Web Analytics Made Easy - Statcounter

مجله "نشنال اینترست" آمریکا نوشت کیم یو جونگ، خواهر رهبر کره شمالی ممکن است "رهبر دوم" کره شمالی شود.

مجله آمریکایی "نشنال اینترست" اشاره کرده است، کیم یو جونگ، خواهر کوچک‌تر کیم جونگ اون،‌ رهبر کره شمالی از دوران جوانی به طور تدریجی مناصب رهبری را طی کرده و اکنون به یکی از مهمترین شخصیت‌های رهبری در کره شمالی تبدیل شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مجله آمریکایی اضافه کرد: کیم یو جونگ علاوه بر اینکه خواهر اون است سمت معاونت کیم جونگ اون را هم برعهده دارد و به عنوان یک مقام منتخب در شورای عالی خلق (پارلمان کره شمالی) نیز انتخاب شده که بالاترین قدرت در این کشور محسوب می‌شود.

طبق گزارش مجله آمریکایی "نشنال اینترست"، کیم یو جونگ نقش محوری را در حفظ وجهه برادر و تریسم تصویر او در رسانه‌های این کشور برعهده دارد و این نقشی است که از دوران جوانی و از زمان پدرش، کیم جونگ ایل ایفا کرده است. بعد از مرگ پدرش، کیم یو جونگ مسؤولیت‌های بزرگی را برعهده داشته و نقش موثری در حمایت از برادرش، اون ایفا کرده است تا قدرت را به دست بگیرد و می‌توان گفت او اکنون شخصیت سیاسی مهمی محسوب می‌شود.

این مجله می‌افزاید: در دوره بازی‌های المپیک ۲۰۱۸ کیم یو جونگ مهمترین مقام کره شمالی بود که از زمان پایان جنگ دو کره در دهه ۵۰ میلادی به کره جنوبی سفر کرد. سفرش به کره جنوبی راه را برای کیم جونگ اون جهت سفر به این کشور ظرف هفته‌های بعد از آن هموار کرد.

نشنال اینترست در ادامه می‌نویسد: در حال حاضر کیم یو جونگ جایگاه برجسته‌ای در رسانه‌های کره شمالی را به خود اختصاص داده و او در برخی تصاویر دیده می‌شود که دوشادوش برادرش ایستاده و ناظر بر آزمایش‌های موشکی این کشور است. او همچنین در برخی سفرهای رسمی نیز برادرش را همراهی می‌کند.

به نوشته این مجله، حضور او در کنار برادرش در تصاویری که سوار اسب در مناطق کوهستانی هستند، نشان می‌دهد او هم خودش را به عنوان بخشی از یک افسانه قدیمی معرفی می‌کند؛ براساس برخی افسانه‌های قدیمی کره شمالی گفته می‌شود که این سلسله کوهستانی خاستگاه سلسله کیم است. شاخص شدن رهبران ملی این کشور در تصاویر تبلیغاتی به رهبران جهان نشان می‌دهد که چه کسی کجاست. در واقع تصاویر این خانم در کنار اون می‌تواند یادآور تصاویر قبلی کیم جونگ ایل در کنار همسرش باشد اما این بار کیم یو جونگ است که در موضع قدرت قرار گرفته است./ایسنا

 

بیشتر بخوانید/

کره شمالی هزاران دلار اسب از روسیه خریداری کرد

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: نشنال اینترست کیم جونگ اون کره شمالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۴۶۲۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اوسمار: امیدوارم هواداران فردا مثل همیشه کنار پرسپولیس باشند

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، اوسمار در نشست خبری پیش از بازی با سپاهان عنوان کرد: : هرچه به پایان فصل نزدیک می‌شویم، بازی‌ها سخت‌تر می‌شود و همه برای رسیدن به هدف، بیشتر تلاش می‌کنند. همیشه بازی با سپاهان بسیار سخت و حساس بود که جزئیات کوچک، نتیجه را تغییر می‌داد.

وی افزود: به همین دلیل امیدوارم فردا بازی خوبی داشته باشیم و بتوانیم از این جزئیات کوچک، به بهترین شکل استفاده کنیم.

سرمربی پرسپولیس تاکید کرد: امیدوارم هواداران با وجود اینکه جام حذفی را از دست دادیم، حمایت خوبی از ما داشته باشند. انرژی مثبت و خوبی که بین هواداران و تیم وجود دارد، خیلی می‌تواند به تیم کمک کند. امیدوارم فردا هم مثل همیشه کنار پرسپولیس باشند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مهارت بالای ماریو بالوتلی در چالش گل کوچک / فیلم
  • کلاهبرداری ۲ هزار میلیاردی ۲ خواهر در مازندران
  • اوسمار: امیدوارم هواداران فردا مثل همیشه کنار پرسپولیس باشند
  • نامه سرگشاده محمد قوچانی به تامین اجتماعی؛ چرا کسی حرفه ما را به رسمیت نمی‌شناسد؟
  • نامه سرگشاده محمد قوچانی به سازمان تامین اجتماعی
  • نامه سرگشاده قوچانی به سازمان تامین اجتماعی
  • 5 چالش اصلی کسب و کارهای کوچک
  • بررسی آثار کلر ژوبرت نویسنده و تصویرگر مسلمان شده فرانسوی
  • کوالالامپور؛ خواهر مدرن اما سنتی اصفهان
  • بررسی دیدار پایانی فوتسال جام ملت های آسیا در مجله فوتبال