Web Analytics Made Easy - Statcounter

فریبرز کرمی روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: به همراه عوامل راهداری اکنون در روستای دوردشت مستقر هستیم و به زودی جاده را بازگشایی می کنیم.

او همچنین با اشاره به اینکه سیل جاده روستای «تنگ منصوری» در شهرستان اسلام آبادغرب را با خود برده است، گفت: اکنون ارتباط این جاده قطع است و عوامل راهداری مشغول بازگشایی آن هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با اشاره به اینکه غیر از این جاده مابقی جاده های اصلی، فرعی و روستایی استان باز است و تردد در آنها جریان دارد، گفت: عوامل راهداری با گشت شبانه روزی در سطح استان اجازه بسته شدن هیچ جاده ای را نمی دهند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه در ادامه به رانش و ریزش در جاده های استان براثر بارش شدید باران و جاری شدن سیل نیز اشاره کرد و گفت: همچنین در جاده حمیل و «بانی لوان» جوانرود ریزش کوه و در روستای «توشامی» دالاهو نیز ریزش کوه داشته ایم اما راه ارتباطی این روستاها قطع نشده است.

استان کرمانشاه در مجموع هشت و هزار و ۱۰۰ کیلومتر راه اصلی، فرعی و روستایی دارد.

سامانه بارشی فعال و قوی از روز سه شنبه وارد استان کرمانشاه شد و تا ظهر امروز (چهارشنبه) در جو منطقه فعال است.
براساس اعلام هواشناسی در ۲۴ ساعت گذشته کنگاور با ۱۰۴ میلیمتر بیشترین و قصرشیرین با ۱۲ میلیمتر کمترین میزان بارندگی را داشته‌اند.

در نتیجه فعالیت این سامانه، شهرهای کرمانشاه ۸۴، روانسر ۷۰، سرپل ذهاب ۳۱، اسلام آبادغرب ۸۷، سنقر ۶۰، گیلانغرب ۳۴، پاوه ۶۱، جوانرود ۵۲، صحنه ۹۶، هرسین ۹۱، ثلاث باباجانی ۲۷ و دالاهو ۶۷ میلیمتر بارش داشته اند.

آنچنان که مدیرکل هواشناسی استان کرمانشاه اعلام کرده است: سامانه های بارشی از این دست تا چند روز قبل از شکل گیری آنها قابل پیش بینی هستند برای همین ۷۲ ساعت قبل از آغاز بارش ها هشدار داده بودیم هرچند پیش بینی اولیه ما تا ۷۰ میلیمتر بارش بود اما با تقویت سامانه به ۱۲۰ میلیمتر بارش رسیدیم.

برچسب‌ها سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای بارش باران سیل کرمانشاه پروندهٔ خبری خطر وقوع سیل در برخی استانها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای بارش باران سیل کرمانشاه سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای بارش باران سیل کرمانشاه استان کرمانشاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۴۷۱۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارش باران در خوزستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، با ورود سامانه بارشی به استان بارش باران از صبح امروز اهواز و سایر شهرهای استان را فرا گرفت.

در این بارش که همراه با  رعد و برق و باد می باشد، موجب لطیف‌تر شدن هوای شهرهای استان  شد.

مدیر کل هواشناسی خوزستان گفت:این بار‌ش‌ها تا اوخر روز سه شنبه در استان فعال است. 

 محمد سبزه زاری افزود:این سامانه بارشی موجب رگبار و رعدوبرق در اغلب نقاط استان می شود و بیشترین حجم بارندگی‌ها بخش‌های شرقی، شمالی، شمال شرقی، جنوبی و ارتفاعات خواهد بود. 

وی اظهار کرد: با توجه به ماهیّت سامانه‌های بهاری و رطوبت حاصل از بارش‌های اخیر احتمال شدت گرفتن بارش در دیگر مناطق استان نیز وجود دارد و ریزش تگرگ نیز در مناطق مستعد دور از انتظار نیست.

دیگر خبرها

  • شروع باران و گرد و خاک در جاده‌های خراسان رضوی
  • ریزش سنگ بر اثر بارش باران در محور کرج_کندوان (فیلم)
  • تداوم بارش باران در تهران تا پنجشنبه
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز سه‌شنبه ۱۸ اردیبهشت / بارش باران در محورهای ۶ استان
  • بارش باران در محورهای مواصلاتی استان سمنان/ جاده‌ها لغزنده است
  • بارش برف بهاری و لغزندگی جاده در گردنه چری کوهرنگ
  • رانندگان با سامانه ۱۴۱ از آخرین وضعیت جاده‌ها مطلع شوند
  • بارش باران در تمام محورهای لرستان
  • میانگین بارش در خراسان شمالی ۸۲ درصد افزایش پیدا کرده است
  • بارش باران در خوزستان