Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/گیلان مدیر شبکه بهداشت و درمان بندر مرزی آستارا گفت: در راستای کنترل مبادی ورودی کشور از این شهرستان، ۷۲ هزار نفر در پایانه مرز زمینی آستارا تب سنجی و ۱۱ کشتی و ۱۷ قطار بازرسی شدند.

نظام عباسی در جلسه شورای سلامت که با حضور مدیران دستگاه ها و نهادهای دولتی و غیردولتی در فرمانداری این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: ویروس کرونا علایمی همانند ویروس آنفلوانزا دارد و شناسایی آن از طریق انجام آزمایش محقق می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه آزمایش های کرونا در بیمارستان پاستور تهران و آنفلوانزا در قزوین انجام می شود، ادامه داد: ۱۴ بیمار در بیمارستان شهید بهشتی آستارا بستری شده اند که از ۸ مورد مشکوک آزمایش به عمل آمده است که پاسخ سه بیمار تاکنون منفی بوده و پاسخ سایر آزمایش ها به ترتیب پس از تکمیل به ما ابلاغ می شود.

نظام عباسی با تأکید بر اینکه پس از آبان ماه، در پیک دوم شیوع آنفلوانزا در بهمن و اسفند قرار گرفته ایم، افزود: همین تداخل سبب شده است تا شناسایی با مشکلاتی مواجه شود و اغلب شهروندان در این زمینه دچار مشکل و دلهره شوند.

مدیر شبکه بهداشت و درمان بندر مرزی آستارا، خاطرنشان کرد: ویروس کرونا از طریق سرفه و عطسه منتقل می شود و باید همه جوانب را در نظر داشته باشیم.

وی در ادامه از کنترل همه مبادی ورودی آستارا و مرزهای بین المللی سخن گفت و توضیح داد: طی چند روز گذشته از ۷۲ هزار نفر مسافر ورودی از مرز زمینی آستارا تب سنجی به عمل آمد و ۱۱ کشتی در بندر و ۱۷ قطار در پایانه ریلی بازرسی و گندزدایی شد.

وی در پایان ضمن تأکید بر آموزش پرسنل ادارات و نهادهای دولتی و غیردولتی، دانش آموزان و دانشجویان و کاستن هرگونه تجمعات، تصریح کرد: با احساس مسئولیت و بسیج همگانی می توان این ویروس را منهدم کرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: کروناویروس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۴۸۳۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش سوزی خودروی پراید در جایگاه سوخت آستارا

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای گیلان؛ اردشیر هوشیار در گفتگو با خبرنگار صدا و سیما گفت: امشب سه شنبه ۱۱ اردیبهشت خودروی پراید هنگام سوخت گیری در جایگاه سی ان جی جانبازان آستارا دچار حریق شد.
وی با بیان اینکه پراید به علت گسترش آتش کامل سوخت، افزود: خوشبختانه این حادثه خسارت جانی به همراه نداشت.
رییس شرکت پخش فراورده‌های نفتی شهرستان آستارا اضافه کرد: بر اثر شدت آتش سوزی در حال حاضر در جایگاه جانبازان امکان سوخت گیری برای خودرو‌ها وجود ندارد که مسئولان جایگاه در تلاش هستند تا سوخت گیری در این جایگاه به روال عادی بازگردد.

دیگر خبرها

  • آیین افتتاح بلوار جدید «شورا» در آستارا
  • برای نابودی ویروس‌ها پنجره را باز کنید
  • توصیه آژانس دارویی اتحادیه اروپا درباره واکسن‌ کرونا
  • برای نابودی ویروس‌ها پنجره را باز کنید!
  • کرونا ویروس چگونه با تغییرات آب و هوایی گسترش یافت؟
  • آتش سوزی خودروی پراید در جایگاه سوخت آستارا
  • تمامی چاه‌های آب باید استاندارد باشند
  • عملیات اروپا در دریای سرخ نتوانست عملیات دریایی یمن را مهار کند
  • برگزاری آزمون نهایی طرح «زندگی با آیه ها» در آستارا
  • حمله به یک کشتی در بندر «المخا» یمن