Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-30@11:00:30 GMT

نامه‌ای درخصوص تعطیلی باشگاه‌های ورزشی نداشتیم

تاریخ انتشار: ۷ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۴۸۳۷۶

نامه‌ای درخصوص تعطیلی باشگاه‌های ورزشی نداشتیم

رئیس هیات بدنسازی و پرورش اندام خراسان رضوی گفت: به همه مربیان و باشگاه‌داران عنوان کردیم با وجود اینکه هنوز هیچ ابلاغ رسمی به ما نشده اما شما اولویت را سلامت و حفظ بهداشت ورزشکاران قرار دهید.

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، در روز‌های گذشته پس از لغو رویداد‌های مختلف ورزشی در سطح کشور و خراسان رضوی و تعطیلی برخی مکان‌های عمومی مانند سینماها، مدارس و دانشگاه‌ها و همچنین لغو دوره‌های آموزشی نگرانی‌های در خصوص فعالیت‌ باشگاه‌های ورزشی و شیوع ویروس کرونا در این امکان دغدغه‌هایی را به وجود آورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این زمینه موارد بسیاری را شاهد بودیم که در سطح شهر مشهد و استان خراسان رضوی بسیاری از باشگاه‌های بدنسازی اقدام به ضدعفونی مرتب محیط باشگاه و وسایل ورزشی کردند و همچنین برخی از باشگاه‌ها با تعطیلی چند روزه سعی در مشارکت در جهت پیشگیری از شیوع ویروس کرونا داشتند.

اما در این زمینه همچنان هیچ ابلاغیه رسمی از سوی نهاد‌های رسمی مانند اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی و ستاد پیشگیری از کرونای استان مبنی بر تعطیلی باشگاه‌ها ارسال نشده و تنها در این زمینه بر رعایت موارد بهداشتی تاکید شده که با آگاهی جامعه بدنسازی و پرورش اندام تمهیدات لازم در بخش‌های لازم انجام شده است. اما بازهم بسیاری از باشگاه‌ها برای مشخص شدن وضعیت منتظر تصمیم اداره کل ورزش و جوانان هستند.

رئیس هیات بدنسازی و پرورش اندام خراسان رضوی در این زمینه اظهار کرد: بسیاری از مربیان و باشگاه‌داران عزیز در چندین مرحله وضعیت فعالیت باشگاه‌ها را در این ایام از هیات استعلام کردند و ما به همه عزیزان عنوان کردیم با وجود اینکه هنوز هیچ ابلاغ رسمی به ما نشده اما شما اولویت را سلامت و حفظ بهداشت ورزشکاران قرار دهید.

سروش پورآزاد افزود: باید از تمامی عزیزان تشکر کنم در بسیاری از مشاهدات دیدیم که باشگاه‌ها با رعایت نکات بهداشتی، به برخی تمهیدات مانند ضد عفونی کردن محیط باشگاه برای فعالیت ورزشکاران اقدام کردند و برخی دیگر از دوستان با تعطیلی چند روزه سعی در حفظ سلامت ورزشکاران داشتند.

وی عنوان کرد: با اینکه مشکل خاصی در سطح باشگاه‌ها وجود ندارد اما ما شرایط و مشاهداتی که داشتیم را طی نامه‌ای به اداره کل ورزش و جوانان اطلاع دادیم تا تصمیم گیری قطعی در این خصوص انجام شود با این حال به ورزشکاران و مربیان توصیه می‌کنیم تا پایان هفته تمامی توصیه‌های بهداشتی و مراقبتی را رعایت کنند.

انتهای پیام/۷۰۰۶۶

منبع: فارس

کلیدواژه: ورزشی خراسان رضوی ورزش سلامت خراسان رضوی باشگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۴۸۳۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استان خراسان رضوی گرم می‌شود

به گزارش خبرآنلاین از خراسان، آذر رضایی در گفتگویی با بیان اینکه روند تدریجی افزایش دما از صبح امروز در خراسان رضوی آغاز شده است و دمای هوا در استان تا پایان هفته رو به گرمی می‌رود، اظهارکرد: این افزایش دما بین ۶ تا هشت درجه سانتیگراد است که در مناطق گرمسیر محسوس تر خواهد بود.

وی گفت: وزش باد از دیگر پدیده های جوی خراسان رضوی است که همانند روزهای گذشته در استان غالب است که این پدیده در ساعات بعد از ظهر در نواحی مستعد همراه با گرد و خاک و کاهش کیفیت هوا خواهد بود.

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی افزود: از روز پنجشنبه هفته جاری نیز بارش های رگباری در مناطق مختلف استان آغاز می شود که در زمان مقرر اطلاعات تکمیلی اعلام خواهد شد.

رضایی پور افزود: طی شبانه روز گذشته، قوچان با یک و داورزن با ۲۸ درجه سانتیگراد به ترتیب سردترین و گرمترین نقاط استان بوده اند و در همین مدت کلانشهر مشهد نوسانات دمایی پنج تا ۲۰ درجه را به ثبت رسانده است.

وی اضافه کرد: دمای کنونی مشهد ۱۷ درجه سانتیگراد است که طبق تحلیل نقشه ها و مدل های هواشناسی امروز بین هفت تا ۲۰ درجه در نوسان خواهد بود.

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900979

دیگر خبرها

  • صادرات بیش از یک میلیارد ریال محصولات چاپی غیر کتاب از خراسان رضوی
  • کسب یک هزار و ۳۰۰ مدال کشوری و ۴۰ مدال برون مرزی توسط ورزشکاران قمی
  • امضای تفاهم نامه همکاری دانشگاه رضوی با مرکز کربلاء للدراسات والبحوث
  • اعزام ۱۰ تیم ورزش نابینایان البرز به مسابقات قهرمانی کشور
  • استان خراسان رضوی گرم می‌شود
  • انعقاد تفاهم‌نامه تأمین ناوگان اتوبوسرانی مشهد
  • اعلام جزئیات حمایت مؤثر و مستمر از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش
  • ورزش باعث افزایش قد می‌شود؟
  • تحصیل ۷۰ هزار اتباع خارجی در خراسان رضوی
  • شرحی بر قدیمی‌ترین فهرست‌نامه‌های کتابخانه آستان قدس رضوی/خدمتی به گذشته، امروز و آینده