Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-04-30@19:33:33 GMT

دورود به حالت آماده‌ باش کامل درآمد

تاریخ انتشار: ۷ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۴۶۰۲۳

دورود به حالت آماده‌ باش کامل درآمد

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، حمید جمشیدی شامگاه سه‌شنبه ۶ اسفند اظهار کرد: ۸ محل اسکان اضطراری در شهر دورود و مناطق روستایی در معرض خطر با برپایی و تجهیز به ۳۰۰ دستگاه چادر تجهیز شدند تا در صورت نیاز جهت استفاده آسیب دیدگان قرار گیرند.

وی افزود: ۳۵محل امن دیگر نیز شناسایی شده که در صورت نیاز برای اسکان آسیب‌دیدگان تجهیز خواهند شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مسئول بیان کرد: در شهرستان دورود ۵ تیم امدادی در آماده باش کامل قرار دارند و تمام سناریوها برای بحران احتمالی طراحی و تمهیدات لازم اندیشیده شده است.

جمشیدی گفت: شهر دورود نیز به ۲ منطقه جهت امدادرسانی احتمالی تقسیم شده و با توجه به همدلی اعضای ستاد مدیریت بحران شهرستان تمام امکانات و تجهیزات جهت یاری‌رسانی به مردم نیز بکارگیری می‌شوند.

وی افزود: امروز به دلیل تخریب‌های جزیی ۲ساختمان و همچنین در معرض خطر بودن ۴ خانوار، اسکان آنها به صورت اضطراری انجام گرفت.

کد خبر 487081 برچسب‌ها سيل استان لرستان هلال احمر

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: سيل استان لرستان هلال احمر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۴۶۰۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آماده باش نیروهای هلال احمر بوشهر در پی اعلام هشدار سیل

به گزارش خبرنگار مهر، احسان ایزدپناه ظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران اظهارداشت: حسب اعلام هشدار از سوی سازمان هواشناسی و همچنین سازمان امداد و نجات همه نیروهای عملیاتی این استان در حالت آماده باش کامل می باشند.

وی گفت: از هم استانی های می‌خواهیم به هشدارهای سازمان هواشناسی توجه کنند و همچنین از حضور در ارتفاعات و مسیر رودخانه های فصلی جدا خودداری کنند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان بوشهر خاطرنشان کرد: در صورت بروز هرگونه حادثه شماره ۱۱۲ ندای امداد به صورت شبانه روزی اماده پاسخگویی به هموطنان است.

کد خبر 6093241

دیگر خبرها

  • تمام خدمه کشتی پرتغالی توقیف‌شده در سلامت کامل هستند
  • آماده باش نیروهای هلال احمر بوشهر در پی اعلام هشدار سیل
  • تمام خدمه کشتی پرتقالی توقیف‌شده MCS در سلامت کامل هستند
  • اعلام آماده‌باش در اصفهان در پی صدور هشدار نارنجی
  • بارش‌های رگباری پنجشنبه دراصفهان می‌بارد/آماده باش نیروهای امدادی
  • مهرداد با وزنه سنگین آماده بازی با تراکتور (عکس)
  • لزوم آماده‌باش همه دستگاه‌ها به دنبال صدور هشدار نارنجی هواشناسی
  • راهنمای کامل دریافت ارز مسافرتی در سال ۱۴۰۳+ فیلم
  • آماده‌باش کامل شهرداری شیراز برای بارندگی‌های پایان هفته جاری
  • بلیط لحظه آخری، برگه شانس مسافران همیشه آماده ! +توضیحات کامل