Web Analytics Made Easy - Statcounter

هاشم جهانگیری روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا بیان کرد: بارندگی شدید و بروز سیلاب روز گذشته به زیر ساخت های خیابانی، مسیر شهر بخش گیان و  راه ها و تاسیسات خسارت زیادی وارد کرد.

وی با بیان اینکه با استفاده از بیل مکانیکی سیلاب به سمت رودخانه هدایت شد اضافه کرد: سیل به بسیاری از راضی کشاورزی در مناطق روستایی آسیب زد و هم اینک ۲ روستای«گیل آباد» و «مهین آباد» بیشترین مشکل را دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بخشدار گیان ادامه داد:  ۲ راه روستایی این بخش مسدود شده بود که با همت تیم های امدادی تا صبح این مسیرها بازگشایی شد.

جهانگیری با بیان اینکه حوزه آبخیز و آبریز دچار خسارت شده اند بیان کرد: پل های مسیر زرین دشت تا گیان تخریب و خسارت دیده بودند چرا که این پل ها لوله بوده و گنجایش عبور دادن سیلاب را ندارند.

وی اضافه کرد: بنابراین به علت بالا بودن حجم آب، لوله ها دچار نقص فنی شده و آب نمی توانست از داخل آنها جریان یابد با این حال باید این لوله ها در آینده به پل های سیمانی تبدیل شوند.

جهانگیری ادامه داد: با مدیریت تیم های امدادی، هدایت آب توسط بیل مکانیکی و لودر همیچگونه خسارت جانی وارد نشده و تمامی خسارت ها مالی بوده است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری همدان گفت: سیلاب ناشی از بارندگی روز /سه شنبه/ وارد کوچه، معابر و برخی از منازل مسکونی ۶ روستای حاشیه رودخانه گاماسیاب نهاوند شده است.

علیمردان طالبی در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: روستاها متاثر از سیلاب نهاوند شامل «عسگرآباد»، «لیلان»، «بالاچوب»، «مهین آباد»، «چولک اصلی» و «فیاضمان» است.

وی اضافه کرد: با وجود تذکر و هشدارهای مدیریت بحران در زمینه احتمال آبگرفتگی اما برخی از ساکنان حاشیه سراب گیان به این توصیه ها و هشدارها توجهی نکردند و نسبت به تخلیه منازل تاخیر کردند.

بخش گیان از توابع شهرستان نهاوند دارای یک شهر و ۱۲ روستا در مجموع با ۱۹ هزار جمعیت است.

برچسب‌ها نهاوند سیل آب آشامیدنی خسارت مالی پروندهٔ خبری خطر وقوع سیل در برخی استانها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: نهاوند سیل آب آشامیدنی خسارت مالی نهاوند سیل آب آشامیدنی خسارت مالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۴۸۰۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فوت یک نفر در پی وقوع سیلاب در روستای مرزی لانو

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، ظهر امروز و در پی بارش شدید و وقوع سیلاب در روستای مرزی لانو بخش درح مرد جوانی که برای مشاهده سیلاب در محل وقوع آن حضور داشت، در آب سقوط کرده و جان خود را از دست داد.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • تعمیر و تعویض لوله‌های آب آشامیدنی روستای مرزانک
  • فوت یک نفر در پی وقوع سیلاب در روستای مرزی لانو
  • سیلاب به مزارع روستای سرچاه شور خسارت زد + تصاویر
  • خسارت سیلاب آن روی سکه بارندگی‌ها
  • سیل و آبگرفتگی در روستای «چنداب» گرمسار
  • خسارت سیلاب به خط انتقال آب ۳ روستای دزفول
  • بلاتکلیفی مسکن مهر ۲۸۵ واحدی گیان نهاوند
  • خسارت ۳۰۰ تا ۴۰۰ روستای خراسان جنوبی در اثر سیلاب
  • جلوی وارد شدن خسارت به خانه‌های روستای مختاران گرفته شد