Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-02@12:51:33 GMT

بیانی: مشکلات خط دفاع استقلال جدی است

تاریخ انتشار: ۷ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۴۵۷۱۱

بیانی: مشکلات خط دفاع استقلال جدی است

«شاهین بیانی» روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ورزشی ایرنا اظهار داشت: اگرچه استقلال توانست ذوب‌آهن را شکست دهد اما این دیدار بار فنی و جذابیت‌های لازم را نداشت.

وی افزود: شاید یکی از دلایلی که باعث شد کیفیت فنی بازی استقلال و ذوب‌آهن پایین باشد عدم حضور تماشاگران در ورزشگاه بود. فوتبال بدون هوادار هیچ جذابیتی ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیشکسوت استقلال خاطرنشان کرد: اگر به خاطر گسترش بیماری کرونا از حضور تماشاگران در ورزشگاه جلوگیری‌ می‌شود بهتر است تمام مسابقات لیگ برتر لغو شود. بازیکنان و مربیان نیز در معرض این بیماری خطرناک هستند.

وی تصریح کرد: استقلال تیم خوبی است اما در خط دفاعی مشکلات فنی دارد که باید برای ادامه رقابت‌های لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا برطرف شود،

بیانی تاکید کرد: آسیب دیدگی شیخ دیاباته ‌و دوری او از میدان باعث شده تا قدرت خط حمله استقلال کاسته شود  هرچند مهدی قائدی و ارسلان مطهری جای خالی او را پر کرده‌اند.

بازیکن سال‌های دور استقلال در پایان گفت: گل‌گهر یکی از تیم‌هایی است که برای بقا نیاز به کسب امتیاز دارد و به طور حتم در مقابل استقلال انگیزه‌های زیادی خواهد داشت از سوی دیگر شاگردان فرهاد مجیدی برای ماندن در کورس قهرمانی نیاز به سه امتیاز دارند.

برچسب‌ها مهدی قائدی شاهین بیانی لیگ قهرمانان آسیا شیخ دیاباته فرهاد مجیدی پروندهٔ خبری کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مهدی قائدی شاهین بیانی لیگ قهرمانان آسیا شیخ دیاباته فرهاد مجیدی مهدی قائدی شاهین بیانی لیگ قهرمانان آسیا شیخ دیاباته فرهاد مجیدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۴۵۷۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود پیکر ۲ شهید تازه تفحص شده دفاع مقدس به اهواز

به گزارش خبرنگار مهر، صبح امروز چهارشنبه پیکر ۲ شهید تازه تفحص شده دفاع مقدس از طریق فرودگاه بین‌المللی سپهبد شهید قاسم سلیمانی با پرواز هواپیمایی ایران ایر وارد اهواز شد.

در مراسم استقبال از این شهیدان خانواده معظم شهدا، فرماندهان انتظامی و مسئولان استان خوزستان حضور داشتند.

کد خبر 6094177

دیگر خبرها

  • فیلم| بازگشت پیکر شهید دفاع مقدس پس از ۳۷ سال انتظار به آغوش خانواده
  • اهدای پیراهن تیم ملی فوتسال به موزه دفاع مقدس کرمان
  • وداع با جانباز و آزاده سرافراز دوران دفاع مقدس
  • نقش جامعه کارگری در دوران دفاع مقدس بسیار پررنگ بوده است
  • رفع مشکلات ثبتی ۳۰ ساله به همت ۲۰ گروه جهادی در استان یزد
  • هنر دفاع کردن از زبان یوهان کرایوف / فیلم
  • ورود پیکر ۲ شهید تازه تفحص شده دفاع مقدس به اهواز
  • عکس/ استقبال از پیکر شهید دفاع مقدس در شیراز
  • پرسپولیس تردید ایجاد کرده، استقلال هوادارش را می‌کُشد!
  • پیگیری مشکلات کارگران در بهارستان