Web Analytics Made Easy - Statcounter

علیرضا جزء قاسمی روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: با توجه به مسؤولیت اجتماعی شرکت آب و فاضلاب استان زنجان برای مقابله با ویروس کرونا، همه خدمات آن به صورت شبانه روزی و غیرحضوری به مشترکان ارائه می‌شود.

وی تاکید کرد: مشترکان می توانند به منظور اعلام حوادث و اتفاقات آب، افت فشار، کیفیت آب و دیگر خدمات با شماره سه رقمی ۱۲۲ مرکز ارتباطات مردمی شرکت آبفای استان زنجان تماس برقرار کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان گفت: برای ارائه خدمات به مشترکان از جمله پرداخت قبض آب به صورت تلفنی، درخواست ثبت پرداخت پیامکی و اعلام بدهی نیز شماره ۳۳۴۴۱۹۰۰ به صورت شبانه روزی در اختیار مشترکان قرار دارد.

جزء قاسمی خاطرنشان کرد: در شهر زنجان شرکت آب و فاضلاب سه منطقه تحت پوشش دارد.

وی ادامه داد: در هر منطقه ای ۶ شیفت کاری فعال است که در مواقع ضروری برای شیفت های استراحت نیز فراخوان ارائه خدمات به مشترکان داده می شود.

به گزارش ایرنا، این شرکت بیش از ۲۷۹ هزار و ۶۲۲ فقره انشعاب آب در ۲۱ شهر استان زنجان دارد.

برچسب‌ها شركت آب و فاضلاب زنجان ویروس کرونا قبض کاغذی زنجان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شركت آب و فاضلاب زنجان ویروس کرونا قبض کاغذی زنجان شركت آب و فاضلاب زنجان ویروس کرونا قبض کاغذی زنجان استان زنجان آب و فاضلاب شرکت آب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۴۵۶۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قطع گاز در رشت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ، شرکت گاز استان امروز اعلام کرد: به دلیل تعمیرات، گاز مشترکان قسمتی از مشترکان رشتی شامل شهرک صبا، حد فاصل کوچه اسکندری و سه راه گلکار و فرعی‌های منشعب فردا پنجشنبه ۲۰ فروردین از ساعت ۹ تا ۱۷ قطع خواهد شد.
این شرکت از مشترکان خواست در این مدت از دستکاری تجهیزات گازرسانی خودداری کنند.

دیگر خبرها

  • اجرای پروژه‌های فاضلاب رشت با قراردادی بالغ بر ۱۴۰۰ میلیارد تومان
  • قطع گاز در رشت
  • خدمات صندوق توسعه فناوری‌های نوین توسعه یافت
  • خدمات ویژه امداد کرمان موتور
  • وارد مدار شدن خط انتقال مجتمع آبرسانی حسین زائری دشتی
  • ارائه خدمات فرودگاهی به ۳ هزار و ۲۰۰ مسافر در روز
  • اجرای طرح توسعه خدمات فرودگاهی در فرودگاه بین‌المللی امام خمینی
  • فعالیت اورژانس اجتماعی در ۵ شهرستان زنجان
  • ارائه نوآوری‌های صندوق توسعه فناوری‌های نوین در تامین مالی فناوری در اینوتکس ۲۰۲۴
  • چرا در دیدار پرسپولیس و سپاهان آمبولانس نبود