Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-29@18:53:20 GMT

کفش در بازار ارومیه ۱۲ درصد گران می شود

تاریخ انتشار: ۷ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۴۶۵۶۳

کفش در بازار ارومیه ۱۲ درصد گران می شود

ایسنا/آذربایجان غربی رئیس اتحادیه کیف وکفش ارومیه گفت: قیمت کفش ۱۲ درصد افزایش می یابد.

یعقوب کاظمی در گفت وگو با ایسنا افزود: با توجه به نزدیکی عید نوروز و افزایش قیمت مواد اولیه قیمت کفش ۱۲ درصد افزایش می یابد.

کاظمی با اشاره به کیفیت اجناس بازار تصریح کرد: ۹۰ درصد محصولات کیف وکفش ارومیه تولید داخل بوده و تنها ۱۰ درصد از خارج کشور وارد می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در خصوص علت عمده عدم رونق تولیدی های کیف و کفش ارومیه نیز اظهار کرد: عدم حمایت مسئولین مربوطه از واحد های تولید، وجود دلال در بخش تهیه مواد اولیه و گران تمام شدن مواد اولیه برای تولید کننده و تحولات قیمت ارز عمده مشکل تولید کنندگان کیف و کفش ارومیه است.

رئیس اتحادیه کیف وکفش ارومیه یادآور شد: با وجود اینکه ۴ تولیدی درجه یک زنانه و مردانه دوز در ارومیه فعالیت می کنند که توانایی تولید نیمی از مصرف ارومیه را دارند ولی متاسفانه نبود حمایت های دولتی مانع این کار شده است.

کاظمی با تاکید بر اینکه در سال های اخیر با اجرای طرح مبارزه با ورود کالاهای قاچاق خوشبختانه کمتر شاهد کیف وکفش قاچاق بخصوص کالای چینی در بازارهستیم، خاطرنشان کرد: برای رونق تولید صنعت کیف وکفش ارومیه همانند تبریز، مشهد و تهران باید دولت تولیدی های کفش را هم ردیف با کارخانه ها قرار دهد و تسهیلات بانکی با سود کم تر را در اختیار تولیدی ها بگذارد تا بتوانند جان دوباره بگیرند.

وی ادامه داد: در حال حاضر ۲۵تولیدی مجوز دار در ارومیه وجود دارد که از این تعداد در حال حاضر ۱۵تولیدی با اشتغال ۲۰۰نفر فعال هستند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی واحدهای تولیدی کیف و کفش حمایت دولتی کفش ارومیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۴۶۵۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان غربی از دو واحد تولیدی در ارومیه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان غربی در ادامه بازدید‌های میدانی خود از واحد‌های تولیدی، امروز با همراهی جمعی از اعضای کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان، از طرح احداث سردخانه و تولید نشاء توت‌فرنگی و واحد تولیدی رخش تریلر بازدید کرده و از نزدیک پیگیر رفع مسائل و مشکلات تکمیل و توسعه این طرح‌ها شد.

جواد کرمی در حاشیه این بازدید‌ها در گفتگو با خبرنگاران گفت: در راستای تحقق شعار سال و حسب تاکیدات مقام عالی استان در خصوص پیگیری مسائل و مشکلات طرح‌های نیمه‌تمام اقتصادی و حل و فصل آنها، امروز از طرح احداث سردخانه و تولید نشاء توت‌فرنگی و واحد تولیدی رخش تریلر جهت اجرای طرح توسعه واحد بازدید کرده و برای حل مشکلات مربوطه با ارائه راهکار، تصمیماتی اتخاذ و به دستگاه‌های ذیربط جهت اقدام ابلاغ شد.

دیگر خبرها

  • بازدید معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان غربی از دو واحد تولیدی در ارومیه
  • تن ماهی و رب گوجه چند درصد گران می‌شود؟
  • سقوط طلا دامن‌گیر نقره شد/ معامله‌گران در لاک احتیاطی!
  • ۲۵ درصد زعفران تولیدی در داخل مصرف می‌شود
  • سیگنال مهم دبی و عربستان به دلار تهران
  • روند نزولی قیمت دلار در بازار آزاد سرعت گرفت
  • روز حساس برای سکه‌ بازان؛ شرط مهم برای کاهش قیمت سکه
  • کاهش قیمت طلا در بازار جهانی فلزات گران بها
  • گوشت اینگونه ۶۳.۵ درصد گران شد
  • پیش‌بینی قیمت‌ها در بازار خودرو؛ وارداتی‌ها گران‌تر می‌شوند؟!