Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/آذربایجان غربی معاون امور عمرانی استاندار آذربایجان غربی از آغاز ساخت واحدهای مسکونی آسیب دیده در زلزله از اوایل سال آینده خبر داد.

آیدین رحمانی امروز ۷ اسفند ماه در جمع خبرنگاران از توزیع چادر بین خانوارهای آسیب دیده براثر زلزله خبر داد و اظهار کرد: ۳۷۰۰خانوار زلزله زده اسکان اضطراری داده شده اند و توزیع لوازم گرمایشی در بین خانوارهای زلزله زده ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون امور عمرانی استاندار آذربایجان غربی افزود: بسته‌های غذایی برای استفاده در مدت ۷۲ ساعت، در بین زلزله زده‌ها توزیع می شود.

به گزارش ایسنا،رحمانی بااشاره به حضور ماشین آلات سبک و سنگین در منطقه گفت: برای دفن دامهای تلف شده، نیاز به آواربرداری داریم اما دام های زنده روستاییان زلزله زده به محل مناسبی هدایت می شود.امید می رود ساخت منازل مسکونی روستاییان که بیمه بودند از اوایل سال آینده آغاز شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی زلزله قطور آوار برداری زلزله زده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۴۷۶۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نوزدهمین جشنواره هنر‌های نمایشی آغاز شد

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  آئین افتتاحیه مرحله استانی نوزدهمین جشنواره هنر‌های نمایشی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با حضور مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان، فرمانده پایگاه بسیج ادارات، مسئولین شهرستانی، کارکنان ستادی، مربیان، هنرمندان و خانواده‌ها در محل سالن آمفی تئاتر شهید دربندی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان برگزار شد.

زهرا آب سوران در آئین افتتاحیه این جشنواره با تقدیر و تشکر از همه‌ی دست اندرکاران این جشنواره گفت: آذربایجان غربی ماه‌ها قبل آمادگی برگزاری این جشنواره را داشت که سرانجام امروز با برگزاری آئین افتتاحیه این جشنواره برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • ۳مصدوم و ۳ حادثه دیده در حادثه واژگونی سواری پراید در محور میاندوآب _مهاباد 
  • احداث ۱۰۵۰ واحد مسکونی نهضت ملی مسکن در خوی
  • ۷۱۰ آموزگار جدید از ماه مهر تدریس را در مدارس آذربایجان‌غربی آغاز می‌کنند
  • توزیع ۷۰۰ تن نهاده دامی در مناطق عشایری شهرستان ارومیه
  • آغاز ساخت ۳۰ هزار واحد نهضت ملی مسکن پلاک‌های فرسوده تهران
  • بازداشت ۵ نفر دیگر از اعضای شورای شهر سردشت به اتهام رشوه
  • تحویل واحدهای مسکن ملی به متقاضیان تا پایان امسال
  • بازدید جمعی از معاونین و مدیران شرکت توزیع نیروی برق استان فارس از واحد‌های مختلف شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی 
  • حبس و جزای نقدی بیش از ۷۴ میلیارد ریالی دو متهم پرونده اخلال در نظام توزیع دارویی آذربایجان غربی
  • نوزدهمین جشنواره هنر‌های نمایشی آغاز شد