Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی کرمانشاه از انجام ۹۲ عملیات رفع آب گرفتگی معابر، یدک کشی خودرو و رفع آب‌گرفتگی منازل مسکونی خبر داد.

غلامرضا رضایی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: از زمان اخطاریه‌های سازمان هواشناسی مبنی بر شدت بارندگی و احتمال آبگرفتگی معابر و جاری شدن سیلاب در سطح شهر در تمامی ایستگاه‌های آتش‌نشانی کرمانشاه اعلام آماده باش شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: تمامی نیروهای عملیاتی و ستادی به دستور شهردار آماده باش بوده‌اند و در سطح مناطق هشتگانه و در ۱۰ ایستگاه سطح شهر کرمانشاه مستقر شدند.

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی کرمانشاه عنوان کرد: در ۲۴ ساعت گذشته و از آغاز بارندگی‌ها در روز گذشته حدود یکصد تماس مبنی بر اعلام آبگرفتگی معابر و منازل مسکونی یا متوقف شدن خودرو در آبگرفتگی خیابان‌های سطح شهر با سامانه ۱۲۵ سازمان آتش نشانی گرفته شد.

وی گفت: از تماس‌های گرفته شده با سامانه ۱۲۵ سازمان آتشنشانی ۴۵ مورد عملیات یدک کشی خودرو توسط خودروهای سنگین آتش نشانی صورت گرفته است.

رضایی ادامه داد: ۳۵ مورد عملیات تخلیه آب و رفع آب گرفتگی منازل مسکونی ۱۲ مورد رفع آب گرفتگی معابر شهری توسط نیروهای سازمان آتشنشانی انجام شده است.

وی خاطرنشان کرد: تمامی نیروهای سازمان آتشنشانی تا پایان بارش باران و نزولات آسمانی و عادی شدن شرایط در شهر کرمانشاه در آماده باش کامل هستند.

کد خبر 412373

منبع: ایمنا

کلیدواژه: کرمانشاه آبگرفتگی امداد رسانی کلانشهر شهر شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق رفع آب گرفتگی گرفتگی معابر سازمان آتش آتش نشانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۴۸۳۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آب گرفتگی معابر روستای منصوریه دستگردان 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، بارندگی های شدید در روز گذشته باعث آبگرفتگی معابر ،شکستگی درختان و تلف شدن دامها در روستای منصوریه بخش دستگردان شد.



دیگر خبرها

  • تصاویر | باران شدید و آب گرفتگی معابر در شیراز
  • انجام ۲۶۸ مورد ماموریت توسط آتش نشانی قزوین
  • آتش‌نشانان شیرازی ۱۲۹ عملیات در بارندگی انجام دادند/۱۱۴۰ تماس با مرکز ۱۲۵ در یک روز بارانی
  • آتشنشانان شیرازی ۱۲۹ عملیات در بارندگی انجام دادند
  • انجام ۱۲۹ عملیات آتش‌نشانان شیرازی در بارندگی‌های اخیر
  • بارش باران و آب گرفتگی معابر در شیراز
  • انجام ‌۱۵۷۸ عملیات امدادی توسط آتش نشانی سمنان/ فوتی نداشتیم
  • امدادرسانی به حادثه دیدگان ۷ استان در اثر آبگرفتگی و سیل
  • آب گرفتگی معابر روستای منصوریه دستگردان 
  • امدادرسانی آتش نشانان در حادثه تصادف در منظریه