Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-30@21:04:00 GMT

مرگ زن جوان در آتشی که شوهر به پا کرد

تاریخ انتشار: ۷ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۴۶۳۲۴

مرگ زن جوان در آتشی که شوهر به پا کرد

همزمان با مرگ زن جوان بر اثر سوختگی شدید بازپرس جنایی شوهر او را به اتهام قتل بازداشت کرد.

به گزارش مشرق، ۶ بهمن مأموران کلانتری ۱۱ هفت چنار مرگ زن جوانی را بر اثر شدت سوختگی به بازپرس کشیک قتل پایتخت اعلام کردند.

باتوجه به مرگ مشکوک زن ۲۴ ساله، بازپرس جنایی دستور تحقیق درخصوص مرگ مهوش را صادر کرد. در بررسی‌های اولیه شوهر وی گفت: پارسال بود که در جشن عروسی یکی از دوستانم با مهوش آشنا شدم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او قبلاً ازدواج کرده، اما شوهرش بعد از مدتی فوت کرده بود. عقد موقتمان سه ساله بود و قرارمان این بود بعد از این مدت او را به عقد دائم خودم دربیاورم.

بیشتر بخوانید:

مرد ۵۹ ساله زاهدانی از چنگال آدم ربایان رها شد

شوخی با بنزین
مرد ۳۱ ساله ادامه داد: در این مدت البته باهم اختلاف‌هایی داشتیم، اما موضوع خاص و مهمی نبود مثل بیشتر زن و شوهرها اختلاف داشتیم. روز حادثه هم یک اتفاق باعث این آتش‌سوزی شد. مهوش از بوی بنزین خیلی خوشش می‌آمد و آن روز من برای موتورم بنزین تهیه کرده بودم. از آنجایی که مهوش از این بو خیلی خوشش می‌آمد روی او بنزین ریختم. به شوخی گفتم این هم ادکلن برای تو تا مدام بویش را استنشاق کنی و حس خوبی بهت بدهد. در همین هنگام سیگار روشن کردم، اما سیگارم باعث اشتعال لباس‌های آغشته به بنزین مهوش شد. ناگهان لباس‌هایش شعله ور شد و من سعی کردم او را خاموش کنم. حتی دست هایم دچار سوختگی شد، با کمک مردم آتش را خاموش کردیم و او را به بیمارستان بردیم.

دلیلی برای جنایت
همزمان با تحقیقات در خصوص مرگ مشکوک زن جوان، خانواده مهوش به دادسرا رفته و از شوهر صیغه‌ای دخترشان به اتهام قتل شکایت کردند.

یکی از اعضای خانواده مهوش در تحقیقات گفت: هومن دروغ گفته و مهوش هیچ علاقه‌ای به بوی بنزین نداشت. آن‌ها مدام با هم اختلاف داشتند. یکی از موارد اختلافشان به ۲۰ روز قبل بر می‌گردد او قرار بود به شهرما بیاید و تلفنی آمدنش را اطلاع داده بود. ما منتظر او بودیم که پلیس ترمینال تماس گرفت و گفت مهوش و هومن باهم در ترمینال درگیر شده‌اند و هومن او را کتک زده است. می‌خواستیم به تهران بیایم که مهوش زنگ زد و گفت که موضوع مهمی نبوده و آشتی کردند.

او ادامه داد: هومن در کار جعل مدارک تحصیلی بود و مهوش از این موضوع خیلی ناراحت بود. به هومن گفته بود که از او شکایت می‌کند. از طرفی هومن راضی نبود مهوش را به عقد دائم خود دربیاورد و مدام سر این موضوع باهم دعوا داشتند. زمانی که مهوش دچار سوختگی شده بود از بیمارستان با ما تماس گرفت و گفت که با هومن دعوایش شده و هومن او را آتش زده است با شنیدن این حرف راهی تهران شدیم، اما قبل از رسیدن ما، مهوش در بیمارستان فوت کرده بود.

باتوجه به اظهارات هومن درخصوص نداشتن اختلاف با همسرش، علاقه نداشتن مهوش به بوی بنزین، تهدیدهای زن جوان درخصوص برملا کردن راز جعل و خلافکاری‌های وی و اظهارات او قبل از مرگ، بازپرس واحدی از شعبه یازدهم دادسرای امور جنایی تهران دستور بازداشت هومن را صادر کرد.

منبع: روزنامه ایران

منبع: مشرق

کلیدواژه: انتخابات98 کرونا لیگ قهرمانان آسیا اخبار حوادث آتش سوزی قتل تهران زن جوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۴۶۳۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تولید بنزین از متانول به زودی آغاز می شود

وزیر نفت گفت: با همکاری شرکت پالایش و پخش و شرکت صنایع ملی پتروشیمی بخشی از تولید متانول تولید کشور به سمت تولید بنزین سوق داده می شود.

به گزارش مشرق، جواد اوجی وزیر نفت امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه در بحث تولید بنزین در مجتمع‌های پتروشیمی بخصوص پتروشیمی‌هایی که تولید محصول متانول دارند، تفاهمنامه‌های خوبی امضا شد، گفت: با همکاری شرکت پالایش و پخش و شرکت صنایع ملی پتروشیمی بخشی از تولید متانول تولید کشور به سمت تولید بنزین سوق داده شود.

وی افزود: امروز در بسیاری از کشورها از خوراک متانول برای تولید بنزین استفاده می‌شود. در ایران نیز دانش فنی و ظرفیت انجام این کار وجود دارد. در برخی پتروشیمی‌ها که سهامداران آنها تمایل داشتند با همکاری شرکت ملی صنایع پتروشیمی این اتفاق رقم خورد و بخشی از تولید متانول را به تولید بنزین سوق خواهیم داد.

وزیر نفت خاطر نشان کرد: این ریل‌گذاری انجام شده و با توجه به افت قیمتی که در سال‌های گذشته در محصولات متانول داشتیم و از طرفی به منظور حل ناترازی بنزین می‌توانیم در تولید بنزین از خوراک متانول استفاده کنیم. این موضوع در کشور چین نیز اکنون اتفاق می‌افتد و در ایران نیز می‌توانیم از این ظرفیت بهره‌مند شویم.

افزایش ۴۰۰ هزار بشکه ای تولید نفت

وزیر نفت خاطر نشان کرد: با تکمیل ۷۹ پروژه نیمه‌تمام و اجرای ۵۰ پروژه جدید می‌توانیم به میزان ۳۰۰ تا ۴۰۰ هزار بشکه تولید نفت را افزایش دهیم. همچنین به دنبال افزایش ۳۵ میلیون متر مکعب گاز و ۵۰ هزار بشکه ظرفیت پالایشی هستیم.

وی ادامه داد: در سالی که به نام جهش تولید با مشارکت مردمی نامگذاری شده است، اتفاق خوبی رقم خورد چراکه عمده سهامداران این پتروشیمی‌ها مردم هستند.

اوجی با بیان اینکه وزارت نفت در شروع سال جدید پروژه‌های کلان را با استفاده از منابع داخلی مورد توجه قرار داده است، گفت: در توسعه میادین نشان دادیم که معطل شرکت‌های خارجی نیستیم و با سرمایه‌گذاری‌های خوبی که در دو سال اخیر صورت گرفت توانستیم نگاه خوبی را به بخش داخلی ایجاد کنیم.

بهره بردای از ۷۹ پروژه نیمه‌تمام تا پایان سال

وی با تاکید بر اینکه امروز شاهد بودیم یک اتفاق بزرگ و کم‌نظیر در صنعت نفت رقم خورد، گفت: استفاده از حداکثر ظرفیت هلدینگ‌ها و شرکت‌های بزرگ صنایع پتروشیمی در توسعه میادین گازی می‌تواند شرایط بسیار خوبی را در این صنعت رقم بزند. نزدیک به ۲۰ میلیون مخزن گازی با ۱۴ شرکت و هلدینگ بزرگ پتروشیمی تفاهمنامه امضا شد و بالغ بر هفت میلیارد دلار شرکت‌های بزرگ در این حوزه سرمایه‌گذاری می‌کنند و رقم بیش از ۱۳۰ میلیون متر مکعب گاز را از توسعه این میادین طی دو و سه سال آتی به بهره‌برداری می‌رسانیم که ضمن تامین خوراک پتروشیمی‌ها در توسعه میادین گازی نیز نقش مهمی دارد.

وزیر نفت اضافه کرد: ۷۹ پروژه نیمه‌تمام به ارزش ۱۶ میلیارد دلار تا پایان سال به بهره برداری می رسد و ۵۰ پروژه بزرگ جدید در راستای ارزش افزوده به ارزش ۲۵ میلیارد دلار را نیز در دستور کار قرار داریم.

افزایش ۸ درصدی تحویل گاز به صنایع پتروشیمی

وی همچنین گفت: سال گذشته بیش از هشت درصد نسبت به سال قبل از آن گاز بیشتری را به صنایع پتروشیمی تحویل دادیم. نتیجه این مساله این شد که تولید محصولات پتروشیمی به خوبی پیش رود و امسال انتظار است که نسبت به سال گذشته از نظر حجمی و ارزش تولید رقم بیشتری را محقق کنیم.

دیگر خبرها

  • اختلاف حساب منجر به قتل یک جوان خویی شد
  • عکسی قدیمی هومن حاجی‌عبداالهی ، امیر غفارمنش و محمدرضا علیمردانی : فکر می کردند گذر زمان را حس نمی کنند!
  • تولید بنزین از متانول به زودی آغاز می شود
  • عکسی که امیر غفارمنش، هومن حاجی‌عبداالهی و محمدرضا علیمردانی در پستی مشترک از ۱۵ سال پیش خودشان منتشر کردند
  • طلاق به‌خاطر پیدا شدن روسری در خودرو شوهر
  • تخمین بازه زمانی پروسه طلاق در نبود شوهر با مشاوره حقوقی
  • سپاهان، پلیمر را دست خالی گذاشت
  • صلح و سازش در پرونده قتل با رضایت اولیاء دم در کوهرنگ
  • ختم غائله‌ی شهرنو ؛ «چند نفر از خانم‌های‌ خیلی جوان اش را به کارمندان خودمان دادیم»
  • پای ربات‌ها به پمپ بنزین رسید