Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-02@15:39:36 GMT

قطع ارتباط راه بیش از ۱۰۰روستا در لرستان

تاریخ انتشار: ۷ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۴۶۱۲۸

قطع ارتباط راه بیش از ۱۰۰روستا در لرستان

غلامرضا آقامیرزایی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: باتوجه به بارش باران و وقوع سیل در لرستان، برق ۳۷روستا و آب آشامیدنی سه روستا در این استان قطع است.

وی گفت: آب آشامیدنی هیچ کدام از شهرهای استان مشکل ندارد اما گاز شهر معمولان قطع می باشد.

وی ادامه داد: میانگین بارش ها تا ساعت ۶و ۳۰ دقیقه امروز ۱۰۴میلی متر گزارش شده که بیشترین بارش با ۱۴۵ میلی متر در نورآباد و کمترین بارش با ۷۰میلی متر در پلدختر ثبت شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آقامیرزایی افزود: سیل راه اراتباطی بیش از ۱۰۰روستا در لرستان را قطع کرده است همچنین محور بین شهری پلدختر-خرم آباد مسدود است.

مدیرکل هواشناسی لرستان گفت: طی ۳۸ ساعت گذشته متوسط بارش های استان ۹۴.۷ میلیمتر بوده است.

بهروز مرادپور ادامه داد: بارش ها تا پایان وقت امروز ادامه دارد و مردم  استان با توجه به حجم بالای بارشهای رگباری و افزایش دبی رودخانه ها به هیچ عنوان در حاشیه رودخانه ها بخصوص قسمت‌های عبوری درون شهرها توقف نکنند.

منبع: جماران

کلیدواژه: انتخابات 98 بودجه 99 ویروس کرونا بارش باران برق دبی سیل گاز انتخابات 98 بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۴۶۱۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ویزیت ۷۰ هزار نفر از مردم مناطق کم‌برخوردار لرستان

 سردار نعمت‌اله باقری در حاشیه بازدید از بیمارستان صحرایی این شهرستان، اظهار کرد: سال گذشته ۷۰ هزار نفر از مردم مناطق محروم استان توسط جهادگران و پزشکان بسیجی ویزیت شدند.
وی خاطرنشان کرد: امروز نیز بیش از ۲۰ تیم تخصصی و ۲۰ تیم پزشک عمومی و در مجموع بیش از ۲۷۰ نفر کادر پزشکی و مجموعه‌های هماهنگ‌کننده در خدمت مردم مناطق محروم دلفان هستند.
فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان با بیان اینکه بیمارستان صحرایی امروز نمونه یک زنجیره درمانی است، افزود: ویزیت و معاینه مردم از خانه‌های بهداشت محله آغاز و تا درمان در بیمارستان‌های استان ادامه خواهد داشت.
باقری بیان داشت: امروز نخستین بیمارستان صحرایی و اردوی جهادی در سال جدید برپا شده و قطعا تا پایان سال این خدمت بی‌منت در دیگر مناطق محروم استان ادامه می‌یابد.
وی با اشاره به برپایی نمایشگاه توانمندی و تحقق شعار سال در حاشیه بیمارستان صحرایی، تصریح کرد: نمایشگاه اقتصاد مقاومتی در راستای توانمندسازی و کمک به اشغال و تولید مردم دلفان نیز برپا شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • ادامه بارش های بهاری امروز و فردا در برخی مناطق فارس
  • استمرار بارندگی‌ها در لرستان
  • ثبت بیشترین میزان بارندگی در رومشکان
  • کم آبی در کمین لرستان/ بارش‌های پرتکرار هم حریف خشکسالی نشد
  • ویزیت ۷۰ هزار نفر از مردم مناطق کم‌برخوردار لرستان
  • بارش باران در ۵ استان شدید خواهد بود
  • افق پیش رو در مناسبات با عربستان روشن است
  • هواشناسی ایران۱۴۰۳/۰۲/۱۱؛پیش‌بینی بارش‌های شدید در کشور
  • پیش‌بینی بارش‌های رگباری برای آسمان لرستان
  • لرستان بارانی می‌شود