغیان رودخانه قرار دارد. سیلاب به ۲۷ واحد مسکونی شهرستان الیگودرز خسارت زد. طغیان رودخانه نیز باعث مسدود شدن جاده الشتر به فیروزآباد شده است. اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان لرستان برای حفظ ارتباط زمینی ۴۰۰ راهدار و ۱۸۰ دستگاه ماشین آلات راهداری را به مناطق در معرض سیل گسیل کرده است.   کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: سیلاب لرستان دلفان بارش ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۴۵۲۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخریب جاده‌های بین مزارع و عشایری شهرستان آبدانان بر اثر سیلاب

عبدالنبی امینی پور در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: براثر بارندگی‌های اخیر که میزان آن بیش از ۱۴۰ میلیمتر گزارش شده اکثر جاده‌های بین مزارع تخریب و تردد ماشین آلات کشاورزی را غیرممکن کرده است.

وی بیان داشت: با توجه به اینکه برداشت دربخش کلات مورموری آ غاز ش ده است، برای سهولت در امر برداشت محصولات کشاورزی ضمن تخصیص اعتبارات بحران به بخش کشاورزی لازم است در کوتاه‌ترین زمان ممکن کار ترمیم و مرمت جاده‌های بین مزارع به سرعت انجام گیرد تا کشاورزان عزیز بتوانند محصول خود را به موقع برداشت کنند.

وی گفت: برابر بازدیدهای به عمل آمده توسط کارشناسان جهاد کشاورزی وضعیت مزارع کشاورزی را پس بارندگی ها مطلوب و به کشاورزان گرامی توصیه می‌شود تا رسیدن مزارع به نرم برداشت عجله نکنند.

کد خبر 6096123

دیگر خبرها

  • امدادرسانی به ۲۴۰ شهروند گرفتار در سیل/مردم به هشدارها توجه کنند
  • تدوام سامانه بارشی در آذربایجان غربی/سیلاب و طغیان رودخانه‌ها دور از انتظار نیست
  • تخریب جاده‌های بین مزارع و عشایری شهرستان آبدانان بر اثر سیلاب
  • دو روی سکه باران در ایلام
  • بسته شدن محورهای این استان بر اثر سیلاب و آب‌گرفتگی
  • بارش باران و باز هم آب‌گرفتگی خیابان‌های لرستان‌ + فیلم‌
  • سیلابی شدن مسیل‌ها و طغیان رودخانه‌های فصلی در خراسان جنوبی
  • بارش شدید باران و طغیان رودخانه‌های فصلی در ایلام
  • برخی راه‌های خراسان جنوبی بر اثر سیلاب مسدود شد
  • هشدار سیل برای پایان هفته جاری