Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-02@14:43:15 GMT

تحسین درخشش پدیده کانادایی بایرن مونیخ(عکس)

تاریخ انتشار: ۷ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۴۸۲۸۶

تحسین درخشش پدیده کانادایی بایرن مونیخ(عکس)

گری لینه‌کر با انتشار توییتی درباره آلفونسو دیویس، پدیده 19ساله کانادایی بایرن مونیخ به داستان زندگی پرماجرا و تراژیک او اشاره کرد و روند سریع رسیدنش به موفقیت را ستایش کرد.

به گزارش "ورزش سه"، آلفونسو دیویس، ستاره کانادایی 19ساله بایرن مونیخ در بازی دیشب باواریایی‌ها مقابل چلسی که با نتیجه 3-0 به سود تیم آلمانی به پایان رسید بدون شک یکی از بهترین ستاره‌های بایرن بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

دیویس علاوه بر عملکرد عالی در طول بازی در دقیقه 76 روی گل سوم بایرن هم تاثیر اساسی داشت و پاس گل را داد. او همانطور که همیشه شگرد دارد از حاشیه زمین دفاع چلسی را به هم ریخت و سپس با یک سانتر زیبا توپ را درست مقابل رابرت لواندوفسکی قرار داد تا او کار راحتی برای زدن گل سوم بایرن داشته باشد.

 

در پایان بازی کارشناسان و ناظرین زیادی به تحسین پدیده جوان بایرن مونیخ پرداختند که گری لینه‌کر اسطوره فوتبال انگلیس یکی از آنها بود.

 

لینه‌کر در توییتی درباره آلفونسو دیویس نوشت:" پدر و مادر آلفونسو دیویس از جنگ داخلی لیبریا فرار کردند. او در غنا و در یک اردوگاه آوارگان به دنیا آمد و زمانی که پنج ساله بود به کانادا مهاجرت کرد. او حالا در 19سالگی با پیراهن بایرن مونیخ به این زیبایی بازی می‌کند. چه داستان خارق‌العاده‌ای".

 

 

بایرن مونیخ

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: بایرن مونیخ آلفونسو دیویس بایرن مونیخ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۴۸۲۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

به یاد کریستیانو رونالدو؛ واکنش وازکز به درخشش وینیسیوس مقابل بایرن مونیخ / عکس

درخشش شماره 7 رئال مادرید در خانه بایرن مونیخ اتفاقی آشنا برای دنیای فوتبال است.

طرفداری | یک شماره 7 دیگر از رئال مادرید در آلیانتس آرنا درخشید.

دیدار تیم‌های بایرن مونیخ و رئال مادرید در دور رفت مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا با تساوی 2-2 به پایان رسید. 90 دقیقه نبرد دو غول فوتبال اروپا در آلیانتس آرنا نتیجه‌ای در بر نداشت تا همه چیز به سانتیاگو برنابئو کشیده شود.

وینیسیوس جونیور، نقش اول تساوی ارزشمند رئال مادرید در خانه بایرن مونیخ بود. ستاره برزیلی با ثبت دو گل تیم کارلو آنچلوتی را از شکست نجات داد و اندوخته‌ای بسیار مناسب برای جدال حساس برگشت فراهم کرد. درخشش وینیسیوس جونیور مقابل بایرن به عنوان شماره 7 رئال مادرید، یاد و خاطره کریستیانو رونالدو را برای خیلی از فوتبال‌دوستان، خصوصاً هواداران لوس‌بلانکوس زنده کرد. اسطوره پرتغالی، ستاره همیشه درخشان رئال برابر بایرن بود و گاهی یک‌تنه پیروزی را برای مادریدی‌ها به ارمغان می‌آورد. CR7 با این که هرگز در بوندسلیگا بازی نکرده، بیش از هر بازیکنی به مانوئل نویر گل زده‌است.

به بهانه عملکرد بسیار خوب وینیسیوس در بازی با بایرن مونیخ، لوکاس وازکز کامنت جالبی را در آخرین پست اینستاگرامی ستاره برزیلی منتشر کرد که در ادامه مشاهده می‌کنید.

آفرین Cr/vini7 

 

از دست ندهید ????????????????????????

کری عجیب ستاره سپاهان برای پرسپولیس؛ داستان پلنگ و تمساح هالند سیبیلو؛ استایل عجیب غول نروژی تعجب بایرن مونیخ از پدرخوانده: چرا آن حرف‌ها را زدی؟  سرمربی شمس‌آذر: بین ما و پرسپولیس فرق نگذارید

دیگر خبرها

  • وقتی آلفونسو دیویس پیش از ورود به زمین به اشتباه پیراهن الکساندر پاولوویچ را برتن می کند! / فیلم
  • بایرن ستاره مورد علاقه رئال را از دست نمی‌دهد!
  • بیش‌ترین بازی در تاریخ لیگ قهرمانان اروپا؛ رکورد تحسین‌برانگیز توماس مولر / عکس
  • یان ماتسن گزینه جانشینی آلفونسو دیویس در بایرن مونیخ
  • مکس ابرل: هیچ پیشنهادی برای آلفونسو دیویس دریافت نکرده‌ایم
  • مدیر بایرن: از رئال هیچ پیشنهادی برای بازیکن ما نیامده
  • انتخاب آلفونسو دیویس بین ام باپه و هالند / فیلم
  • به یاد کریستیانو رونالدو؛ واکنش وازکز به درخشش وینیسیوس مقابل بایرن مونیخ / عکس
  • واکنش ال‌کاپیتانو به درخشش تونی کروس: همیشه در تیم من هستی، دون آنتونیو
  • جلیقه ضدگلوله بایرن آماده برای متوقف کردن رئال!‏