Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@12:17:40 GMT

۲ گیت تشخیص اولیه کرونا در جاده هراز راه اندازی شد

تاریخ انتشار: ۷ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۴۶۶۷۰

۲ گیت تشخیص اولیه کرونا در جاده هراز راه اندازی شد

جمشید نیکزاد درگفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: این گیت ها در کیلومتر ۹۵ جاده هراز از آمل به تهران در گالری منظریه پلور بخش لاریجان شهرستان آمل راه اندازی شده و هدف آن شناسایی افراد ومسافران ورودی به مازندران که دارای نشانه‌های بیماری کرونا هستند، است.

وی افزود: گیت نخست با همکاری پلیس راه، نیروی انتظامی وجمعیت هلال احمر و گیت دوم به فاصله چند صدمتر پایین‌تر از گیت اول توسط دانشگاه علوم پزشکی مازندران راه اندازی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس جمعیت هلال احمر آمل ادامه داد، درواقع این گیت ها با نیروها و تجهیزات مورد نیاز از سوی وزارت بهداشت اقدام به تب‌سنجی و شناسایی نشانه‌های بیماری کرونا ویروس برای مسافران ورودی ایجاد شده است.

نیکزاد تصریح کرد: در پایگاه‌های تب سنجی جاده هراز چنان چه مسافرانی نشانه‌هایی از بیماری کرونا را داشته باشند، از سایر افراد جدا شده و برای تست گیری و طی کردن مراحل دیگر به مراکز درمانی مجهز که از قبل برای بیماران احتمالی کرونا در استان پیش بینی شده، منتقل خواهند شد.

وی درعین حال از مسافران ورود به مازندران نیز درخواست کرد با توجه به فراگیرترشدن ویروس کرونا در بیشتر مناطق کشور، از سفرهای غیرضروری به این استان خودداری و درتعطیلاتی که پیش آمده در منزل حضور داشته باشند.

کد خبر 4863395

منبع: مهر

کلیدواژه: هلال احمر مازندران ویروس کرونا انتخابات 98 انتخابات مجلس شورای اسلامی مجلس شورای اسلامی ایلام بوشهر تعطیلی مدارس شهرکرد گرگان بارش برف قزوین شیراز سیلاب بیرجند بارش باران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۴۶۶۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محدودیت‌های ترافیکی آخر هفته به سمت مازندران

فرمانده پلیس راه مازندران گفت: محدودیت‌های ترافیکی آخر هفته در محورهای مواصلاتی مازندران اعمال می‌شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساری، سرهنگ یدالله جهان‌تاب محدودیت‌های ترافیکی آخر هفته را این گونه توضیح داد: محدودیت‌های ترافیکی از چهارشنبه 5 اردیبهشت تا شنبه 8 اردیبهشت 1403 در جاده‌های مازندران اجرا می‌شود.

وی گفت: تردد موتور سیکلت از ساعت 12 ظهر روز چهارشنبه مورخ 1403/02/05 الی ساعت 6 صبح روز شنبه مورخ 1403/02/08 از محور‌های هراز، فیروزکوه، کرج - چالوس و بالعکس ممنوع است.

وی با تاکید بر اینکه  تردد موتور سیکلت‌های انتظامی و امدادی برای انجام ماموریت‌های ضروری در مسیر مجاز جریان ترافیک بلامانع خواهد بود، افزود: در محور کندوان محدودیت تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 14:00 الی 24:00 روز جمعه مورخ 1403/02/07 اعمال می‌شود به گونه‌ای که از ساعت 14 آزادراه تهران - شمال اعمال محدودیت تردد برای خودرور‌های به مقصد چالوس انجام می‌شود.

جهان تاب گفت: از ساعت 15 ابتدای پل زنگوله در انتهای دهانه شمالی تونل البرز به سمت چالوس انسداد به صورت کامل بوده و  از ساعت 17 از مرزن آباد به سمت تهران یک طرفه اجرا می‌شود.

فرمانده پلیس راه مازندران تاکید کرد: از ساعت 24 طرح اتمام یافته و از پل زنگوله تا مرزن آباد مسیر دو طرفه می‌شود.

وی ادامه داد: تردد از مسیر جاده قدیم تا محدوده پل زنگوله برای ساکنین و افراد محلی آزاد بوده  و تردد از مسیر جاده قدیم کرج – چالوس تا محدوده پل زنگوله برای ساکنین و افراد محلی آزاد بوده، ولی تردد خودرو‌هایی که قصد عزیمت به چالوس در روز‌های اعمال محدودیت جنوب به شمال را دارند از ساعت 12 از میدان امیرکبیر به سمت چالوس ممنوع است.

وی به برخی محدودیت‌های محور هراز اشاره کرد و گفت: در صورت افزایش حجم ترافیک و صلاحدید مامورین پلیس راه محدودیت یک طرفه مقطعی روز جمعه مورخ 1403/02/07 به صورت رفت و برگشت از محدوده پلور تا پلیس راه لاریجان و بلعکس انجام خواهد شد.

وی افزود: در نقلیه سنگین به استثناء حاملین موادسوختی و یا فاسدشدنی در محور کندوان تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از محور کرج – چالوس و بالعکس کماکان ممنوع می‌باشد و در محور هراز تردد همه تریلر‌ها از محور هراز کماکان ممنوع است و تردد همه کامیون‌ها وکامیونت‌ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 12 الی 24 روز چهارشنبه مورخ 1403/02/05 و همچنین از ساعت 6 الی 24 روز‌های پنجشنبه و جمعه مورخ‌های 1403/02/06 و 07 از محور هراز ممنوع است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اجرای اعمال محدودیت‌های ترافیکی در محورهای مواصلاتی مازندران
  • برگزاری جلسه بررسی نحوه تقسیم و توزیع آب در دشت هراز
  • «مه مغزی» عارضه جدید کرونا
  • استمرار محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته در جاده‌های مازندران
  • شایع‌ترین اختلالات روانی کرونا و آمار آن
  • اعمال محدودیت های ترافیکی در راه های مازندران
  • محدودیت‌های ترافیکی آخر هفته به سمت مازندران
  • انسداد ۱۰ محور روستایی براثر سیلاب بهاری در مازندران
  • اعلام محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته در جاده‌های مازندران
  • اعلام محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های مازندران