Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس سازمان صمت خراسان‌جنوبی از تشکیل دو پرونده تخلف در زمینه عرضه نکردن ماسک و دستکش در خراسان‌جنوبی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند به نقل از سازمان صمت خراسان‌جنوبی، داوود شهرکی اظهار داشت: در راستای اجرای نظارت بر عرضه محصولات شوینده، ضدعفونی و بهداشتی در سطح استان، در بازرسی به‌عمل آمده از انبار یک واحد صنفی کالای طب در مرکز استان و در بازرسی از یک داروخانه در یکی از شهرستان‌ها تعداد سه هزار و 500 عدد ماسک و تعداد 9 هزار و 300 دستکش کشف شد که به‌علت اخفاء و امتناع از عرضه دو پرونده تخلف برای این داروخانه ها تشکیل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه این پرونده های تخلف به ارزش 57 میلیون و 931 هزار ریال به تعزیرات حکومتی ارسال شده است، بیان داشت: در حال حاضر گشت‌های مشترک و بازرسی‌ها به‌منظور نظارت بر داروخانه‌ها و مراکز عرضه اقلام پزشکی برای عرضه و فروش ماسک، دستکش و مواد ضدعفونی‌کننده ادامه دارد.

رئیس سازمان صمت خراسان‌جنوبی با تأکید بر اینکه با محتکران و گران‌فروشان ماسک و مواد ضدعفونی‌کننده در سطح استان برخورد می‌شود، افزود: تولید این محصولات با حداکثر ظرفیت در دستور کار واحدهای تولیدی سراسر کشور است.

شهرکی در پایان از شهروندان درخواست کرد از خرید غیرضروری و بیش از حد نیاز مواد ضدعفونی و محصولات بهداشتی و شوینده خودداری کنند و گفت: شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف، مراتب را به سامانه 124 سازمان صمت اعلام کنند.

انتهای پیام/3403/ح

منبع: فارس

کلیدواژه: خراسان جنوبی بیرجند ماسک دستکش خراسان جنوبی سازمان صمت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۴۶۹۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آماده باش هلال‌احمر در پی هشدار سازمان هواشناسی

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از جمعیت هلال احمر؛ هشدار هواشناسی سطح نارنجی مبنی بر بارش شدید و رگباری باران، وزش شدید باد و بارش تگرگ صادر شد.

در همین راستا روز چهارشنبه در نیمه غربی هرمزگان، نیمه جنوبی فارس، بوشهر، کرمانشاه، ایلام، لرستان، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، غرب و جنوب اصفهان و خوزستان احتمال بارش شدید و وزش تندباد وجود دارد.

همچنین روز پنج‌شنبه در کهگیلویه و بویراحمد، خوزستان، بوشهر، لرستان، چهارمحال و بختیاری، جنوب مرکزی، اصفهان، ایلام، کرمانشاه، کردستان، یزد، خراسان جنوبی، جنوب خراسان رضوی، شمال سیستان و بلوچستان، هرمزگان، فارس و نیمه جنوبی کرمان احتمال بارش شدید باران و سیلابی شدن مسیرها وجود دارد.

در روز جمعه نیز در خراسان جنوبی، خراسان رضوی، آذربایجان غربی، اردبیل، آذربایجان شرقی، کردستان، کرمانشاه، ایلام، خوزستان، لرستان، کهگیلویه و بویراحمد، چهارمحال و بختیاری، غرب اصفهان، زنجان و ارتفاعات استان‌های تهران و البرز بارش شدید باران و وزش باد پیش بینی می‌شود.

بر همین اساس سازمان امداد و نجات هلال احمر ضمن اعلام آماده‌باش به نیروهای امدادگر، از شهروندان خواست تا از صعود به ارتفاعات پرهیز و به توصیه‌های ایمنی توجه کنند.

لازم به ذکر است؛ در روزهای پیش رو، حضور در کنار رودخانه‌ها و مسیل‌ها می‌تواند منجر به بروز حادثه شود.

کد خبر 6094581

دیگر خبرها

  • آماده باش هلال‌احمر در پی هشدار سازمان هواشناسی
  • تشکیل پرونده قضایی برای ضاربان آمر به معروف در کاشمر
  • پرونده قضایی برای ضاربان یک آمر به معروف در کاشمر تشکیل شد
  • انعقاد ۷ تفاهم‌نامه رهاورد اکسپو برای خراسان جنوبی
  • مکمل‌های بهبود کیفیت سوخت، به خودرو‌ها آسیب می‌زند
  • مددجویان خراسان‌جنوبی هزار و ۳۶۲ متر مربع فرش به بازار عرضه کردند
  • مکمل های بهبود کیفیت سوخت، به خودروها آسیب می زند
  • تشکیل ۳۰۳۵ پرونده تخلف در استان خراسان شمالی
  • احداث سردخانه ۲ هزار تنی در استان خراسان جنوبی
  • معرفی گوهرسنگ خراسان جنوبی در نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران