Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-27@14:30:15 GMT

تمامی سالن‌های ورزشی در استان قزوین تعطیل شدند

تاریخ انتشار: ۷ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۴۵۸۸۹

تمامی سالن‌های ورزشی در استان قزوین تعطیل شدند

عباس علایی مقدم روز چهارشنبه با اعلام این خبر افزود: بهترین راه مقابله با بیماری کرونا رعایت نکات بهداشتی و پیشگیری از بروز احتمالی آن است و جا دارد همه بر این موضوع متمرکز شویم.

وی یادآور شد: کاهش رفت و آمد شهروندان به مراکز پر جمعیت می‌تواند از شیوع این بیماری به شدت جلوگیری کند از این رو تلاش کرده‌ایم با تصمیم مدیران استان از فعالیت‌های خطرساز جلوگیری شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علایی مقدم افزود: پس از تعطیلی مدارس و مراکز دانشگاهی استان قزوین تصمیم گرفته شد تمامی سالن‌های ورزشی خصوصی و دولتی و استخرها تا پایان هفته تعطیل شود.

وی گفت: از شهروندان نیز انتظار می‌رود در مکان‌های شلوغ و حمل و نقل عمومی از دست زدن به چشم و دهان خود خودداری کنند و پس از دست زدن به وسایل عمومی در اولین فرصت ممکن نسبت به شست و شوی دست‌ها اقدام نمایند.

طبق آخرین گزارش‌ها تاکنون حدود هشت نفر مشکوک به بیماری کرونا در استان قزوین تحت آزمایش قرار گرفته‌اند اما هنوز هیچ مورد قطعی از آلودگی به این ویروس در استان گزارش نشده است.

منبع: جماران

کلیدواژه: انتخابات 98 بودجه 99 ویروس کرونا استان قزوین تعطیلی مدارس حمل و نقل عمومی ویروس تعطیل انتخابات 98 بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۴۵۸۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آماده باش تمامی دستگاه های اجرایی برای خدمات‌رسانی

آماده باش تمامی دستگاه های اجرایی برای خدمات‌رسانی

دیگر خبرها

  • هرچقدر سالن ورزشی ایجاد کنیم در مقایسه با جمعیت مشهد کم است
  • بیمه سرمد میزبان جلسۀ عمومی شورای هماهنگی شرکت‌های بیمۀ استان اصفهان
  • همراه با اخبار ورزشی هشتم اردیبهشت استان قزوین
  • تسلیت حسین علایی در پی درگذشت همسر شهید آیت الله مصطفی خمینی
  • سالن ورزشی استاندارد در شهرستان بجستان نداریم
  • مشکلات دهستان دستجرد سفلی در بازه زمانی معقول برطرف خواهد شد
  • آماده باش تمامی دستگاه های اجرایی برای خدمات‌رسانی
  • آخرین خبر‌های ورزشی ششم اردیبهشت استان قزوین 
  • مروری بر خبر‌های ورزشی ششم اردیبهشت استان قزوین 
  • سلبریتی‌ها و سندروم فتوشاپ سازی/ در حاشیۀ بیماری ترانه علیدوستی