Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@17:08:58 GMT

حرام‌خوری‌ افراد را به سمت نوکری آمریکا می‌کشاند

تاریخ انتشار: ۷ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۴۵۵۲۴

حرام‌خوری‌ افراد را به سمت نوکری آمریکا می‌کشاند

به گزارش خبرنگار مهر، آیت‌الله سید علیرضا عبادی سه‌شنبه شب در دیدار با نمایندگان منتخب مردم خراسان‌جنوبی در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: در انتخابات باز هم مردم ایران پیروز حقیقی بودند.

نماینده ولی‌فقیه در خراسان‌جنوبی با بیان اینکه مردم در این دوره از انتخابات، انتخابی قابل قبول داشتند، بیان‌کرد: از سال ۴۲ که امام (ره) و ملت ایران قیام کردند با یک مبارزه نابرابر رو به رو بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پشتوانه اصلی ملت ایران عنایت پروردگار

عبادی ادامه‌داد: از آن روز که دو نیم کره شرقی و غربی در برابر اسلام ایستادند تا به امروز بارها دیده‌ایم که در روزهای ضرور دست غیبی به یاری این ملت و اسلام آمده است.

وی با بیان اینکه پشتوانه اصلی ملت ایران عنایت پروردگار است، افزود: رهبر معظم انقلاب اسلامی همواره در برابر اظهار نگرانی افراد از سلطه‌جویی و توطئه‌افکنی استکبار به این عنایات معنوی و پشتوانه‌های الهی اشاره داشته‌اند.

نماینده ولی‌فقیه در خراسان‌جنوبی‌گفت: توکل و اتکاء به ذات پروردگار در برابر دشمنانی که به هیچ چیز پایبند نیستند همواره در سخنان رهبر معظم انقلاب اسلامی مورد تأکید قرار گرفته است.

ضرورت مراقبت و همکاری در راستای کنترل بیماری جدید

عبادی با اشاره به ترساندن مردم از حضور در صحنه به بهانه یک بیماری، اظهارکرد: البته در مورد این بیماری جدید (بیماری کرونا) باید مراقبت، ملاحظه، رعایت و همکاری‌های لازم وجود داشته باشد.

وی بیان‌کرد: به نظر می‌رسد که در ایران موضوع این بیماری همراه با یک جریانات سیاسی بیرونی و درونی است.

نماینده ولی‌فقیه در خراسان‌جنوبی با تبیین اینکه مردم خراسان‌جنوبی در انتخابات به خوبی درخشیدند، ادامه‌داد: موضوع شرکت مردم در انتخابات را از الطاف خفیه و یا جلیه پروردگار می‌دانیم که همواره این الطاف از سال ۴۲ همراه این مردم بوده است.

عبادی گفت: مردم عزیز ایران در صحنه انتخابات بعد از توطئه‌های سنگین دشمن چون اتفاقات مرتبط با گرانی بنزین در آبان و حوادث پیرامون شهادت شهید سلیمانی خوش درخشیدند چرا که دشمن تمایل داشت این مسائل را تا اسفندماه و زمان انتخابات ادامه دهند.

وی اظهارکرد: در ۱۰ دوره قبل مجلس شورای اسلامی کسانی وارد مجلس شده و خدمت کردند و افرادی نیز بعدها نوکرهای بیگانه شدند.

حرام‌خوری‌ها افراد را به سمت نوکری آمریکا می‌کشاند

ولی‌فقیه در خراسان‌جنوبی با تبیین اینکه خواست مردم همواره اجرای آرمان‌های انقلاب اسلامی است، بیان‌کرد: وکیل و نمایندگان مردم شهید پرور ایران اسلامی نتیجه فعالیت‌هایشان باید اسلام عملی و واقعی باشد.

عبادی ادامه‌داد: وقتی حرام‌خوری‌ها شروع می‌شود، دل‌ها قسی شده و در نهایت به سمت نوکری آمریکا می‌رود.

وی با بیان اینکه در گام دوم انقلاب باید آرمان‌ها را در صحنه عملی و میدانی مشاهده کنیم، یادآورشد: البته همه ما در برابر دشمن و بیگانه موظف به همکاری و همیاری با منتخبین مردم در مجلس و سایر مدیریت‌ها هستیم.

کد خبر 4863429

منبع: مهر

کلیدواژه: گام دوم انقلاب سید علیرضا عبادی نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی بیرجند انتخابات 98 انتخابات مجلس شورای اسلامی مجلس شورای اسلامی ایلام بوشهر تعطیلی مدارس گرگان شهرکرد بارش برف قزوین شیراز سیلاب بیرجند بارش باران ولی فقیه در خراسان جنوبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۴۵۵۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امداد رسانی به افراد گرفتار در سیلاب سرایان

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای خراسان جنوبی، کاووسی افزود: شب گذشته در پی تماس تلفنی مرکز کنترل و هماهنگی عملیات استان، در مناطق چاه‌های عشایری بغداده سرایان درخواست کمک شد.
وی گفت: بلافاصله دو تیم سیلاب از جمعیت هلال‌احمر شهرستان سرایان و پایگاه شهیدان وطن‌خواه سه‌قلعه به محل اعزام شدند.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی افزود: امدادگران به این ۹ نفر دسترسی پیدا کردند و به منطقه امن انتقال داده شدند.
کاوسی گفت: این عملیات از ساعت ۱۹ شب گذشته آغاز و به دلیل دسترسی دشوار جاده‌ها و مسیر‌های تردد تا پاسی از شب ادامه داشت.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی افزود: تیم‌های امدادی سیلاب هلال احمر سرایان به دنبال هشدار سطح نارنجی هواشناسی در حال آماده باش هستند.امداد رسانی به افراد گرفتار در سیلاب سرایان

دیگر خبرها

  • تعاملات مدیران دستگاه‌های اجرایی با اعضای شوراها افزایش یابد
  • ضرورت همدلی بین شوراها برای رفع مشکلات مردم
  • افتتاح ۱۷۶ طرح عمرانی با کمک شوراهای اسلامی در استان
  • شوراهای اسلامی برای تولید و رونق اقتصادی روستاها برنامه‌ریزی کنند
  • شکست حمله نظامی آمریکا در صحرای طبس تجلی حقانیت جمهوری اسلامی بود
  • آغاز ضبط مناظره های نامزد‌های راه یافته به دور دوم انتخابات در خراسان جنوبی
  • پیش‌بینی۲۸۷ شعبه أخذ رأی برای دور دوم انتخابات خراسان جنوبی
  • توصیه های انتخاباتی استاندار/تنور انتخابات را گرم نگه داریم
  • روشنفکری ایرانی و تشویق حرام‌کاری
  • امداد رسانی به افراد گرفتار در سیلاب سرایان