Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-01@22:13:59 GMT

تردد اتوبوس ها به شهر قم ممنوع است

تاریخ انتشار: ۷ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۴۷۵۳۸

تردد اتوبوس ها به شهر قم ممنوع است

معاون سیاسی امنیتی استانداری قزوین گفت: در کنار تعطیلی مدارس و دانشگاه ها از تردد اتوبوس و مسافران به شهر قم جلوگیری خواهد شد و تلاش می کنیم با مراقبت بهداشتی شرایط را عادی کنیم.

به گزارش مشرق، منوچهر حبیبی در جلسه فوق العاده برای هماهنگی مبارزه با بیماری کرونا که سه شنبه شب در استانداری برگزار شد اظهار داشت: از همه مدیران دستگاه‌های اجرایی که با اقدامات پیش گیرانه زمینه کاهش خطر ناشی از شیوع بیماری کرونا را در استان مهیا کرده اند تشکر می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به تعطیلی اماکن عمومی و برنامه‌های گروهی در استان گفت: از شهروندان انتظار داریم در شرایطی که مدارس و مجالس و فعالیت‌های ورزشی، سینماها لغو و تعطیل شده انتظار می‌رود مردم در خانه بمانند و از تردد در مراکز شلوغ و بازارها خودداری کنند.

حبیبی تصریح کرد: تا پایان هفته امیدواریم شرایط عادی شود تا با دایر شدن مدارس و دانشگاه‌ها زندگی عادی برقرار شود.

وی گفت: جمعیت هلال احمر و کادر درمانی در آماده باش کامل است و در صورت لزوم در چند ساعت می‌توان بیمارستان صحرایی را برپا کرد و خدمت رسانی را انجام داد.

تردد به قم ممنوع شود

معاون سیاسی امنیتی استانداری قزوین بیان کرد: سازمان راهداری باید از تردد اتوبوس‌های پایانه‌ها به شهر قم جلوگیری کند و تردد به تهران نیز محدود شده و پیاده شدن مسافران فقط در ترمینال باشد تا مراقبت بهداشتی نیز صورت گیرد.

وی گفت: تورهای زیارتی به قم هم باید تعطیل شود و مسائل بهداشتی در بازار و رستوران‌ها تاکید و از عرضه قلیان جلوگیری شود.

حبیبی افزود: فرمانداری‌ها نیز بایستی با تشکیل جلسات شورای بهداشت موضوع بیماری کرونا را در دستور کار خود قرار دهند تا کنترل و مراقبت به خوبی صورت گیرد.

وی گفت: با توجه به حضور اتباع بیگانه در استان لازم است ضمن تست سلامت این افراد نسبت به توزیع اقلام بهداشتی و کنترل رفت و آمد آنها ارقام جدی شود.

منبع: مهر

منبع: مشرق

کلیدواژه: انتخابات98 کرونا لیگ قهرمانان آسیا سازمان راهداری شهر قم تهران استانداری قزوین قم ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۴۷۵۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معلمان همه جامعه‌ای قابل احترام هستند

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالله حبیبی ظهر امروز سه‌شنبه در آیین نواختن زنگ سپاس معلم در استان خوزستان که به صورت نمادین در دبستان حضرت مریم (س) حمیدیه انجام شد، با تبریک روز «معلم» اظهار کرد: معلمان بی شک انسان‌ها را از گمراهی نجات می‌دهند یعنی همان کاری که پیامبر (ص) انجام می‌داد. قرآن می‌فرماید «انسان‌ها قبل از علم و حکمت، در ضلالت گمراهی می‌روند و آنچه انسان را هدایت می‌کند، علم و دانش است» و این مسوولیت سنگین بر عهده معلمان است.

سرپرست اداره کل آموزش و پرورش خوزستان افزود: معلم انسان را به نور می‌آورد و مسیر هدایت را به دست خود گرفته است. امروز دور هم جمع شده‌ایم تا از این مقام قدردانی کنیم.

وی ادامه داد: معلم در هر جامعه‌ای با هر دین، مذهب و فرهنگ، قابل احترام است همان گونه که تعلیم و تربیت در اسلام زمان و مکان نمی‌شناسد. دانش آنقدر جایگاه دارد که انسان‌ها باید تمام زندگی خود را وقف آن کنند.

حبیبی گفت: امروزه کارهای فرهنگی سپاه کمتر از معلمان نیست. البته روحانیت در حوزه‌های علمیه همه معلم هستند و نقش هدایت جامعه را بر عهده گرفته‌اند.

کد خبر 6093249

دیگر خبرها

  • (تصاویر) استقبال پرشور از جواد عزتی و الناز حبیبی در مشهد
  • تردد در خط ۵ مترو به روال عادی بازگشت
  • صدور هشدار نارنجی هواشناسی در کیش/ تردد تمامی شناورهای سبک ممنوع شد
  • وزش تندباد‌های لحظه‌ای و ممنوعیت تردد شناور‌ها در کیش، ۱۲ اردیبهشت
  • ارائه خدمات ضروری به بیش از ۸۰۰ هزار نفر در افغانستان
  • واکسیناسیون مؤثرترین مداخله بهداشتی برای ارتقای سلامت
  • معلمان همه جامعه‌ای قابل احترام هستند
  • اعلام محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته
  • اعلام محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته در جاده‌های شمالی کشور
  • ادغام واکسن پنوموکوک در برنامه ایمن سازی کودکان در استان خراسان جنوبی