Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-05-02@22:08:44 GMT

ربیعی: علائم کرونا ندارم؛ برای احتیاط تست دادم

تاریخ انتشار: ۷ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۴۵۹۳۵

ربیعی: علائم کرونا ندارم؛ برای احتیاط تست دادم

علی ربیعی، سخنگوی دولت در گفت‌وگو با ایرنا درباره شایعه ابتلا به کرونا گفت که با توجه به توصیه دکتر حریرچی و با وجود نداشتن علائم اولیه، تست کرونا داده است.

به گزارش گروه سیاسی قدس آنلاین، علی ربیعی ضمن تشکر و قدردانی از کسانی که نگران سلامتی او بوده‌اند گفت بعد از جلسه با تولیدگران ایرج حریرچی، معاون وزیر بهداشت، با او تماس گرفته و خبر مثبت بودن تست کرونای خودش را داده و به ربیعی هم توصیه کرده که تست را انجام دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سخنگوی دولت اضافه کرد که فاقد علائم اولیه کرونا بوده است اما برای احتیاط و اطمینان از سلامت اطرافیان تست داده است که نتیجه آن نیز دو روز آینده مشخص خواهد شد. 

ربیعی درباره غیبت در جلسه ستاد ملی کرونا نیز گفت که با توجه به این شرایط و با هماهنگی با رییس جمهوری تصمیم گرفته برای استراحت و پرهیز از ابتلای احتمالی دیگران در جلسه شرکت نکند. او تأکید کرد که مبارزه با کرونا نیاز به فضای سالم خبری و همراه با همبستگی ملی دارد که متأسفانه کروناهراسی و دامن زدن به شایعه‌ها این دو اصل را تضعیف کرده است و کسانی آگاهانه و با غرض و یا ناآگاهانه و با زیرپا گذاشتن اخلاق حرفه‌ای به این فضا دامن می‌زنند. او به شایعات مختلف این روزها مانند استعفانامه جعلی وزیر بهداشت یا نامه جعلی معاون وزیر درباره کرونا به عنوان مصادیقی از این غرض‌ورزی اشاره کرد.

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: علی ربیعی تست کرونا ایرج حریرچی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۴۵۹۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش ۵ درجه‌ای دمای هوا در خراسان شمالی از هفته آینده

ایسنا/خراسان شمالی کارشناس پیش‌بینی هواشناسی خراسان شمالی از احتمال کاهش پنج درجه‌ای دمای هوا از هفته آینده خبر داد.

مظاهر عظیم‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا اظهار کرد: پیش‌بینی می‌شود از ابتدای هفته آینده با فعالیت سامانه بارشی در استان روبه‌رو باشیم که کاهش محسوس پنج تا هشت درجه دمای هوا را از ابتدا تا اواسط هفته آینده به دنبال دارد. فعالیت این سامانه بارشی از اواخر وقت شنبه، ۱۵ اردیبهشت ماه آغاز و سبب وزش باد لحظه‌ای شدید در بیشتر مناطق نیمه جنوبی، بارش باران در بعضی ساعت‌ها، رگبار باران و رعد و برق و احتمال بارش تگرگ در نیمه جنوبی استان می‌شود.

وی ادامه داد: پیش‌بینی می‌شود شهرستان‌های گرمه، جاجرم، اسفراین، سملقان، بام و صفی‌آباد، مانه، بخش‌هایی از شیروان، فاروج، بجنورد و راز و جرگلان تحت تاثیر این سامانه قرار گیرند.

وی درباره آثار و مخاطره‌های فعالیت این سامانه بارشی، گفت: صاعقه، تگرگ، احتمال خسارت به سازه‌های موقت، لغزندگی جاده‌ها، جاری شدن روان‌آب‌ها، آب‌گرفتگی معابر و سیلابی شدن مسیرها از جمله اتفاق‌هایی است که احتمال وقوع دارند و به همین دلیل، هشدار زرد صادر شده است.

کارشناس پیش‌بینی هواشناسی خراسان شمالی افزود: احتیاط هنگام کار در ارتفاعات، اطمینان از استحکام سازه‌های موقت، رعایت سرعت مطمئن و روشن نگه داشتن چراغ‌ها در مه، احتیاط در سفرهای برون‌شهری، انتقال نهاده‌های کشاورزی به مکان‌های مسقف و احتیاط در فعالیت‌های کوهنوردی و جابه‌جایی عشایر از جمله توصیه‌هایی است که باید مد نظر قرار گیرد. 

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • در محورهای مواصلاتی استان کرمانشاه رانندگان احتیاط کنند
  • واکنش نکیسا به تبانی: دم از دین‌داری نزنید
  • جاده‌های کرمانشاه از امروز شلوغ می‌شود/رانندگان احتیاط کنند
  • ربیعی: در فولادشهر مهمان نساجی بودیم!
  • تصمیم‌گیری برای مردم؛ فیلم یک جلسه دولتی با حضور وزیر را ببینید
  • کاهش ۵ درجه‌ای دمای هوا در خراسان شمالی از هفته آینده
  • جاده‌های استان کرمانشاه لغزنده اند رانندگان احتیاط کنند
  • اعضای کابینه سیزدهم در حاشیه جلسه دولت چه گفتند؟
  • ببینید | بی اعتنایی وزیر ابراهیم رئیسی به سخنان استاندار تبریز در جلسه رسمی
  • مخفی‌کاری و احتیاط عجیب درباره عالیشاه و بیرانوند