Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-07@03:55:39 GMT

جسد جوان غرق شده ایلامی در سیل روز گذشته؛ پیدا شد

تاریخ انتشار: ۷ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۴۷۰۷۸

جسد جوان غرق شده ایلامی در سیل روز گذشته؛ پیدا شد

مدیر روابط عمومی شهرداری ایلام از پیدا شدن جسد غرق شده جوان ایلامی در سیل روز گذشته خبر داد. ۰۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۵ استانها ایلام نظرات - اخبار استانها -

محمد سلطانی ، لحظاتی پیس در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در ایلام از پیدا شدن جسد مفقودشده جوان ایلامی در سیل روز گذشته خبر داد.

مدیر روابط عمومی شهرداری ایلام گفت: ساعت 7 و 20 دقیقه صبح امروز چهارشنبه جسد فرد مفقودشده توسط نیروهای خدمات شهری شهرداری ایلام در روستای چال سرا پیدا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

براثر بارش شدید باران و جاری شدن سیل طی عصر دیروز چهارشنبه یک نفر در منطقه بلوار شمالی امام شهر ایلام براثر سقوط در کانال جان خود را از دست داد.

15 روستای بخش مرکزی بروجرد تخلیه شد؛ تخریب 5 منزل بر اثر سیلابقطع راه ارتباطی 50 روستای پلدختر؛ «سیلاب» وارد روستای چم‌مهر و بابازید شددر خرم‌آباد چه خبر است؟ شهر در تکاپوی مهار سیل+ فیلم


انتهای پیام/891/ی

 

R7718/P1549/S6,52/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۴۷۰۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماهیگیری جان یک پسر جوان را گرفت

 

به گزارش تابناک به نقل از مهر، سرهنگ سید جلال‌الدین جوانمردی بعد از ظهر یک شنبه در تشریح این خبر اظهار کرد: در پی اعلام مرکز فوریت‌های ۱۱۰ مبنی بر برق گرفتگی فردی در حوالی روستای لزرجان شهر واجارگاه، بلافاصله مأموران انتظامی به محل حادثه اعزام شدند.

وی با بیان اینکه با حضور پلیس و عوامل امدادی در محل حادثه و بررسی‌های به عمل آمده مشخص شد، پسری ۲۲ ساله که بر روی پل روستای لزرجان در حال ماهیگیری بود بر اثر برخورد چوب وی با کابل فشار قوی دچار حادثه برق گرفتگی شده است، از جان‌باختن این فرد خبر داد و گفت: جسد متوفی برای سیر مراحل قانونی به سردخانه منتقل شد.

فرمانده انتظامی شهرستان رودسر در پایان ضمن ابراز تأسف از این حادثه دلخراش، بر رعایت نکات ایمنی حین انجام کار تاکید کرد

دیگر خبرها

  • کمک ٣٨ میلیارد تومانی حامیان به کودکان یتیم ایلامی
  • پیدا شدن یک جسد در سد قشلاق سنندج / علت مرگ در دست بررسی است
  • پیکر ۲ جوان غرق شده در رودخانه نیاتک هیرمند پیدا شد
  • عنایتی: مثل رضا عنایتی دیگر پیدا نمی‌شود!
  • ماهیگیری جان یک پسر جوان را گرفت
  • مسمومیت ۷ نفر در ایلام طی شبانه‌روز گذشته با گاز مونوکسید کربن
  • رودخانه روستای کنجان چم با بارش‌های سیل آسا طغیان کرد + فیلم
  • جهاد آبرسانی در ۱۲۵ روستای لرستان
  • وصل مجدد برق روستای تختان در شهرستان دهلران
  • رفع مشکلات زیرساختی روستای سیل زده تختان دهلران در دستور کار است