Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رویداد24»
2024-05-06@04:25:28 GMT

قیمت جهانی طلا امروز ۹۸/۱۲/۰۷

تاریخ انتشار: ۷ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۴۶۸۹۷

قیمت جهانی طلا امروز ۹۸/۱۲/۰۷

رویداد۲۴ در حالی که هشدار امریکا در مورد احتمال شیوع ویروس کرونا موجب آشفتگی بازارهای مالی جهان شده و تقاضا برای خرید طلا را افزایش داده است، قیمت طلا روز چهارشنبه شاهد افزایش بود.

بر اساس این گزارش، قیمت هر اونس طلا امروز با نیم درصد افزایش به 1643 دلار و 49 سنت رسید. قیمت فلز زرد در جلسه قبل 1.9 درصد کاهش یافته بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روز دوشنبه قیمت طلا به بالاترین رقم بیش از 7 سال گذشته یعنی 1688 دلار و 66 سنت رسید. قیمت طلا در بازار آمریکا هم امروز با 0.2 درصد کاهش به 1647 دلار رسید.

در حالی که دولت آمریکا به شهروندان خود توصیه کرده که خود را برای همه گیری ویروس کرونا آماده کنند، ارزش سهام در بازارهای آسیا امروز شاهد کاهش بود. دیروز نیز شاخص ها در بورس آمریکا افت قابل توجهی را تجربه کردند.

بر اساس نظرسنجی جدید رویترز، تاثیرات شیوع ویروس کرونا احتمالا به چین محدود نخواهد شد و انتظار می رود اکثر اقتصادهای بزرگ منطقه شاهد کاهش قابل توجه رشد یا رشد منفی در سه ماهه نخست سال باشند.

بیشتر بخوانید: رکود جدی بازار‌های اقتصادی تحت تاثیر ویروس کرونا

شیوع سریع کرونا و تاثیر آن بر فعالیت های اقتصادی موجب شده تا گمانه زنی ها در مورد کاهش نرخ بهره توسط بانک های مرکزی جهان افزایش یابد و تحلیلگران از احتمال کاهش 0.25 درصدی نرخ بهره در آمریکا تا پایان ماه ژوئن سخن بگویند.

تلویزیون دولتی چین گزارش داده که پس از بروز نشانه هایی از تب در 3 مسافر پروازی از سئول به نانجینگ، دولت چین 94 مسافر این پرواز را قرنطینه کرده است. خالص ماهانه واردات طلای چین از طریق هنگ کنگ در ماه ژانویه با 77 درصد کاهش به 9.34 تن رسیده است.

منبع: تسنیم لینک کوتاه: www.rouydad24.ir/000rUO برچسب ها: رویداد24 ، قیمت طلا ، قیمت جهانی طلا سرگرمی

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 قیمت طلا قیمت جهانی طلا ویروس کرونا قیمت طلا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۴۶۸۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طلای جهانی پس رفت

قیمت طلا برای دومین سقوط هفتگی متوالی تعیین شد و ‌می‌تواند نشانه‌های بیشتری در مسیر سیاست‌گذاری فدرال رزرو ارائه دهد.

به گزارش ایسنا، هر اونس طلا تقریباً بدون تغییر در ۲۳۰۲ دلار و ۵۱ سنت بود. قیمت‌ها در این هفته بیش از یک درصد کاهش یافت. هر اونس طلای آمریکا ثابت ماند و در ۲۳۱۰ دلار و ۴۰ سنت قرار گرفت.

اس‌پی‌دی‌آرگلدتراست، بزرگ‌ترین صندوق سرمایه‌گذاری تحت پشتوانه طلا در جهان اعلام کرد که دارایی‌های آن ۰.۱۷ درصد کاهش یافت و از ۸۳۱.۰۴ تن در روز چهارشنبه به ۸۲۹.۶۰ تن در روز پنجشنبه رسید.

طبق گزارش رویترز، در بازار سایر فلزات ارزشمند، بهای هر اونس نقره با ۰.۲ درصد کاهش به ۲۶.۶۵ دلار رسید و در هفته نزدیک به دو درصد کاهش یافت. پلاتین حدود ۰.۸ درصد افزایش یافت و به ۹۵۷.۱۵ دلار رسید و در مسیر افزایش هفتگی قرار گرفت. پالادیوم با ۰.۲ درصد افزایش به ۹۳۷.۵۷ دلار رسید.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • افزایش قیمت جهانی موادغذایی
  • قیمت جهانی موادغذایی بالا رفت
  • قیمت جهانی نفت امروز ۱۴۰۳/۰۲/۱۵
  • طلای جهانی پس رفت
  • قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۲/۱۵
  • قیمت جهانی نفت امروز ۱۴۰۳/۰۲/۱۵ |برنت ۸۲ دلار و ۹۶ سنت شد
  • افزایش قیمت جهانی نفت/ برنت ۸۳ دلار و ۸۵ سنت شد
  • قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۲/۱۴/ کاهش نرخ انس طلا
  • قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۲/۱۴
  • قیمت جهانی نفت امروز ۱۴۰۳/۰۲/۱۴ |برنت ۸۳ دلار و ۸۵ سنت شد