Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان، مسعود فلاح  اظهار داشت: به علت بارندگی شدید باران و جاری شدن سیل شب گذشته کلیه راه‌های ارتباطی روستا‌های بخش مرکزی این شهرستان قطع و روستا‌ها در محاصره شدید آب قرار گرفتند.

او ادامه داد: به دلیل احساس خطر ناشی از سیل در روستای کاروانه ۱۵ واحد مسکونی واقع در مسیر رودخانه تخلیه شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون عمرانی فرمانداری بروجرد بیان کرد: هم اکنون راه ارتباطی این روستا‌ها برقرار و تردد در این روستا‌ها برقرار است.

او افزود: بسیاری از واحد‌های مسکونی روستایی نیز به دلیل بارش شدید باران و جاری شدن سیل دچار خسارت شده که با همکاری بنیاد مسکن تعیین خسارت خواهند شد.

فلاح اضافه کرد: با توجه به شدت بارش‌ها و حجم بالای آب که در مقایسه با سیل فروردین ۹۸ بیشتر بود بدونه شک بعد از فروکش کردن آب شاهد تخریب بخش عمده‌ای از پل‌ها و جاده‌ها خواهیم بود.

او یادآور شد: اکیپ‌های امدادی لازم برای مهار سیل و جلوگیری از ورود آب به داخل منازل روستاییان و حمایت از مردم همچنان مشغول فعالیت هستند.

معاون عمرانی فرمانداری بروجرد گفت: در برخی از خیابان‌های شهر بروجرد آبگرفتگی وجود داشت که توسط اکیپ‌های امدادی و عوامل شهرداری رفع شد.

فلاح افزود: از شب گذشته همه عوامل امداد و نجات و راهداری و پلیس راه به حالت آماده باش درآمدند و در سطح شهر شهرداری و در جاده و روستا‌ها عوامل راهداری، راه و شهرسازی و هلال احمر در حال خدمت رسانی هستند.

معاون عمرانی فرمانداری بروجرد اظهارداشت: هم اکنون تردد در همه جاده‌های شهرستان بروجرد در جریان است و از رانندگان تقاضا می‌شود از سفر‌های غیر ضروری خودداری کنند.

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: هلال احمر راهداری و حمل و نقل جاده ای بارش باران روستا ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۴۶۵۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کانون «نگاره و سینمای» دانشگاه آزاد بروجرد گشایش یافت

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، مراسم افتتاحیه کانون «نگاره و سینما» دانشگاه آزاد اسلامی واحد بروجرد با حضور کُردی معاون فرهنگی دانشجویی، عباس ساکی معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی و مسئولان، استادان و اعضای انجمن سینمای جوان بروجرد برگزار شد.

کُردی در این جلسه درباره جایگاه هنر عکاسی و فیلم‌سازی در جامعه امروزی مطالبی بیان کرد.

ساکی با تأکید بر حمایت هنرمندان و فیلمساز جوان بروجردی پیشنهاداتی مطرح کرد.

هومن هوشمند دبیر کانون نگاره و سینما به تشریح و معرفی حیطه فعالیتی کانون پرداخت، همچنین فیلم کوتاه داغی به کارگردانی فاطمه محمدی برنده جوایز متعدد داخلی و بین‌المللی اکران شد و کارگاه آموزشی آشنایی با مبانی فیلم کوتاه توسط فاطمه محمدی از استادان سینمای جوان و کارگردان فیلم برگزار شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • خسارت ۸۳ میلیارد تومانی سیل به سازه‌های آبخیزداری زیرکوه
  • ۷۳ هکتار از اراضی کشاورزی و باغی ساوجبلاغ آزادسازی شد
  • آغاز رسمی طرح جایگزینی کیسه‌های پارچه‌ای با پلاستیکی در بروجرد
  • کانون «نگاره و سینما» در دانشگاه آزاد بروجرد گشایش یافت
  • کانون «نگاره و سینمای» دانشگاه آزاد بروجرد گشایش یافت
  • شوراها به بالندگی شهر و روستا کمک می‌کنند
  • خسارت ۳.۲ میلیاردی سیل اخیر به تأسیسات پارک ملی هفتادقله
  • دستگیری عوامل نزاع در پارک «گوللر باغی»
  • خبر خوش برای متقاضیان مسکن ملی + جزییات
  • خسارت هزار و ۴۷۰ میلیارد ریالی بارش‌های بهاری در خراسان رضوی