Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس سازمان هواشناسی از احتمال طغیان اغلب رودخانه‌های غرب کشور خبر داد و گفت:بحران اصلی در استان‌های لرستان، ایلام، چهارمحال‌و‌بختیاری و شمال‌شرق خوزستان خواهد بود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سحر تاجبخش با اشاره به این‌که به احتمال زیاد در اغلب رودخانه‌های غرب کشور شاهد طغیان باشیم، اظهار کرد: تمهیدات لازم به‌منظور پیشگیری از مخاطرات احتمالی، توسط دستگاه‌های مسوول، اندیشیده شده باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در تهران آب‌گرفتگی معابر عمومی را قطعاً خواهیم داشت و بر اساس گزارش‌های غیررسمی، در استان البرز و ساوجبلاغ، طغیان رودخانه را داشتیم و پیش‌بینی می‌کنیم در طالقان نیز طغیان رودخانه را شاهد باشیم. ضمن این‌که در منطقه دیزین برف خوبی به زمین نشسته است.

معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان این‌که طبق پیش‌بینی‌های سازمان هواشناسی انتظار داریم، شرایط بحرانی را در استان‌های اعلام شده تا صبح امروز داشته باشیم، تصریح کرد:‌ امروز به‌تدریج در استان‌های غربی شاهد کاهش بارش‌ها خواهیم بود. از ظهر امروز نیز از شدت بارش‌ها در تهران کاسته خواهد شد و تمرکز سیستم در بخش‌های شمال‌شرق کشور خواهد بود؛ سواحل شمالی کشور نیز درگیر این بارش‌ها خواهند بود ولی شرایط ما در این استان‌ها بحرانی نیست.

تاجبخش بیان کرد: بحران اصلی در استان‌های لرستان، غرب ایلام، شمال چهارمحال‌و‌بختیاری و شمال‌شرق خوزستان به‌خصوص محدوده سد دز خواهد بود.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: بارش ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۴۵۸۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تداوم بارش باران در خوزستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، مدیر کل هواشناسی خوزستان گفت: بنا بر بررسی نقشه‌های هواشناسی سامانه بارشی تا اواسط فردا چهارشنبه فعال است  و احتمال رگبار‌های پراکنده در مناطق شمال و شمال شرق استان پیش بینی می‌شود.

محمد سبزه زاری افزود: همچنین در این مدت احتمال وقوع تندباد‌های شدید تا متوسط  همراه با  تندباد‌های لحظه‌ای  در جنوب و مرکز استان نیز وجود دارد.

وی با اشاره به اینکه  از اواسط چهارشنبه  با جنوبی شدن جریانات  افزایش رطوبت در نوارجنوبی و مرکز استان پیش بینی می‌شود، اظهار کرد: در این مدت شمال خلیج فارس مواج خواهد بود.

در ۲۴ ساعت گذشته امیدیه با ۳۸ درجه و ایذه با ۱۱.۲ درجه سانتی گراد بیشترین و کمترین دما در استان را داشته اند.

همچنین در این مدت بیشینه و کمینه دمای اهواز ۳۴.۷ و ۲۱ درجه سانتی گراد ثبت شده است.

دیگر خبرها

  • رگبار شدید باران از فردا شروع می شود
  • هشدار نارنجی؛ رگبار شدید باران از فردا شروع می شود
  • ورود سامانه‌بارش‌زا به جنوب، شرق و شمال استان
  • طغیان رودخانه‌ها؛ هشدار وقوع سیلاب در سه استان جنوبی کشور
  • هشدار نارنجی برای یک نیمه کشور | بارش‌های سیل‌آسا و احتمال طغیان رودخانه‌ها در این استان‌ها
  • ویدیو/ سیل خط راه‌آهن تهران - گرگان را زیر آب برد
  • ویدیو/ سیل خط راه‌آهن گلستان - تهران را زیر آب برد
  • (ویدئو) احتمال طغیان رودخانه‌ها در اصفهان، گلستان، یزد و سمنان
  • کاهش طغیان رودهای مازندران با رشد چهار برابری لایروبی
  • تداوم بارش باران در خوزستان