Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-26@04:27:23 GMT

قاچاقچیان مواد مخدر در دام مرزبانان هنگ تایباد

تاریخ انتشار: ۷ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۴۶۳۶۱

قاچاقچیان مواد مخدر در دام مرزبانان هنگ تایباد

فرمانده هنگ مرزی تایباد از کشف 10 کیلوگرم مواد مخدر و بیش از 300 لیتر سوخت قاچاق در مرزهای تایباد خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از  پایگاه اطلاع رسانی فرماندهی مرزبانی خراسان رضوی، کاظم صمدی اظهار کرد: طی تلاش‌های شبانه روزی و عملیات‌های جداگانه، مرزداران هنگ تایباد موفق به کشف 10 کیلوگرم موادمخدر و بیش از 340 لیتر سوخت قاچاق شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده هنگ مرزی تایباد گفت: در راستای برخورد قاطع با قاچاقچیان مواد مخدر و انسداد مرز، مرزداران این هنگ در پی کسب اخباری مبنی بر قصد ورود قاچاقچیان مواد مخدر به داخل کشور، بلافاصله در محل‌های احتمالی ورود آنها کمین کردند.

وی افزود: مرزبانان این هنگ با اشراف اطلاعاتی منطقه و انجام کمین‌های هدفمند موفق به کشف 10 کیلو مواد مخدر از نوع تریاک شدند که در این رابطه چهار قاچاقچی دستگیر و به مراجع قضایی تحویل داده شدند.

صمدی گفت: مرزبانان هنگ تایباد با اشرافیت اطلاعاتی و نیز رصد شبانه روزی، طی چند مرحله موفق شدند در پست و کنترل دوغارون مقدار 340 لیتر سوخت قاچاق از نوع گازوئیل به ارزش ریالی 187 میلیون ریال را کشف کنند.

فرمانده هنگ مرزی تایباد خاطر نشان کرد: دشمنان این خاک و بوم از هر فرصتی به منظور پیشبرد اهداف شوم خود مانند ورود مواد مخدر به داخل خاک کشور عزیزمان استفاده می‌کنند اما در این راستا هنگ مرزی تایباد همانند همیشه مانند کوهی استوار در برابر این قانون شکنان و سوداگران مرگ ایستاده است.

انتهای پیام/ 70061

منبع: فارس

کلیدواژه: مواد مخدر قاچاق خراسان رضوی فرمانده هنگ مرزی تايباد تایباد هنگ مرزی تایباد مواد مخدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۴۶۳۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۳۰ میلیارد ریال تلفن همراه قاچاق در بانه

سردار محمد عارف سپهری روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران در سنندج اظهار کرد: در راستای حراست و کنترل مرز‌های استان، مرزبانان هنگ مرزی بانه حین پایش و رصد نوار مرزی به تعدادی متجاوز حامل بار قاچاق مواجه شدند.

وی افزود: مرزبانان با اتخاذ مواضع مناسب، سد راه قاچاقچیان شدند و متجاوزان به محض مشاهده ماموران محموله خود را رها کرده و با توجه به شرایط جغرافیایی منطقه و تاریکی شب، به عمق خاک کشور مقابل متواری شدند.

فرمانده مرزبانی کردستان اضافه کرد: مرزبانان در پاکسازی و بررسی کامل محل ۴۸ دستگاه گوشی تلفن همراه هوشمند آیفون را کشف کردند و مانع ورود غیر قانونی این محصول قاچاق به کشور شدند.

سردار سپهری با اشاره به تبعات قاچاق کالا، ادامه داد: مرزبانان این فرماندهی در راستای تحقق شعار "جهش تولید با مشارکت مردم" با عزمی راسخ در کنترل نوار مرز و مقابله با ورود و خروج کالای قاچاق و ممنوعه تلاش می‌کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • ماجرای بازداشت مرزبانان ایرانی توسط طالبان چه بود؟
  • کشف ۷۲ هزار نخ سیگار قاچاق توسط مرزبانان هنگ مرزی تایباد 
  • غافلگیری قاچاقچیان در محل دپوی ۴۳۵ کیلو مواد مخدر در ریگان
  • از کشف کود شیمیایی قاچاق در عجب‌شیر تا کشف تخم مرغ‌های فاقد مجوز در هشترود
  • کشف ۳۰ میلیارد ریال تلفن همراه قاچاق در بانه
  • ناکامی قاچاقچیان در جا به جایی ۳۸۴ کیلو تریاک
  • ناکامی قاچاقچیان در جابه جایی ۳۸۴ کیلو تریاک
  • ناکامی قاچاقچیان در جابه جایی ۳۸۴ کیلو تریاک در رودان
  • افزایش همکاری‌های مرزی ایران و کویت
  • کشف بیش از ۵۰ کیلوگرم حشیش در شیراز