Web Analytics Made Easy - Statcounter

مرتضی زمان‌پور روز چهارشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا تاکید کرد: تاکنون ۱۹۰ میلیمتر بارش در شهرستان کوهرنگ ثبت شده است که این میزان بارش خسارت‌هایی را به بخش‌های زیربنایی و روبنایی، زمین‌های کشاورزی، تاسیسات آب و برق و همچنین خانه‌های مسکونی وارد کرده است.

زمان‌پور تصریح کرد: هم‌اینک گروه‌هایی از جمعیت هلال احمر، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و دیگر دستگاه‌های اجرایی مربوطه ، در حال برآورد میزان خسارت‌های بارش اخیر در استان هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی یادآور شد: هم‌اکنون شدت بارش‌های کاهش یافته و تاکنون خسارتی از دیگر شهرستان‌های چهارمحال و بختیاری گزارش نشده است.

به گزارش ایرنا، در پی وقوع سیلاب روز سه‌شنبه در شهرستان کوهرنگ اهالی ۸ روستای این شهرستان خروج اضطراری داده و در مکان امن ساکن شده‌اند.

شهرستان کوهرنگ از مناطق برف‌گیر استان چهارمحال و بختیاری در ۹۰ کیلومتری مرکز این استان قرار دارد.

بنا بر اعلام اداره‌کل هواشناسی چهارمحال و بختیاری بارش‌ها تا اواسط روز چهارشنبه در این استان تداوم دارد و برای شهرستان کوهرنگ بیش از ۲۰۰ میلیمتر بارش پیش‌بینی شده است.

برچسب‌ها کوهرنگ سازمان مدیریت بحران کشور چهارمحال وبختیاری سیل

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کوهرنگ سازمان مدیریت بحران کشور چهارمحال وبختیاری سیل کوهرنگ سازمان مدیریت بحران کشور چهارمحال وبختیاری سیل شهرستان کوهرنگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۴۵۸۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آبگرفتگی چادر‌های عشایر کوهرنگ در پی بارش اخیر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، خسرو کیانی افزود: که با اقدام به موقع نیرو‌های امدادی، امداد‌رسانی به عشایر صورت گرفت و خوشبختانه خسارت جانی به عشایر تاکنون وارد نشده است.
وی ادامه داد: بیشترین خسارات وارده به عشایر گرفتار در سیلاب به وسایل معیشتی و تعداد اندکی از احشام بود که میزان خسارات در دست بررسی است.

دیگر خبرها

  • به زودی میزان خسارت سیل به مزارع گندم اعلام می‌شود
  • ۴۱۵ حادثه‌دیده در بارش‌های اخیر چهارمحال و بختیاری
  • خسارت بارندگی به عشایر ۳۰ میلیارد ریال برآورد شد
  • خسارت به کانال‌های کشاورزی بخش میانکوه در بارش اخیر
  • پرشدن کانال‌های کشاورزی بخش میانکوه درپی بارش‌های اخیر
  • آبگرفتگی چادر‌های عشایر کوهرنگ در پی بارش های اخیر
  • امدادرسانی به ۸۰ خانوار عشایری در کوهرنگ
  • آبگرفتگی چادر‌های عشایر کوهرنگ در پی بارش اخیر
  • تدابیر لازم برای جلوگیری از خسارت به عشایر اندیشیده شود
  • میزان بارندگی امروز در چهارمحال‌ و بختیاری اعلام شد