Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس اداره صنعت، معدن و تجارت مهاباد روز چهارشنبه در این خصوص به خبرنگار ایرنا گفت‌: مهلتی برای تعطیلی این مراکز تعیین نشده و فعالیت آنها تا اطلاع ثانوی متوقف خواهد ماند.

محمد جهین افزود: در این راستا ماموران انتظامی و اداره اماکن عمومی، پس از هماهنگی با مقام قضایی و همکاری و هماهنگی شبکه بهداشت و اتحادیه مربوطه اقدامات لازم را برای بستن این واحدها پس از توجیح متصدیان این واحدها انجام دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تاکید بر رعایت نکات بهداشتی در ادارات اضافه کرد: باید در ادارات و مکان‌های عمومی، وسایل و اشیایی که تماس دست با آنها زیاد است، به صورت مرتب ضدعفونی شود و برگزاری مراسم‌ عمومی نیز تا زمانی که خطر ابتلا به این ویروس وجود دارد، لغو شود.

وی با درخواست از مردم مبنی بر به تعویق انداختن مراسم‌ جشن و شادی یا عزاداری به منظور پیشگیری و مقابله با این بیماری بیان کرد: در صورتی که شهروندان با اماکنی نظیر تالار عروسی، سالن‌های ورزشی و اماکن عمومی قرارداد داشته باشند، قرارداد آنان محفوظ خواهد ماند.

رییس اداره ورزش و جوانان مهاباد نیز از تعطیل شدن تمام باشگاه‌های ورزشی این شهرستان خبر داد و اظهار داشت: فعالیت تمامی مراکز ورزشی، باشگاه‌ها، سالن‌های ورزشی، استخر و مکان‌های روباز و بسته ورزشی در بخش خصوصی و دولتی تعویق شده است.

قرنی مصطفی‌پور اضافه کرد: در صورت تخلف مراکز عمومی از این دستور با متخلفان با جدیت برخورد می‌شود زیرا بحث سلامت شهروندان در این شرایط اهمیت بالایی دارد.

وی افزود: مسابقات مرحله سوم لیگ بسکتبال دسته ۲ کشور نیز که قرار بود هفته جاری به میزبان این شهرستان برگزار شود در همین راستا طبق دستور فدراسیون بسکتبال کشور لغو شده است.

نظر به ضرورت پیشگیری و کنترل ویروس کرونا و به منظور حفظ سلامت آحاد مردم، ستاد ویژه پیشگیری از شیوع ویروس کرونا تصویب کرد تمام مدارس، دانشگاه‌ها، مراکز آموزشی و مهدهای کودک برای ضد عفونی مراکز عمومی، ادامه فرایند آموزش عوامل دست‌اندرکار و خدمات رسان و توجه به رفع دغدغه‌های فکری والدین، از روز دوشنبه تا پایان هفته تعطیل شود.

کرونا ویروس که از اواخر دسامبر سال گذشته میلادی (دی ماه امسال) در شهر «ووهان» چین شروع شد، یک بیماری تنفسی مرگبار است.

ویروس کرونا به خاطر ضریب شیوع بالا و نداشتن علایم بالینی شناسایی بیماران احتمالی مبتلا را سخت کرده و در نتیجه بهترین راه برای سرکوب این ویروس رعایت نکات بهداشتی توسط تک تک شهروندان است.

برچسب‌ها ویروس کرونا مهاباد وزارت صنعت معدن و تجارت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا مهاباد وزارت صنعت معدن و تجارت ویروس کرونا مهاباد وزارت صنعت معدن و تجارت ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۴۶۷۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شستن دست با ماده مشتعل تینر جان مرد کهنسال مهابادی را گرفت

سردار فداکار مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مهاباد گفت: غروب امروز یک مورد آتش سوزی در سه راه سیدنظام مهاباد به این سازمان گزارش شد و تیم اطفای حریق پایگاه مرکزی این شهرستان خود را به محل رساندند.

وی اضافه کرد: در بررسی اولیه مشخص شد که این مرد کهنسالی (حدود ۷۵ سال) که با استفاده از ماده مشتعل تینر در حمام مشغول شستشو دستانش بود، بر اثر اشتعال تینر دچار آتش‌سوزی شده و پس از ریختن این ماده بر بدنش سایر قسمت‌های بدن وی نیز صدمه شده دیده بود.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مهاباد ادامه داد: ماموران آتش‌نشانی ضمن مهار این حریق از گسترش آن به سایر بخش‌های این خانه و خانه‌های اطراف جلوگیری کردند.

وی اظهار کرد: در این حادثه این مرد کهنسال به شدت آسیب دید و توسط آمبولانس فوریت‌های پزشکی به بیمارستان امام خمینی (ره) مهاباد منتقل شد و به سقف و قسمتی از خانه نیز خسارتی وارد شد.

وی تاکید کرد: شهروندان برای برخورداری از هرگونه راهنمایی و مشاوره ایمنی می‌توانند با شماره تلفن ۱۲۵، این سازمان در طول شبانه‌روز تماس حاصل کنند.

وی یادآور شد: هم‌اکنون این سازمان در مهاباد در قالب سه ایستگاه، بیش از ۴۵ نفر پرسنل عملیاتی و با برخورداری از هشت دستگاه خودرو سبک و نیمه سنگین، عملیات امداد و نجات و اطفای حریق را انجام می‌دهد.

کمال آهمند جانشین مسئول اورژانس و فوریت‌های پزشکی مهاباد نیز گفت: پس از اعلام مصدومیت شدید یک مردم کهنسال در یکی از محلات این شهر، آمبولانس فوریت‌های پزشکی اعزام شد و با توجه سوختگی شدید بالای ۸۰ درصد مصدوم به بیمارستان منتقل شد.

وی افزود: این مصدوم دقایقی بعد از رسیدن به بیمارستان امام خمینی (ره) مهاباد به دلیل شدت سوختگی جان خود را از دست داد.

آهمند اضافه کرد: علت اصلی این حادثه توسط نیروی انتظامی و سایر ارگان‌های مرتبط در دست بررسی است.

باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد مهاباد

دیگر خبرها

  • بارش باران، نقش رستم را تعطیل کرد
  • مرگ به دلیل شستن دست با تینر
  • تخریب ۱۲ ویلای غیرمجاز در چهارباغ البرز
  • فوت‌وفن پخت املت قهوه‌خانه‌های دربند
  • (ویدئو) فوت‌وفن پخت املت به سبک قهوه‌خانه‌های دربند
  • شستن دست با ماده مشتعل تینر جان مرد کهنسال مهابادی را گرفت
  • سرانه فضای‌ورزشی مهاباد ۳۵ سانتی‌مترمربع است
  • کرونا ویروس چگونه با تغییرات آب و هوایی گسترش یافت؟
  • دستگیری سارقان اماکن خصوصی و خانه باغ‌ها در مهاباد
  • دستگیری سارقان اماکن خصوصی و خانه باغ ها در مهاباد