Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت‌الاسلام غلامرضا مصباحی مقدم عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در گفتگو با خبرنگار مهر در رابطه با پیام انتخابات دوم اسفندماه برای دولت با تشکر از ملت ایران برای حضور پای صندوق‌های رأی، اظهار داشت: مردم با حضورشان یکبار دیگر به دعوت رهبر معظم انقلاب پاسخ دادند و وظیفه شرعی و ملی خود را اجرا کردند.

وی با بیان اینکه پیام این انتخابات پیام بسیار روشنی است، عنوان کرد: پیام روشن این انتخابات اعلام بی اعتمادی نسبت به جریان اصلاح طلب، دولت، مجلس و شورای شهر منبعث از آن است چراکه در این دو دوره اخیر این مجموعه ناکارآمدی خود را بسیار روشن نشان داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام افزود: این جریان آنچه که رهبر معظم انقلاب به عنوان رهنمود برای خروج از فشارهای تحریمی آمریکا عنوان کردند از اقتصاد مقاومتی گرفته تا سایر رهنمودهای دیگر، توجه به تولید داخلی کشور و درون زایی اقتصاد، عدم اعتماد به بیگانگان و عدم اعتماد زیاد به اروپا را، گوش ندادند و مسائل اقتصاد کشور را به روابط و مناسبات خارجی و بین‌المللی گره زدند.

حجت‌الاسلام مصباحی مقدم تاکید کرد: حال آنکه اقتصاد ایران ۸۰ درصد مربوط به ظرفیت داخلی کشور است و قابل بهره برداری و استفاده بود. این انتخابات اعلام بی‌اعتمادی نسبت به آن جریان و روی آوردن دوباره به جریان انقلابی و ارزشی است و رأیی که ملت ما به این جریان داده رأی بسیار بزرگی است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: مجلسی شبیه به مجلس هشتم که حدود ۲۰ نفر اصلاح‌طلب و مابقی اصولگرا هستند تشکیل می‌شود و عده‌ای هم تحت عنوان مستقلین مطرح هستند که آنها هم با توجه به اینکه از شهرستان‌ها آمدند موضع خود را در مجلس نشان خواهند داد بنابراین اکثریت قاطع، اکثریت انقلابی و فعال در راستای رهنمودهای رهبر معظم انقلاب خواهد بود. بنده به همه منتخبین این دوره تبریک عرض می‌کنم.

کد خبر 4862978 طیبه بیات

منبع: مهر

کلیدواژه: مجمع تشخیص مصلحت غلامرضا مصباحی مقدم انتخابات 98 ایالات متحده آمریکا اقتصاد مقاومتی اروپا اصلاح طلبان حسن روحانی انتخابات 98 مجلس شورای اسلامی شورای نگهبان ستاد انتخابات کشور محمد جواد ظریف ایران محمدجواد ظریف شورای ائتلاف نیروهای انقلاب انقلاب اسلامی ایران عباسعلی کدخدایی حسن روحانی وزارت کشور اسحاق جهانگیری علی لاریجانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۴۶۰۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماجرای دریافت انگشتر مقام معظم رهبری توسط یک کارگر

یک کارگر با طرح درخواستی مبتکرانه موفق به دریافت انگشتر رهبر انقلاب شد.

به گزارش ایسنا، صبح چهارشنبه پنجم اردیبهشت در جریان دیدار هزاران نفر از کارگران با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای یکی از کارگران در اقدامی مبتکرانه برای دریافت انگشتر رهبر انقلاب بر روی چفیه‌ای نوشت : (انگشتر آقا» و آن را حین بیانات رهبر انقلاب بالای سر خود گرفته بود.

رهبر انقلاب در واکنش به اقدام این کارگر در انتهای بیانات خود گفتند: آن آقایی که یک چفیه بلند کرده و روی آن نوشته انگشتر، آن آقا اگر انگشتر میخواهد بیاید...

این روایت را در ادامه ببینید.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • دیدار جمعی از معلمان سراسر کشور با رهبر انقلاب
  • معلمان با رهبر معظم انقلاب دیدار می‌کنند
  • جنبش دانشجویی در آمریکا مورد حمایت دانشجویان شهرکرد قرار گرفت
  • دولت در حوزه اقتصادی از ابتدا ضعیف بود | به انتخابات آمریکا نزدیک شویم ارز صعودی می‌شود
  • ماجرای دریافت انگشتر مقام معظم رهبری توسط یک کارگر
  • اصلاحات اساسی در اقتصاد برق، راهکار برون رفت از مشکلات بخش توزیع
  • افشاگری روح الامینی درباره اشتباه انتخاباتی شانا در انتخابات ۱۱ اسفند /شهادت می دهم یزدی خواه به لیست ائتلاف تعهد داده بود
  • پیش‌بینی مرتضی افقه از تاثیر انتخابات آمریکا بر بازار ارز/ منتظر این تغییر باشید
  • ۷۵ هزار نفر از عوامل اجرایی در استان تهران انتخابات ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ را برگزار کردند
  • ۷۵ هزار نفر از عوامل اجرایی در تهران انتخابات اسفند ۱۴۰۲ را برگزار کردند