Web Analytics Made Easy - Statcounter

جواد حق لطفی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در حال حاضر تردد در تمامی محورهای استان عادی و روان بوده اما رعایت نکات ایمنی هنگام رانندگی بسیاری ضروری است.

وی اضافه کرد: از نظر جوی در گردنه سلطان بلاغ واقع در محور آوج به رزن، گردنه طالقان در محور آبیک به طالقان، گردنه هجیب واقع در جاده بویین زهرا - ساوه و بخش‌هایی از آزادراه قزوین - زنجان شاهد بارش برف هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حق لطفی افزود: در دیگر محورهای استان تاکنون مورد خاصی گزارش نشده است اما جا دارد شهروندان از سفرهای غیرضروری پرهیز نمایند.

وی اضافه کرد: آزاده راه زنجان - قزوین در استان زنجان به علت کولاک شدید و کاهش دید تا اطلاع ثانونی مسدود شده است و رانندگان از کیلومتر ۶۰ به محور زنجان- ابهر هدایت می‌شوند که باید مورد توجه مسافران و رانندگان قرار گیرد.

حق لطفی تاکید کرد: برای تردد در محورهای برفگیر و کوهستانی همراه داشتن تجهیزات ایمنی زمستانی به ویژه زنجیرچرخ الزامی است و رانندگان باید نکات ایمنی را هنگام رانندگی در جاده‌های برفی و بارانی رعایت نمایند.
۳۹۰ راهدار با ۲۸۰ دستگاه ماشین آلات در راه‌های استان قزوین در آماده باش هستند.

منبع: جماران

کلیدواژه: انتخابات 98 بودجه 99 ویروس کرونا استان زنجان استان قزوین بارش برف زهرا مسافران انتخابات 98 بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۴۶۲۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رانندگان آژانس شهرداری قزوین بیمه‌ تکمیلی می‌شوند

رئیس شورای اسلامی شهر قزوین گفت: لایحه تحت پوشش بیمه تکمیلی قرار گرفتن رانندگان آژانس شاغل در شهرداری قزوین در صحن علنی شورای اسلامی شهر قزوین تصویب شد.

علی فرمانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در قزوین از تصویب بیمه تکمیلی رانندگان آژانس شهرداری قزوین خبر داد و اظهار کرد: با موافقت اعضای شورای اسلامی شهر قزوین لایحه تحت پوشش بیمه تکمیلی قرار گرفتن رانندگان آژانس شاغل در شهرداری قزوین در صحن علنی شورای اسلامی شهر قزوین تصویب شد.

وی افزود: این لایحه در راستای حمایت و رفاه حال رانندگان زحمتکش شاغل در شهرداری قزوین و بنا به درخواست اعضای شورای اسلامی شهر قزوین به صحن شورا ارائه شد که با اکثریت آرای نمایندگان مردم در شورای اسلامی شهر قزوین تصویب شد.

رئیس شورای اسلامی شهر قزوین خاطرنشان کرد: طبق این مصوبه مقرر شد تا ۵۰ درصد حق بیمه تکمیلی توسط شهرداری قزوین از طریق شرکت محوری و ۵۰ درصد نیز توسط رانندگان آژانس پرداخت شود.

فرمانی اضافه کرد: در جلسه شورای اسلامی شهر قزوین لوایح شهرداری قزوین از جمله اخذ مجوز برگزاری مناقصه برای پروژه‌های سازمان عمران و پروژه مرمت و لکه‌گیری آسفالت معابر ناحیه امامزاده حسین (ع) پس از بررسی مورد تأیید اعضای شورای اسلامی شهر قزوین قرار گرفت.

کد خبر 749674

دیگر خبرها

  • اعلام محدودیت ترافیکی در محورهای قدیم گیلان
  • ثبت بیش از ۹۴ هزار تخلف سبقت غیرمجاز در محورهای مواصلاتی اردبیل
  • محورهای کرمانشاه لغزنده است
  • رانندگان آژانس شهرداری قزوین بیمه‌ تکمیلی می‌شوند
  • محدودیت های ترافیکی ۱۲ تا ۱۶ اردیبهشت در محورهای مواصلاتی کشور
  • ترافیک سنگین در محورهای شمالی کشور
  • بازگشایی گردنه پیچ‌بن در الموت+ فیلم
  • لغزنده بودن محورهای مواصلاتی استان ایلام به دلیل بارش باران
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت / بارش باران در محورهای استان خوزستان
  • وضعیت راه‌های کشور؛ ادامه ممنوعیت تردد در جاده کرج - چالوس