Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صراط نیوز»
2024-04-30@03:31:07 GMT

تغییرات احتمالی در ترکیب استقلال مقابل گل‌گهر

تاریخ انتشار: ۷ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۴۶۸۰۷

صراط:

استقلال با غلبه بر ذوب‌آهن اصفهان در جدول، بالاتر از سپاهان قرار گرفت. با این وجود فرهاد مجیدی از عملکرد چند بازیکن تیمش اصلا راضی نبود و اعتقاد داشت بر خلاف بازی‌های قبلی، دستورات تاکتیکی کادرفنی در زمین اجرا نمی‌شود و از این رو، تیم خوب بازی نمی‌کند.

به گزارش میزان در واقع ترکیب اصلی استقلال به خاطر تعداد زیاد بازیکنان مصدوم، مدام تغییر می‌کند و این مسئله باعث بروز مشکلات زیادی شده است، اما فرهاد مجیدی امیدوار است در بازی‌های آینده، مصدومان تیمش را در اختیار داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از سوی دیگر، علی کریمی که قبل از بازی با الاهلی عربستان سرما خورده بود، در دیدار با ذوب‌آهن به ترکیب اصلی تیمش برگشت. استقلال با کریمی به وضوح خط میانی بهتری دارد و چرخ‌هایش بهتر می‌چرخد. این بازیکن در بازی با ذوب‌آهن از بهترین‌های تیمش بود و آمار جالبی از خود به جا گذاشت. البته با بازگشت فرشید اسماعیلی خیال مجیدی در میانه میدان و فاز تهاجمی هم راحت‌تر از قبل شده و شاید بتواند در یکی دو بازی به کریمی استراحت بدهد.

وریا غفوری، اما شرایط دیگری دارد. کاپیتان آبی‌پوشان در بازی با ذوب‌آهن گل دوم تیمش را زد، اما در ۲۰ دقیقه پایانی، توان دویدن نداشت و باید تعویض می‌شد، اما مسئله اینجاست که استقلال در پست وریا، بازیکن جانشین ندارد و مجیدی نمی‌تواند به او استراحت بدهد.

با این حال شنیده می‌شود احتمالا در بازی با گل‌گهر سیرجان، مجیدی به وریا غفوری استراحت می‌دهد و بازیکن دیگری، احتمالا فرشید اسماعیلی را به سمت راست ببرد. استقلال در کورس قهرمانی است و حتی تساوی در سیرجان هم می‌تواند این تیم را از کورس خارج کند و به همین دلیل تیم مجیدی فقط از این بازی برد می‌خواهد.

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: ذوب آهن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۴۶۸۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترابی مثل اسدی بازی رفت: تفاوت ایجاد کن!

به گزارش "ورزش سه"، مهدی ترابی فصل قبل در همین مقطع پایانی فصل درخشید و یکی از عوامل اصلی قهرمانی تیمش در لیگ برتر و جام حذفی بود.
ترابی وینگری باتکنیک و کارگشاست که نمونه‌اش در فوتبال ایران کم پیدا می‌شود چرا که با تشدید و تحکیم تکتیک‌های تدافعی تیم‌ها نسل بازیکنان کارساز تکنیکی که در لحظه‌ای از بازی سرنوشت مسابقه را تعیین می‌کنند رو به زوال است.

ترابی یکی از معدود بازیکنان خلاق و اثرگذار لیگ برتر است که می‌تواند در لحظه گل بزند یا پاس گل بدهد و ورق را به سود تیمش برگرداند.
با این حال این بازیکن کارساز بعد از چند نمایش تحسین برانگیز در اراک با بازوبند کاپیتانی کاری از پیش نبرد و یکی از ضعیف‌ترین بازی‌های خود را ارائه داد تا جایی که خیلی زود و در دقیقه 59 تعویض شد. ترابی چه با بازوبند چه بدون بازوبند کاری از پیش نبرد و در هیچ کدام از حرکات تهاجمی تیمش عنصر تاثیرگذاری نبود.

ترابی که در آبادان و بازی مقابل صنعت نفت با یک پاس خلاقانه نبوغ خود را به رخ کشیده بود، در اراک چیزی برای ارائه نداشت تا دوباره نگرانی‌ها درباره افت او آغاز شود اما انتظار می‌رود او در بازی بزرگ مقابل سپاهان بزرگی کند و دوباره بدرخشد.

در بازی رفت دو تیم رضا اسدی به عنوان یک بازیکن تاثیرگذار و ملی‌پوش که می‌تواند تفاوت‌ها را ایجاد کند با یک ایستگاهی تماشایی و غیرقابل مهار تفاوت‌ها را رقم زد و حالا هواداران پرسپولیس انتظار دارند اگر عالیشاه به بازی چهارشنبه شب نرسید، یکی از بین ترابی یا اورونوف همان کار را برای تیم محبوبشان انجام دهد و پرسپولیس را از این ال‌کلاسیکوی وطنی سربلند بیرون بیاورد.

دیگر خبرها

  • ترابی مثل اسدی بازی رفت: تفاوت ایجاد کن!
  • الکلاسیکوی برگشت ایران بدون 5 بازیکن مشترک
  • آسیب‌دیدگی و کشیدگی عضله محمد محبی
  • مسی توقف ناپذیر؛ تاریخ سازی لئو در آمریکا و جهان
  • دانیال 120 دقیقه با سرفه بازی کرد!
  • ترکیب احتمالی اینتر برای دیدار با تورینو
  • حساس و جنجالی؛ ترکیب احتمالی منچسترسیتی برای بازی با ناتینگهام فارست
  • ترکیب احتمالی دو تیم یوونتوس و میلان
  • شایعه عجیب: خط خوردن صلاح از ترکیب لیورپول!
  • احمدزاده بازی با پرسپولیس را از دست داد