Web Analytics Made Easy - Statcounter

رسانه های غربی گزارش دادند، حالت فوق العاده و اضطراری در حالی در سانفرانسیسکو اعلام شده است که هنوز هیچ موردی از ابتلا شهروندان این شهر به ویروس کرونا گزارش نشده است.

این در حالی است که مقامات آمریکایی از مردم این کشور خواسته اند تا برای گسترش شیوع ویروس کرونا در شهرهای این کشور آماده باشند.

مسئولان سانفرانسیسکو اعلام کردند که اعلام وضعیت اضطراری در این شهر با هدف تقویت آمادگی ها و افزایش آگاهی عمومی نسبت به خطرات ویروس کرونا انجام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهردار سانفرانسیسکو در این رابطه گفت: اگرچه هنوز موردی تایید شده از ابتلا شهروندان این شهر به ویروس کرونا گزارش نشده، احتمال تغییر سریع شرایط وجود دارد بنابراین لازم است آمادگی ها افزایش یابد.

پیش از این مرکز کنترل بیماری‌های آمریکا به مردم این کشور هشدار داد که برای موج احتمالی کرونا آماده باشند.

کاخ سفید اعلام کرد که دولت دونالد ترامپ رییس جمهوری آمریکا از کنگره خواسته است بودجه مکمل ۲.۵ میلیارد دلاری را برای مقابله با گسترش سریع ویروس کرونا از جمله بیش از یک میلیون دلار برای تهیه واکسن تصویب کند. نانسی پلوسی رییس دموکرات مجلس نمایندگان آمریکا نیز در پاسخ به این درخواست کاخ سفید گفت: درخواست ترامپ از کنگره برای اختصاص ۲.۵ میلیارد دلار بودجه مکمل برای مقابله با شیوع ویروس کرونا «کاملا ناکافی» و «دیرهنگام» است.

پلوسی تاکید کرد که مجلس نمایندگان آمریکا به سرعت یک بسته بودجه راهبردی و قوی را ارائه خواهد داد که کاملا نیاز این بحران سلامت عمومی را با توجه به مقیاس و جدیت آن مرتفع خواهد کرد.

در حالی که گزارش ها از درخواست افزایش بودجه برای مقابله با این ویروس حکایت دارد، ترامپ مدعی است که وضعیت در ایالات متحده درخصوص کرونا کاملا تحت کنترل است.

تاکنون در آمریکا ۵۳ مورد ابتلا به بیماری جدید کرونا تایید شده و مقام‌های این کشور اعلام کرده‌اند که شش نفر بهبود یافته‌اند.

برچسب‌ها ویروس کرونا ایالات متحده آمریکا علائم کرونا پروندهٔ خبری هراس جهانی از ویروس کرونا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا ایالات متحده آمریکا علائم کرونا دونالد ترامپ ویروس کرونا ایالات متحده آمریکا علائم کرونا برای مقابله ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۴۶۹۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سوئیس: به اوکراین سلاح نمی‌دهیم

رئیس جمهور سوئیس عصر یکشنبه به وقت تهران گفت که این کشور ارتش اوکراین را به تجهیزات نظامی برای نبرد با روسیه مجهز نمی‌کند.

به گزارش فارس به نقل از خبرگزاری «اسپوتنیک»، «ویولا آمهرد» رئیس جمهور سوئیس اظهار داشت که علیرغم تلاش برای تصویب قانون اضطراری جهت تعویق وضعیت بی‌طرفی این کشور، سوئیس به اوکراین سلاح نمی‌دهد.

رئیس جمهور سوئیس گفت که او از تصویب احتمالی قانون اضطراری که به سوئیس بی طرف اجازه می‌دهد تسلیحات کی‌یف را تامین کند، حمایت نمی‌کند.

او گفت: «قانون اضطراری تنها در موارد ضروری، به عنوان مثال در طول بحران کووید قابل استفاده است.»

«سرگئی شویگو» وزیر دفاع روسیه انیز گفت که «ایالات متحده و متحدانش خواستار آن هستند که اوکراین از فروپاشی سیستم دفاعی خود جلوگیری و به هر قیمتی شده حمله نیرو‌های روسیه را مهار کند؛ در نتیجه، تلفات روزانه دشمن (کشته و زخمی) در آوریل (ماه گذشته) به ۱۰۰۰ سرباز افزایش یافت».

وی افزود «رژیم کی‌یف اوکراینی‌ها را که تمایلی به جنگ ندارند، به قتلگاه میندازد. مقام‌های اوکراینی بسیج نیرو را در تلاش با هدف جلب لطف اربابان غربی خود برای تداوم کمک مالی و نظامی آن‌ها تشدید می‌کنند».
رئیس اطلاعات نظامی اوکراین اخیراً در مصاحبه‌ای گفتکه احتمالاً وضعیت برای نیرو‌های این کشور که در ماه‌های اخیر با کمبود تجهیزات و تسلیحات مواجه بوده‌اند، به طور پیوسته بدتر خواهد شد.

دیگر خبرها

  • وضعیت بودجه و عملکرد دستگاه‌های سیاست‌گذار در حوزه زنان و خانواده
  • مسکو: با استقرار موشک‌های آمریکا در آسیا-اقیانوسیه مقابله می‌کنیم
  • سوئیس: به اوکراین سلاح نمی‌دهیم
  • دبیرکل سازمان جهانی بهداشت: تفاهم‌نامه‌ مقابله با همه‌گیری‌های آینده باید امضا شود
  • ویولا آمهرد: سوئیس به اوکراین تسلیحات نخواهد داد
  • چرا صهیونیست‌ها جرأت مقابله با حملات یمن را ندارند؟
  • کاخ سفید برای تأمین کسری بودجه دست به دامن افزایش مالیات می شود؟
  • اعلام وضعیت انسانی اضطراری در سودان / مردم از گرسنگی علف می خورند/ گزارش های تکان دهنده از تعرض جنسی به آوارگان
  • چگونه می‌توان با بیماری هلندی مقابله کرد؟
  • مقابله با ساخت و سازهای غیراصولی و ناایمن در کرمانشاه