Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-08@22:48:52 GMT

بازار گناوه تعطیل شد/ تلاش برای پیشگیری از شیوع کرونا

تاریخ انتشار: ۷ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۴۸۵۰۰

بازار گناوه تعطیل شد/ تلاش برای پیشگیری از شیوع کرونا

به گزارش خبرنگار مهر، در پی شیوع ویروس کرونا در کشور و تعطیلی‌های صورت گرفته در مدارس و مراکز آموزشی علیرغم توصیه‌های مکرر توسط کارشناسان بهداشت بر ماندن مردم در خانه‌ها به منظور جلوگیری از شیوع بیشتر این بیماری بسیاری از مردم به شهرهای دیگر بخصوص بندر گناوه سفر می‌کنند که ورود این مسافران موجب نگرانی گناوه‌ای‌ها از گسترش ویروس کرونا شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در همین راستا و به منظور حفظ سلامت بیشتر مسافران و شهروندان اتحادیه اصناف شهرستان گناوه پس از برگزاری نشست سه شنبه شب خود مصوب کرد که بازار این بندر برای جلوگیری از مسافرت ساکنان استان‌های درگیر با ویروس کرونا به این منطقه به مدت پنج روز تعطیل شود.

سید فخرالدین حسینی رئیس اتاق اصناف گناوه گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا در کشور و ورود گسترده مسافران از استان‌های درگیر این ویروس به گناوه بازار این بندر از ساعت ۲۲ سه شنبه شب ۶ اسفند تا ساعت ۲۲ یکشنبه یازدهم اسفند ماه جاری تعطیل خواهد بود

وی افزود: از کسبه محترم در خواست می‌شود که جهت شیوع پیدا نکردن این بیماری در سطح شهر توسط مسافران و حفظ جان شهروندان با این اتحادیه‌ها همکاری کنند.

حسینی اظهار داشت: دست فروشان هم با این اتحادیه‌ها همکاری کنند و از فعالیت در این مدت بپرهیزند.

رئیس اتاق اصناف گناوه بیان کرد: همه اتحادیه‌ها و اتاق اصناف در این مدت زمانی تعطیل و کسبه محترم بعد از تاریخ فوق جهت کارهای اداری به این اتحادیه‌ها مراجعه کنند.

شهرستان گناوه از مناطق گردشگر پذیر کشور است که در تمام طول سال بویژه ماه‌های پایانی و تعطیلات نوروز با ورود بی‌شمار مسافران و گردشگران از اقصی نقاط کشور مواجه می‌شود.

بازار تجاری این بندر گناوه نیز از بازارهای مهم و معروف در سطح کشور محسوب می‌شود که در همواره پذیرای هموطنان بوده و مشتریان زیادی از سراسر کشور دارد.

کد خبر 4863540

منبع: مهر

کلیدواژه: گناوه ویروس کرونا اصناف انتخابات 98 انتخابات مجلس شورای اسلامی مجلس شورای اسلامی ایلام بوشهر تعطیلی مدارس شهرکرد بارش برف گرگان قزوین سیلاب شیراز بارش باران بیرجند ویروس کرونا اتحادیه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۴۸۵۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جمع‌آوری واکسن معروف از بازار


به گزارش تابناک، شرکت آسترازنکا پس از اعتراف به اینکه واکسن کووید ۱۹ تولید آن به عوارض جانبی نادر اما مرگبار منجر می شود، واکسن های کرونای خود را از سراسر جهان جمع آوری کرد.

مهر در گزارشی به نقل از ایندپندنت نوشت: قبلا این داروساز انگلیسی- سوئدی مجوز بازاریابی واکسنی به نام Vaxzevria را در اتحادیه اروپا پس داده است. مجوز مذکور تاییدیه ای برای بازاریابی دارو در کشورهای عضو اتحادیه اروپا است و این شرکت اعلام کرده بود دلیل پس دادن مجوز نیز اشباع بازار با واکسن های به روز رسانی شده برای مقابله با شاخه های جدید ویروس کرونا است.

درخواست جمع آوری واکسن از اتحادیه اروپا در ۵ مارس سال جاری میلادی ثبت شده و از هفتم ماه می( دیروز) نیز اجرایی شده است. آسترازنکا در بیانیه ای اعلام کرد: از آنجا که نسخه های متعددی از واکسن های کووید۱۹ توسعه یافته اند، در بازار مازاد واکسن وجود دارد.

این شرکت اخیرا اعتراف کرد یکی از واکسن های آن به نام کووید شیلد ممکن است در مواردی نادر به ایجاد لخته خونی و کاهش پلاکت های خون منجر شود.

البته پس از آنکه شکایتی دسته جمعی از این شرکت در انگلیس ثبت شد، آسترازنکا به این عارضه جانبی اعتراف کرد. در شکایت ثبت شده، آمده بود واکسن به مرگ و میر و جراحت هایی منجر می شود و شاکیان خواستار حدود ۱۰۰ میلیون پوند غرامت برای ۵۰ قربانی شده بودند.

دیگر خبرها

  • جمع‌آوری واکسن معروف از بازار
  • واکسن معروف از بازار جهانی جمع شد
  • هشدار برای شیوع آنفلوانزای فوق حاد پرندگان در گاو شیری
  • پیگیر به‌کارگیری و استخدام نیروهای فعال دوران شیوع کرونا هستیم
  • پیگیر به‌کارگیری و استخدام نیروهای فعال دوران کرونا هستیم
  • واکسن های کرونا آسترازنکا از بازار جهانی جمع شد
  • تکریم معلم در همه طول سال انجام شود
  • واکسنی که ویروس‌های ظهور نکرده کرونا را از بین می برد!
  • وارن بافت سهام اپل را فروخت | تلاش برای تصاحب بازار کشور های آسیای میانه
  • برگزاری جلسه آموزشی پیشگیری از تب کریمه کنگو در بابل