Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-03@21:15:19 GMT

نقشه پیشرفت و توسعه خراسان جنوبی طراحی شود

تاریخ انتشار: ۷ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۴۵۵۲۰

نقشه پیشرفت و توسعه خراسان جنوبی طراحی شود

منتخبین مردم خراسان جنوبی در یازدهمین دوره نمایندگی مجلس شورای اسلامی بر تلاش بیشتر برای تحقق خواسته‌ها و رفع مشکلات مردم، مطالبه‌گری و ضرورت طراحی نقشه راه در جهت پیشرفت همه‌جانبه استان تاکید کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، منتخبین مردم خراسان جنوبی در یازدهمین دوره نمایندگی مجلس شورای اسلامی شامگاه (6 اسفند) با نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی دیدار کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

«حسین خسروی اسفزار» منتخب مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس یازدهم با بیان اینکه پس از پیروزی انقلاب اسلامی، سرنوشت مردم به خودشان سپرده شده، گفت: در انتخابات اخیر، مردم تکلیف خود را به نحو احسن انجام دادند.

 

وی با اشاره به سه رکن اصلی انقلاب اسلامی، افزود: در کنار آموزه‌های دینی، رهبری جامعه اسلامی، رکن سوم انقلاب، پشتوانه مردمی است.

 

منتخب مردم بیرجند، درمیان و خوسف در انتخابات یازدهمین دوره نمایندگی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: تلاش بیشتر برای تحقق خواسته‌ها و رفع مشکلات مردم بهترین تشکر عملی از حضور مردم در صحنه انتخابات است و این مهم با اتحاد و یکدلی نمایندگان و مسئولان محقق می‌شود.

 

حجت‌الاسلام «مجید نصیرایی» منتخب مردم فردوس، طبس، بشرویه و سرایان در مجلس سازدهم نیز با بیان اینکه باید به بهترین شکل جواب مردم مؤمن و انقلابی را بدهیم، افزود: امروز فرصت کم‌نظیری برای جبهه انقلاب اسلامی بوجود آمده است لذا باید با رویکرد عدالت‌محور تلاش کنیم نقشه راه برای پیشرفت و توسعه استان طراحی شود.

 

وی ادامه داد: ما نمایندگان مجلس در استان با محوریت آیت‌الله عبادی و استفاده از ظرفیت آیت‌الله رئیسی باید طرح‌های کلان در جهت پیشرفت همه‌جانبه استان طراحی کنیم.

 

«مصطفی نخعی» منتخب مردم نهبندان و سربیشه در انتخابات یازدهمین دوره نمایندگی مجلس شورای اسلامی هم با اشاره به اینکه بیش از 80 درصد مردم این حوزه انتخابیه در انتخابات شرکت کردند و این بالاترین میزان مشارکت مردم در کشور است، گفت: با وجود قابلیت ها و ظرفیت های بسیار در این منطقه اما باز هم مردم با کمبودهایی مواجه هستند.

 

وی با تاکید بر اینکه خواسته مردم مطالبه‌گری است، بیان کرد: ترکیب بسیار خوبی در منتخبین مردم خراسان جنوبی در مجلس یازدهم وجود دارد که همه از شورای ائتلاف نیروهای انقلاب هستند.

 

منتخب مردم نهبندان و سربیشه در انتخابات یازدهمین دوره نمایندگی مجلس شورای اسلامی افزود: باید با اتحاد و همدلی مطالبات به حق مردم را با پرهیز از خط‌کشی‌ها پیگیری کنیم.

 

«سلمان اسحاقی» منتخب مردم قاین و زیرکوه در انتخابات یازدهمین دوره نمایندگی مجلس شورای اسلامی نیز با بیان اینکه گام اول انقلاب با حضور جوانان در کنار امام راحل صورت گرفت، اظهار کرد: جوانان غیور این مرز و بوم یکبار نیز در دوران هشت سال دفاع‌مقدس امتحان شدند.

 

وی تاکید کرد: در میدان حضور در صحنه‌های انقلاب اسلامی همواره مردم خراسان جنوبی خوش درخشیدند و برای دفاع از آرمان‌های انقلاب، ولایت مطلقه فقیه و شهدای گرانقدر به میدان آمدند.

 

منتخب مردم قاین و زیرکوه در انتخابات یازدهمین دوره نمایندگی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مردم به دلیل شاخصه‌های انقلابی ما را انتخاب کردند، گفت: از آحاد مردم و علما درخواست می کنیم نمایندگان منتخب خود در مجلس شورای اسلامی را کمک کنند.

 

اسحاقی بیان کرد: باید تا انتها همچنان انقلابی و ولایتمدار باقی بمانیم چراکه اگر عملکرد انقلابی نداشته باشیم به باور مردم خدشه وارد می‌شود.

 

به گفته وی اگر به منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی توجه شود، مردم به حقشان می‌رسند و اقتصاد مقاومتی می‌تواند نشان‌گر آبادانی کشور باشد.

 

منتخب مردم قاین و زیرکوه در انتخابات یازدهمین دوره نمایندگی مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه  وحدت در نمایندگان این دوره، متبلورتر خواهد بود، افزود: سردار شهید سلیمانی ولایتمداری خود را با حضور در خط مقدم نشان داد و ما نیز باید از این شهید والامقام الگو بگیریم.

 

 

 

پایان پیام/375

منبع: شبستان

کلیدواژه: طرح کلان دیدار با نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی نمایندگان منتخب مردم مطالبه گری انتخابات یازدهمین دوره نمایندگی مجلس شورای اسلامی مردم خراسان جنوبی انقلاب اسلامی منتخب مردم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۴۵۵۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام شد؛‌فهرست مشترک جبهه پایداری و شانا برای دور دوم انتخابات مجلس در تهران

به گزارش همشهری آنلاین، مجید متقی‌فر با تاکید بر اهمیت حضور مردم در مرحله دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، گفت: حضور غرور انگیز ملت حماسه ساز ایران اسلامی در انتخابات یازدهم اسفندماه سال گذشته، با وجود مشکلات اقتصادی و کمبودها، برگ زرین دیگری از دفتر رشادت و وفاداری به انقلاب اسلامی بود که ان‌شاءالله در ۲۱ اردیبهشت ماه و در مرحله دوم انتخابات با حضور پرشور مردم تکمیل خواهد شد.

وی افزود: جبهه پایداری انقلاب اسلامی بر مبنای ادای تکلیف و انجام وظیفه، تلاش کرد با در نظر گرفتن شاخص‌های گفتمان انقلاب اسلامی در زمینه انتخابات و ویژگی‌های یک نماینده اصلح در مجلس شورای اسلامی نسبت به معرفی نامزدهای اصلح به مردم اقدام کند.

متقی‌فر افزود: جبهه پایداری انقلاب اسلامی مفتخر است با درک صحیح از دغدغه‌های رهبر معظم انقلاب که در خطبه نماز عید سعید فطر در فروردین ماه سال جاری نیز به صورت علنی بر آن تأکید کردند و توفیق ملت ایران را در توحید کلمه دانستند و همه فعالان سیاسی_اجتماعی را توصیه به عدم ایجاد دودستگی‌های جعلی کردند، در مسیر حفظ وحدت میان نیروهای انقلاب با اعتقاد کامل گام بردارد و در همین راستا در مرحله دوم از انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی نیز لیست نهایی جبهه انقلاب از سوی جبهه پایداری انقلاب اسلامی و شورای ائتلاف نیروهای انقلاب در حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس جمع بندی و مورد توافق قرار گرفت.

عضو شورای مرکزی جبهه پایداری انقلاب اسلامی، یادآور شد: آنچه از منظومه فکری امامین انقلاب بر می‌آید، این است که در انتخاب و گزینش نامزدهای انتخابات برای معرفی به مردم، ملاک‌ها و شاخص‌ها مهم است و صرف وابستگی به حزب و گروه و یا قبیله سیاسی نمی‌تواند ملاک عمل قرار گیرد.

سخنگوی جبهه پایداری انقلاب اسلامی اسامی نامزدهای لیست نهایی جبهه انقلاب که مورد حمایت مشترک جبهه پایداری انقلاب اسلامی و شورای ائتلاف نیروهای انقلاب هستند را به ترتیب زیر اعلام کرد:

۱- علیرضا سلیمی
۲- غلامحسین رضوانی
۳- محمد سراج
۴- زهره سادات لاجوردی
۵- زهره طبیب‌زاده
۶- فاطمه قاسم پور
۷- مجتبی زارعی
۸- حسین صمصامی
۹- حسین نجابت
۱۰- محمدحسین حسین‌زاده بحرینی
۱۱- علی اصغر پورمحمدی
۱۲- حسن خجسته باقرزاده
۱۳- مهدی شریفیان
۱۴- مهدی عسگری
۱۵- عبدالحسین روح الامینی
۱۶- سعید آجرلو

کد خبر 848926 منبع: ایسنا برچسب‌ها انقلاب‌ اسلامی‌ ایران انتخابات خبر ویژه

دیگر خبرها

  • فهرست مشترک جبهه پایداری و شانا برای دور دوم انتخابات تهران
  • پایان دوره آموزشی نمایندگان منتخب مجلس دوازدهم پس از 21 نشست تخصصی
  • پایان دوره آموزشی نمایندگان منتخب مجلس دوازدهم
  • اعلام لیست انتخاباتی دور دوم شورای ائتلاف و جبهه پایداری
  • اعلام شد؛‌فهرست مشترک جبهه پایداری و شانا برای دور دوم انتخابات مجلس در تهران
  • لیست نهایی جبهه انقلاب برای مرحله دوم انتخابات مجلس اعلام شد
  • لیست نهایی جبهه انقلاب جهت مرحله دوم انتخابات مجلس اعلام شد
  • تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس در خراسان جنوبی آغاز شد
  • دوره آموزشی تقنینی و نظارتی نمایندگان منتخب برگزار می‌شود
  • اعلام اسامی نامزد‌های نمایندگی مجلس شورای اسلامی در حوزه‌ی بیرجند، درمیان و خوسف