Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-05@21:39:08 GMT

کشف ۵۹۰ حلقه لاستیک قاچاق در گلستان و چند خبر کوتاه

تاریخ انتشار: ۷ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۴۵۸۹۱

کشف ۵۹۰ حلقه لاستیک قاچاق در گلستان و چند خبر کوتاه

استاندار گلستان از شرکت به‌بان شیمی تولید کننده مواد ضدعفونی کننده آق قلا که در راستای ارائه خدمات پیشگیرانه در برابر ویروس کرونا تولیدات خود را ۵ برابر افزایش داده، دیدن کرد.

این شرکت به عنوان تولیدکننده مواد ضدعفونی کننده علاوه بر رفع نیاز استان، قریب به ۳۰ درصد نیاز کشور را تولید می کند و در روزهای گذشته تولید خود را ۵ برابر بیشتر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

**

فرمانده انتظامی گلستان گفت: ماموران پلیس امنیت عمومی بندرترکمن موفق به شناسایی محل اختفای ۵۹۰ حلقه لاستیک قاچاق در این شهرستان شدند.

سردار روح الامین قاسمی افزود : ارزش این لاستیک های قاچاق ۶ میلیارد ریال برآورد می شود .

**

فرمانده انتظامی آزادشهر گفت: از ابتدای سال تاکنون ۲۸۳ کیلو انواع مواد افیونی در این شهرستان کشف شد.

سرهنگ داود حسینی با اشاره به دستگیری ۳۱۳ خرده فروش و قاچاقچی موادمخدر در آزادشهر بیان کرد: در این بازه زمانی ۱۱۶ معتاد متجاهر نیز از معابر و پارک ها جمع آوری شدند.

**

استاندار گلستان با اشاره به روند بازسازی ۷ هزار و ۷۰۷ واحد مسکونی سیل‌زده استان گفت: ۹۹ درصد واحدهای مسکونی پی کنی شده و بیش از ۷۹ درصد آن ها به مرحله سقف رسیده است.

هادی حق شناس افزود : تاکنون ۵۵ هزار تن سیمان رایگان برای بازسازی و بهسازی واحدهای مسکونی توزیع شده و ۲۰۲ میلیارد تومان بصورت بلاعوض در اختیار واحدهای مسکونی آسیب دیده از سیل قرار گرفته است.

**

نماینده ویژه رییس سازمان زندان‌های کشور با اشاره به اجرای طرح پابند الکترونیک برای کاهش جمعیت کیفری زندانیان گفت: تا پایان اسفند امسال یکصد عدد از این نوع پابند به گلستان اختصاص داده خواهد شد.

هادی هاشمیان رییس دادگستری کل گلستان هم گفت: در استان ۱۲ محکوم به حبس واجد شرایط از پابند الکترونیک استفاده می‌کنند.

**
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان گفت: ۷۵ اثر به مرحله نمایشگاهی و رقابت نهایی دومین جشنواره ملی نگارگری آیات در گرگان راه یافت.

عادله کشمیری اظهار داشت: در مجموع ۳۵۰ اثر از ۱۱۲ هنرمند به دبیرخانه جشنواره ارسال شد که پس از داوری اولیه ۱۱۱ اثر از ۵۹ هنرمند با مرحله نهایی راه یافت که از این تعداد ۷۵ اثر از طرف هیات داوران برای مرحله نمایشگاهی معرفی شد.

منبع: جماران

کلیدواژه: انتخابات 98 بودجه 99 ویروس کرونا زندان سیمان قاچاق مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی هادی حق شناس انتخابات 98 بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۴۵۸۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکید بر تامین لاستیک خودرو از منابع معتبر دولتی

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • تهیه و توزیع ۸۴ حلقه لاستیک رایگان در همدان
  • تهیه و توزیع ۸۴ حلقه لاستیک رايگان در همدان
  • ویژگی‌های یک نماینده شایسته در مجلس چیست؟
  • ببینید | قیمت‌های عجیب واحدهای مسکونی در افغانستان
  • افشای طرح آیفون ۱۶؛ سری آیفون‌های ۱۶ این شکلی خواهد بود
  • تصاویر | افشای طرح آیفون ۱۶ | سری آیفون‌های ۱۶ این شکلی خواهد بود
  • خسارت‌دیدگان خواستار نقشه‌برداری پلاک به پلاک هستند/ آواربرداری پس از تعیین حدود اربعه
  • تاکید بر تامین لاستیک خودرو از سامانه معتبر دولتی
  • تاکید بر تامین لاستیک خودرو از منابع معتبر دولتی
  • واحدهای خودساز و انبوه‌ساز نهضت ملی مسکن در سمنان ۶۵ درصد پیشرفت دارد