Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-26@23:50:18 GMT

دلیل لغو نشدن مسابقات لیگ برتر فوتبال

تاریخ انتشار: ۷ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۴۷۸۵۰

دلیل لغو نشدن مسابقات لیگ برتر فوتبال

رییس فدراسیون پزشکی ورزشی توضیحاتی را درباره لغو نشدن مسابقات لیگ برتر فوتبال ارائه کرد.

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از روزنامه شهروند، مهرزاد خلیلیان یکی از افرادی است که روزهای شلوغی را پشت‌سر می‌گذارد. نکته قابل توجه این است که او نیز ظاهرا به برگزاری مسابقات فوتبال داخلی درشرایط خاص که ویروس کرونا در جامعه فراگیر شده، اصرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


خلیلیان در پاسخ به این پرسش که چرا مسابقات لیگ‌برتر و لیگ‌های پایین‌تر لغو نمی‌شود، بیان کرد: «واقعیت این است که تنه به تنه‌شدن بازیکنان در زمین مسابقه هم خطرناک است و می‌تواند ویروس کرونا را منتقل کند. ما این موضوع را متوجه می‌شویم اما مگر می‌شود کل کشور را تعطیل کنیم؟‌ ما اگر همه چیز را تعلیق کنیم، که چیزی به دست نمی‌آوریم. به نظر من الان زمان آن است که با همدلی و دقت و تدبیر مسائل را جلو ببریم و به کنترل کرونا بپردازیم.»


او درباره اینکه چین هم لیگ خود را به حالت تعلیق درآورده، گفت: «ببینید چینی‌ها چه زمانی این کار را کردند؛ ٤٥روز از زمان پیدایش اولین نفر کرونایی در چین گذشت و آنها حالا به فکر تعلیق مسابقات فوتبال افتادند. حرف من این است که از حالا نمی‌شود فوتبال را تعطیل کنیم. این موضوع نیاز به بررسی‌های بیشتری دارد.»


رییس فدراسیون پزشکی ورزشی ادامه داد: «من عصبانیت جامعه را درک می‌کنم. فوتبالی‌ها را هم می‌فهمم اما واقعا فوتبال موضوعی نیست که بتوانیم همین‌طور ناگهانی آن را تعطیل کنیم.»او درباره ورزش‌های دیگر خاطرنشان کرد: «درباره رشته‌های دیگر هم شرایط این‌گونه است. به مرور تصمیم می‌گیریم و شاید در آینده به جایی برسیم که فوتبال را هم تعطیل کنیم اما الان زمان این موضوع نیست.»


خلیلیان حرف‌هایش را این‌طور به پایان برد: «به همه دوستان توصیه می‌کنم از روبوسی و بغل‌کردن‌های مرسوم در ورزش و به‌خصوص فوتبال پرهیز کنند. توصیه‌ام این است که حتی مُشت هم نزنند. در ستاد پیشگیری از کرونا در ورزش ما نیز با همکاری وزارت بهداشت بسیار فعال کار می‌کنیم و امور را جلو می‌بریم.»

مهرزاد خلیلیان فدراسیون فوتبال

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: مهرزاد خلیلیان فدراسیون فوتبال تعطیل کنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۴۷۸۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمرین استقلال تعطیل شد

به گزارش گروه ورزش ایسکانیوز، تیم فوتبال استقلال در هفته بیست و پنجم رقابنهای لیگ برتر به مصاف تراکتورسازی خواهد رفت.

بیشتر بخوانید: عبدی: لیگ برتر، بی‌کیفیت است

با توچه به اینکه امروز مرحله یک هشتم نهایی رقابتهای جام حذفی برگزار خواهد شد و استقلال در همان دور اول از این رقابتها حذف شد، با تصمیم کادر فنی آبی‌پوشان، تمرین امروز این تیم تعطیل شد و بازیکنان به استراحت خواهند پرداخت.

دور جدید تمرینات استقلال از فردا استارت خواهد خورد.

منبع: ایرنا

انتهای پیام/

کد خبر: 1228493 برچسب‌ها استقلال تهران

دیگر خبرها

  • تکذیب اعزام تیم ملی فوتبال دانشجویان به بلژیک توسط فدراسیون ورزش‌های دانشگاهی
  • تمرین استقلال تعطیل شد
  • تشکیل و اعزام تیم ملی فوتبال دانشجویان به بلژیک صحت ندارد
  • امتیاز صدرشیمی در لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور به مهریز انتقال یافت
  • پایان رقابت‌های فوتبال روستایی شهرستان مریوان
  • مهاباد میزبان دو رویداد مهم ورزشی کشور در ماه جاری
  • خبرخوش رئیس صدا و سیما درباره حق‌پخش فوتبال
  • جبلی: در آینده نزدیک تکلیف حق پخش ورزش مشخص خواهد شد +فیلم
  • جبلی: آیین نامه حق پخش در حال تدوین است/ بابت تصاویر بد برخی مسابقات فوتبال عذرخواهی می کنم+ فیلم
  • تعیین تیم های داوری لیگ برتر با تایید کارگروه صیانت