Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین، علی اشراقی، رئیس دبیرخانه کمیسیون ماده پنج شهر تهران با اعلام این خبر گفت: در جلسه کارگروه فنی کمیسیون ماده پنج شهر تهران که با شهردار منطقه سه برگزار شد، طرح ساماندهی و ارتقای کیفی میدان اختیاریه مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

وی افزود: پس از توضیحات مشاور تهیه‌کننده طرح، شهردار منطقه سه و نماینده سازمان زیباسازی شهر تهران با توجه به اصلاحات انجام‌شده، با این طرح موافقت شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

میدان اختیاریه تهران با رویکرد کلی توسعه فضاهای همگانی و حفظ بناهای ارزشمند شهری ساماندهی می‌شود. ساماندهی این میدان در پی مصوبه شورای شهر تهران و بررسی‌های کارشناسی کمیسیون ماده‌ ۵ شهر تهران و سازمان زیباسازی شهرداری تهران انجام می‌شود.

در مسیر ساماندهی میادین مهم و بزرگ شهر تهران، کمیسیون ماده‌ ۵ و کارگروه فنی مربوطه دخیل هستند. اشراقی درباره ساماندهی این میدان‌ها می‌گوید: میدان‌ها و خیابان‌های شهر، بخش وسیعی از فضاهای عمومی و باز شهری را تشکیل می‌دهند که سرزندگی و حیات شهر در آنها جریان داشته و قسمت عمده‌ای از دادوستد فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی شهر در آنها اتفاق می‌افتد. از این‌رو با توجه به ناهمگونی پهنه‌بندی و نبود ضوابط هماهنگ در پیرامون میادین به همراه اغتشاش عملکردی، تدوین سندی یکپارچه با رویکرد ساماندهی و ارتقای کیفی میادین و محورهای شهری و هدایت و کنترل ساخت‌وساز در پیرامون این فضاها در دستور کار مدیریت شهری قرار گرفت.»

کمیسیون ماده پنج شهر تهران، طرح‌هایی را که در رابطه با سایر میادین شهر ارائه می‌شود به مرور بررسی خواهد کرد. در ابتدا ۲۹ میدان برای ساماندهی از سوی سازمان زیباسازی مطرح شده بودند که در نهایت ۲۲ میدان از میان آنها برای ارائه طرح و انجام اقدامات مورد نیاز انتخاب شدند.

کد خبر 487129 برچسب‌ها شهرداری تهران

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: شهرداری تهران کمیسیون ماده شهر تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۴۷۸۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وضعیت علیرضا بیرانوند از زبان پزشک معالج: او برای بازگشت به میادین آماده است!

بیرو آماده بازگشت به چارچوب دروازه پرسپولیس

طرفداری | پزشک معالج علیرضا بیرانوند از بهبود دروازه بان تیم ملی و پرسپولیس خبر داد.

پزشک معالج علیرضا بیرانوند در تشریح وضعیت او گفت:

پس از آنکه دست گچ علیرضا بیرانوند را باز کردیم، تمرینات و برنامه های ویژه ای برای بهبود کامل او در نظر گرفته شد که خدا را شکر پس از مدتی با آمادگی مطلوب به تمرینات برگشت.

به نقل از فارس، وی با بیان این که بیرانوند برای حضور در میدان مشکلی ندارد گفت:

دروازه بان تیم ملی و پرسپولیس از نظر پزشکی مشکلی ندارد و می تواند تیمش را همراهی کند اما این که در دیدار با سپاهان به میدان برود بستگی به نظر سرمربی و مربی دروازه بان های پرسپولیس دارد. وی از نظر پزشکی برای بازی کردن مشکلی ندارد.

از دست ندهید ????????????????????????

محمد مورایس؛ نام جدید سرمربی سپاهان؟ هالند، خیلی پیشرفت کردی و در سطح چمپیونشیپ شدی! واکنش هوادار تاتنهام بعد از کری‌خوانی نافرجام برای رایس (فیلم) بنر توهین‌آمیز بازیکن اینتر علیه ستاره میلان 

دیگر خبرها

  • ساماندهی خودرو‌های عرضه غذا در تهران
  • آغاز سرمایه‌گذاری پتروشیمی‌ها در میادین گازی
  • ۴۶۰ روز به پایان مدیریت شهری ششم باقی مانده است
  • احداث تقاطع سه سطحی در میدان فتح/ تکمیل شاخه غربی بزرگراه یادگار امام (ره) ترافیک غرب تهران را کاهش می‌دهد
  • وضعیت علیرضا بیرانوند از زبان پزشک معالج: او برای بازگشت به میادین آماده است!
  • اختصاص ۵۰ میلیارد تومان به تملکات میدان شهید مطهری قم
  • میدان‌داری شرکت‌های ایرانی در میادین نفت و گاز غرب کارون
  • ضرورت تسریع در ساماندهی میدان «شهید حسن‌پور» قزوین
  • مشارکت ۵ میلیارد دلاری قرارگاه خاتم‌ با خارجی‌ها
  • طرح پیشنهادی تعیین وضعیت اراضی پادگان جی به کمیسیون ماده پنج ارسال شد