Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-04@03:42:09 GMT

محورچالوس و هراز در هر دو مسیر رفت و برگشت مسدود هستند

تاریخ انتشار: ۷ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۴۶۲۰۴

محورچالوس و هراز در هر دو مسیر رفت و برگشت مسدود هستند

سرهنگ نادر رحمانی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به آخرین وضعیت محورهای شمالی اظهار کرد: محور چالوس و محور هراز در مسیر رفت و برگشت تا اطلاع بعدی مسدود هستند.

به گفته رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا ترافیک در محور فیروزکوه مسیر جنوب به شمال در اکثر از مقاطع نیمه سنگین گزارش شده است.

وی ادامه داد: تردد روان در آزادراه قزوین-رشت (رفت و برگشت) حاکم است، ضمناً محور فیروزکوه و آزادراه قزوین-رشت دارای بارش برف و باران می‌باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ رحمانی با اشاره به آخرین وضعیت ترافیکی سایر محورها گفت: همچنین ترافیک نیمه سنگین در آزادراه قزوین-کرج-تهران حدفاصل مهر ویلا تا پل کلاک و محدوده‌های اتمسفر و گرمدره را شاهد هستیم.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا با اشاره به آخرین وضعیت جوی گفت: بارش برف و باران در محورهای استان‌های البرز، مازندران، تهران، همدان، زنجان، چهارمحال و بختیاری، اردبیل، لرستان و قزوین و بارش باران در محورهای استان‌های اصفهان، سمنان، فارس، قم، مرکزی، کردستان، گیلان، گلستان و کهگیلویه و بویراحمد گزارش شده است.

وی در پایان گفت: لازم به ذکر است جهت تردد در محورهای کوهستانی و برف‌گیر کشور به همراه داشتن زنجیر چرخ و تجهیزات زمستانی الزامی است.

کد خبر 4863482 مهسا شمس

منبع: مهر

کلیدواژه: سرهنگ نادر رحمانی رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا وضعیت معابر شورای شهر تهران شهرداری تهران وزارت آموزش و پرورش انتخابات 98 قوه قضاییه دستگیری سارق شهر تهران محسن حاجی میرزایی محسن هاشمی نیروی انتظامی آتش نشانی علی اعطا وضعیت راهها حجت نظری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۴۶۲۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احتمال ریزش سنگ در محور‌های هراز و چالوس

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، سرهنگ سیاوش محبی گفت: از صبح امروز شاهد ترافیک پرحجم در اکثر محور‌های خروجی استان تهران و سایر کلانشهر‌ها به سمت استان‌های زیارتی و سیاحتی و همچنین استان‌های شمالی کشور هستیم.

­این مقام انتظامی افزود: با توجه به پرتردد بودن و نبود گنجایش حجم زیاد ترافیک در محور‌های شمالی، محدودیت یکطرفه شدن را از ساعت ۹ و ۳۰ دقیقه صبح امروز در مسیر جنوب به شمال محور چالوس اجرا کردیم و این محدودیت تا تخلیه کامل بار ترافیکی ادامه خواهد داشت.

­

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

جانشین رئیس پلیس راه گفت: در محور هراز هم به علت حجم زیاد ترافیک به صورت مقطعی محدودیت تردد در مسیر جنوب به شمال اجرا می‌کنیم.
­سرهنگ محبی افزود: در سایر محور‌های مواصلاتی‌های سراسر کشور ازجمله آزادراه قزوین - رشت، محور‌های خراسان رضوی، قم و اصفهان، ترافیک پرحجم و روان گزارش شده است.
­این مقام انتظامی گفت: به علت بارش باران، سطح محور‌های برخی از استان‌ها لغزنده است و به رانندگان توصیه می‌کنیم با سرعت مطمئنه و پرهیز از عجله و شتاب و با صبر و حوصله رانندگی کنند تا سالم به مقصد برسند.

دیگر خبرها

  • ترافیک سنگین در محور هراز و فیروزکوه
  • ترافیک سنگین در محورهای شمالی ادامه دارد
  • وضعیت راه‌های کشور؛ ترافیک سنگین در جاده‌های شمالی
  • محور هراز و آزادراه تهران-شمال قفل شد
  • ترافیک سنگین در محورهای مواصلاتی/جاده چالوس مسدود شد
  • احتمال ریزش سنگ در محور‌های هراز و چالوس
  • جاده‌های ۲۰ استان بارانی است/ ترافیک سنگین در محورهای شمالی
  • ترافیک سنگین در جاده‌های شمال؛ بارش باران در ۲۰ استان
  • تردد از محور چالوس ممنوع شد/ مسافران شمالی احتیاط کنند
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت / ترافیک سنگین در محور چالوس و هراز