Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-27@04:51:23 GMT

سد کلان ملایر سرریز کرد

تاریخ انتشار: ۷ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۴۸۳۰۵

سد کلان ملایر سرریز کرد

منصور ستوده مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای همدان با بیان اینکه طی بارندگی دو روز گذشته در شهرستان همدان ۹۶ میلی‌متر بارش باران و برف ثبت شد، اظهار کرد: از ابتدای سال آبی جاری تاکنون ۲۸۳ میلی‌متر بارندگی در سطح استان همدان داشته‌ایم که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۰ درصد کاهش و نسبت به میانگین بلندمدت ۴۸ درصد افزایش را نشان می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه سد اکباتان نیز از ذخیره مناسبی برخوردار است، گفت: این سد نزدیک به ۱۶ میلیون و ۸۰۰ هزار مترمکعب ذخیره آب دارد که به میزان ۵۰ درصد پر شده است.
مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای همدان افزود: هم اکنون ورودی آب به سد اکباتان برابر با ۱۵ متر مکعب درثانیه است.
ستوده با اعلام اینکه سد کلان ملایر سرریز کرد، گفت: در حال حاضر ذخیره سد کلان ملایر به ۴۶ میلیون و ۸۰۰ هزار مترمکعب رسیده و ورودی آب به این سد برابر با ۸۷ هزار لیتر در ثانیه است.
مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای همدان افزود: هم اکنون سر ریز سد کلان ملایر به میزان ۲۰ هزار لیتر در ثانیه بوده و خروجی سد از دریچه تحتانی ۱۰ هزار لیتر در ثانیه است.
وی با بیان اینکه در شهرستان ملایر طی دو روز گذشته ۱۰۷ میلی‌متر بارندگی به ثبت رسیده است، تاکید کرد: با توجه به بارندگی‌های اخیر، مردم از تردد، توقف و اسکان در حاشیه رودخانه و مسیل‌ها، سدها، تاسیسات آبی، تغذیه‌های مصنوعی و بند‌های ذخیره آب بپرهیزند.   منبع:پاون

منبع: پارسینه

کلیدواژه: پارسی خبر شهرستان ملایر سیلاب کلان ملایر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۴۸۳۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصاویر سرریز شدن سد بر اثر شدت باران در خراسان

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 7 بارش شدید باران در خراسان جنوبی شرایط عجیبی را رقم زده و بند سنگی ملاتی روستای ملوند بر اثر بارندگی های شدید سر ریز شده است. تصاویر این سد را می‌بینید.

دیگر خبرها

  • تصاویر سرریز شدن سد بر اثر شدت باران در خراسان
  • ذخیره ۲ میلیون مترمکعب آب در بند خاکی فهرج
  • آغاز جشنواره «شب های موسیقی تاک» در ملایر 
  • استقرار شعب ویژه رسیدگی به تخلفات انتخاباتی در مرحله دوم
  • آغاز مسابقات بوکس قهرمانی نوجوانان کشور در ملایر
  • حضور ۲۳۰ ورزشکار در مسابقات بوکس قهرمانی نوجوانان کشور در ملایر
  • افزایش ذخایر آبی سدهای مازندران
  • ملایر شاهد یک تحول جدی در حوزه گردشگری و صنایع دستی است
  • روشنایی گردنه زاغه ملایر به طول ۵ کیلومتر آماده بهره برداری است 
  • بلاتکلیف شدن کارکنان شرکت فروسیلیس ملایر در پی تعطیلی این شرکت