Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش «نماینده»، سرهنگ نادر رحمانی رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا در خصوص آخرین وضعیت جوی و ترافیکی محورهای مواصلاتی کشور اظهار داشت: در حال حاضر بیش از 20 استان درگیر برف و باران هستند.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا به ادامه‌دار بودن بارش‌ها اشاره و تصریح کرد: در حال حاضر در هراز، چالوس، فیروزکوه و ساری ـ کیاسر در مازندران بارش برف جریان دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: در محورهای قزوین ـ رشت، گردنه کوهین، قزوین ـ همدان گردنه آوج، قزوین ـ ساوه گردنه هجیب، بجنورد ـ‌ اسفراین گردنه اسدلی، بیجار ـ دیوان‌دره، سقز ـ دیوان‌دره و بانه ـ سقز برف می‌بارد.

سرهنگ رحمانی به بازگشایی محور هراز اشاره و اعلام کرد: محور کرج ـ چالوس به علت احتمال ریزش کوه همچنان مسدود است.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا، تردد در محورهای زنجان ـ تهم، زنجان ـ طارم و زنجان ـ دندی در استان زنجان را با زنجیر چرخ امکانپذیر دانست.

وی در پاسخ به دیگر پرسش فارس در خصوص آخرین وضعیت محورهای استان‌های سیل‌زده به خصوص در استان‌های لرستان،‌ ایلام و خوزستان گفت: محورهای پلدختر ـ کوهدشت و خرم‌آباد ـ پلدختر، ایلام به مهران، سرابله ـ ایلام، حمیل ـ سرابله و باند شمالی زنجان ـ قزوین مسدود است.

سرهنگ رحمانی با اشاره به حجم بارش‌ها و ادامه‌دار بودن آن در استان‌های تهران،‌ البرز، خوزستان، مرکزی، لرستان، چهارمحال و بختیاری و ... از هموطنان درخواست کرد: از سفرهای غیرضرور به شدت پرهیز کنند.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا خاطرنشان کرد: در محورهای استان‌های تهران،‌ البرز، ایلام،‌خراسان‌شمالی، فارس، سمنان، قم، قزوین، کهگیلویه و بویراحمد، گلستان،‌ لرستان، کرمانشاه، بوشهر و اصفهان بارش باران جریان دارد.

منبع: نماینده

کلیدواژه: بارش برف ترافیک نماینده رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا زنجان ـ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت namayande.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «نماینده» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۴۸۴۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باران یک‌هزار کیلومتر راه عشایری ایلام را تخریب کرد

معاون توسعه و امور زیربنایی اداره کل امور عشایری ایلام گفت: یک هزار کیلومتر از راه‌های عشایر استان بر اثر بارش‌های اخیر تخریب شده و نیاز به بهسازی دارند. - اخبار استانها -

فرزاد اسماعیلی در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری تسنیم در ایلام به تشریح آخرین وضعیت راه‌های عشایری ایلام پرداخت و اظهار داشت: با توجه به بارش‌های اخیر استان، از مجموع 2 هزار و 500 کیلومتر ایل راه عشایری نزدیک به هزار کیلومتر از آنها در بارندگی‌های سیل آسای اخیر تخریب شده که نیاز به بهسازی دارند.

معاون توسعه و امور زیربنایی اداره کل امور عشایری ایلام ادامه داد: با وجود این تخریب ها امکان برقراری ارتباط و خدمات رسانی به برخی از عشایر وجود ندارد.

وی با بیان اینکه سیل دو روز گذشته خسارتی به جامعه عشایری از جمله سیاه چادرو وسایل زندگی آنها وارد کرده است، افزود:بیشترین تخریب راه‌های عشایری مربوط به ایل راهای واقع در شهرستان آبدانان و بخش میمه در شهرستان دهلران است. 

اسماعیلی با بیان اینکه اقدام برای بازگشایی، بهسازی و اصلاح مسیر نیاز به دستگاه سنگین دارند،افزود:در اولین فرصت و پس از پایان این بارش ها اقدام به بازسازی ایل راه ها می شود.

انتهای پیام/180/.

دیگر خبرها

  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز سه‌شنبه ۱۸ اردیبهشت / بارش باران در محورهای ۶ استان
  • بارش باران در محورهای مواصلاتی استان سمنان/ جاده‌ها لغزنده است
  • بارش برف بهاری و لغزندگی جاده در گردنه چری کوهرنگ
  • تندباد و بارش شدید باران در شهرهای جنوبی استان ایلام
  • بارش باران در تمام محورهای لرستان
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت / بارش باران در محورهای ۱۱ استان
  • بارش شدید باران در شهر ایلام
  • ریزش برداری در ۳۸ مقطع از محورهای ایلام انجام شد
  • انسداد ۱۰ محور شریانی و غیر شریانی به دلیل بارش‌های سیل‌آسا
  • باران یک‌هزار کیلومتر راه عشایری ایلام را تخریب کرد