Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-05-06@19:13:09 GMT

تکلیف بلیت فروشی بازی اصفهان چه می‌شود؟

تاریخ انتشار: ۷ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۴۵۷۰۰

تکلیف بلیت فروشی بازی اصفهان چه می‌شود؟

خبرگزاری میزان- دیدار برگزار نشده سپاهان و پرسپولیس تبعات زیادی در پی داشته و معما‌های زیادی را بر جای گذاشته است. تاریخ انتشار: 08:40 - 07 اسفند 1398 - کد خبر: ۶۰۰۱۶۱

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، پس از آن که دو روز از بلیت‌فروشی دیدار سپاهان و پرسپولیس گذشته بود، اعلام شد برای روز یکشنبه بازی سپاهان و پرسپولیس در ورزشگاه نقش جهان باید بدون تماشاگر برگزار شود و هیچ هواداری حق حضور در استادیوم را ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همان روز، اطلاعیه رسمی هیات فوتبال اصفهان منتشر شد و در آن اعلام کردند: «باتوجه به شیوع بیماری کرونا و بنا بر توصیه مسائل بهداشتی، بازی سپاهان اصفهان و پرسپولیس از هفته بیستم لیگ برتر فوتبال کشور بدون حضور تماشاگران برگزار خواهد شد. هوادارانی که اقدام به خرید بلیت این مسابقه کرده‌اند می‌توانند در بازی بعدی تیم سپاهان از آن استفاده کنند.»

این اطلاعیه، معما‌های بیشتری را مطرح کرد. اول اینکه بازی بعدی سپاهان به عنوان تیم میزبان، مقابل گل‌گهر برگزار می‌شود و شاید برخی از آنهایی که بلیت دیدار با پرسپولیس را خریداری کرده بودند، علاقه‌ای به تماشای بازی تیم محبوب‌شان مقابل گل‌گهر نداشته باشند. البته بازی پیش‌روی سپاهان مقابل ذوب‌آهن است، اما تیم دوم شهر اصفهان میزبانی را برعهده دارد و سپاهان نمی‎‌تواند اجازه ورود هوادارانش به ورزشگاه فولادشهر را با بلیت ورزشگاه نقش جهان را بدهد!

در ثانی، تکلیف هواداران سپاهان که از شهر‌های دیگر و نزدیک به اصفهان برای خرید بلیت اقدام کرده بودند، چه می‌شود؟ آیا آنها هم باید برای تماشای بازی با گل‌گهر که میزبانی برعهده سپاهان است، دوباره به اصفهان سفر کنند؟ فراموش نکنید که حدود ۴ هزار نفر از هواداران پرسپولیس هم بلیت بازی را خریده بودند. چرا آنها باید در دیدار بعدی سپاهان، در ورزشگاه نقش جهان حاضر شوند؟

سپاهانی‌ها می‌گویند با اینکه بلیت فروشی از سایتی با نام این باشگاه فروخته شده، اما مبلغ آن مستقیما به حساب شرکت توسعه و تجهیز وارد شده است. در همین رابطه با حسن کریمی مدیرعامل شرکت توسعه و تجهیز تماس گرفتیم، اما او نه جواب تماس را داد و نه پاسخگوی پیام‌ها بود. این مدل مدیریت در نوع خود عجیب است آنهم در شرایطی که پس دادن پول تماشاگران فوتبال، راحت‌ترین و منطقی‌ترین راهکار بود.

بیشتر بخوانید: چرا «کرونا» فقط در فوتبال ایران حاشیه‌ساز شد؟

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: سپاهان پرسپولیس پرسپولیس سپاهان بلیت فروشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۴۵۷۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انرژی‌ای که رامین در نقش جهان هم نیاز دارد (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، رامین رضاییان ستاره تیم فوتبال سپاهان در مصاف قبلی این تیم برابر استقلال ملاثانی بود که توانسته بود با یک گل و ارسال یک پاس گل تیمش را در دیدار دشوار جام حذفی به برتری برساند. رامین به همین دلیل با انگیزه زیادی پا به دیدار برابر پرسپولیس تیم سابقش گذاشته بود و به دنبال افزایش تعداد پاس‌ها و گل‌های خود در بیست و پنجمین مصاف لیگ برتر فصل جاری می‌گشت.

با این حال چیزی که این ستاره ملی پوش طلایی پوشان اصفهانی در ذهن داشت به هیچ وجه رنگ واقعیت به خود نگرفت و او اتفاقاتی را در ورزشگاه آزادی تجربه کرد که باور نداشت.

ویدیویی از دیدار پرسپولیس و سپاهان در جریان این دیدار در ورزشگاه آزادی منتشر شده که هواداران پرسپولیس در حال شعار دادن علیه رامین رضاییان هستند؛ این اتفاقی بود که رامین رضاییان انتظارش را نداشت و شاید به همین دلیل نتوانست نمایش خوبی که مقابل استقلال ملاثانی ارائه کرده بود را در ورزشگاه هم تکرار کند.

سپاهان تا ساعتی دیگر در ورزشگاه نقش جهان به مصاف استقلال خوزستان می‌رود و باید دید رامین که پس از پایان رقابت‌های جام ملت‌های آسیا از فرم همیشگی خود فاصله گرفته و فقط در چند مسابقه توانسته اثرگذار باشد چه عملکردی از خود به جا خواهد گذاشت.

دیگر خبرها

  • واکنش هیات فوتبال استان به تهران به ماجرای عدم حضور آمبولانس اورژانس در دیدار پرسپولیس و سپاهان
  • نیمی از بلیت‌های دیدار استقلال مقابل ذوب‌آهن فروش نرفت!
  • انرژی‌ای که رامین در نقش جهان هم نیاز دارد (عکس)
  • بلیط فروشی بازی پرسپولیس و نساجی آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط footballeticket.ir
  • آغاز بلیت فروشی دیدار نساجی و پرسپولیس
  • بلیط فروشی بازی تراکتور و فولاد آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط fooladfc.ir
  • بلیط فروشی بازی سپاهان و استقلال خوزستان آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط fooladsepahansport
  • هوادار خاطی سپاهان، ۱۰ سال محروم شد
  • میزان تعداد حضور هواداران پرسپولیس برای دیدار با نساجی مشخص شد
  • بلیط فروشی بازی استقلال و ذوب آهن آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط footballeticket.ir