Web Analytics Made Easy - Statcounter

محبی مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان ایلام در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛گفت : تاکنون ۲۲۳ هزار و ۸۰ عدد کیسه سیمان به متقاضیان سیل زده که منازل آنها در سیل فروردین ماه تخریب شده بود تحویل داده شده است که این مقدار شامل ۱۱ هزار و ۱۵۴ تن سیمان می‌باشد.

او ادامه داد: همچنین ۱۲ هزار و ۸۳۴ پرونده از مجموع واحد‌های احداثی، تعمیری و معیشتی سیل زده به بانک‌های عامل استان ایلام جهت دریافت تسهیلات ارجاع داده شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محبی اظهار کرد: از این تعداد پرونده که به بانک‌های عامل استان معرفی شده اند، ۲ هزار و ۱۵۵ واحد احداثی، ۸ هزار و ۵۲۶ واحد تعمیری و ۲ هزارو ۱۵۲ واحد نیز معیشتی بوده اند.

او افزود: تا به امروز یک هزار و ۱۰۴ مورد پایان کار برای واحد‌های سیل زده استان ایلام صادر گردیده است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان ایلام مطرح کرد: قرارداد ۱۰ هزار و ۵۷۴ واحد نیز تاکنون با بانک‌های عامل انجام شده است که یک هزار و ۹۱۱ واحد از آنان را واحد‌های احداثی تشکیل داده اند.

او بیان کرد: تا کنون ۱۴۰ میلیارد تومان تسهیلات در مرحله اول، دوم و سوم به متقاضیان پرداخت شده است.

انتهای پیام/ ن

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: واحدهای سیل زده بنیاد مسکن استان ایلام سیل زده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۴۵۵۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساخت ۵۲۵۰ واحد نهضت ملی مسکن در آذربایجان شرقی

سرهنگ ملکلو در تور رسانه‌ای بازدید از پروژه‌های عمرانی بسیج سازندگی آذربایجان‌شرقی از عدم همکاری و همیاری بانک‌های عامل ابراز گلایه‌ کرد و  گفت: فعالیت بسیج سازندگی سپاه عاشورا در کل کشور بی‌نظیر است و علیرغم کم‌کاری بانک‌های عامل و آورده 

وی تصریح کرد: گروه جهادی شهید مهدی باکری به طور شبانه‌روزی  برای تحویل ۷۲ واحد مسکونی با پیشرفت فیزیکی ۷۰ درصد تا پایان خردادماه فعالیت می‌کند.

وی گفت: تا پایان امسال ۶۰۰ واحد مسکونی را تحویل متقاضیان می دهیم.

وی به عملی شدن تعهدات مردم و دولت در تامین منابع مالی تاکید کرد و افزود: با همکاری و همیاری مردم و دولت و تامین منابع مالی اجرای پروژه‌های نهضت ملی مسکن با سرعت بیشتری اتفاق خواهد افتاد.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • ساخت ۵۲۵۰ واحد نهضت ملی مسکن در آذربایجان شرقی
  • سومین کارخانه سیمان «ویدر»، نگرانی ادامه‌دار اهالی و پاسخ یک مسئول
  • سه دستگاه ماشین آتش‌نشانی روز دنیا به شهرک شکوهیه تحویل شد
  • ۹۲ درصد متقاضیان واجد شرایط تسهیلات نهضت ملی مسکن، قرارداد امضا کردند
  • جزئیات جدید از تسهیلات نهضت ملی مسکن
  • همه ارکان دولت درگیر طرح نهضت ملی مسکن/ جهادگران پای کارند
  • بازداشت عامل چاقوکشی در ایلام
  • دستگیری عامل چاقوکشی در ایلام
  • دستگیری عامل چاقو کشی در ایلام 
  • دستگیری عامل چاقو کشی و شرارت در ایلام