Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست اداره کل کتابخانه‌های عمومی آذربایجان‌غربی از اجرای ۴۳ برنامه در سطح کتابخانه‌های استان آذربایجان‌غربی در هفته نخست اسفندماه سال‌جاری خبر داد.

«منوچهر جعفری»، در گفت‌وگو با خبرنگار شبستان در ارومیه، اظهار کرد: در هفته نخست اسفندماه سال‌جاری در سطح کتابخانه‌های استان آذربایجان‌غربی 43 عنوان برنامه برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرپرست اداره کل کتابخانه‌های عمومی آذربایجان‌غربی افزود: کارگاه مهارت های زندگی،  جمع خوانی کتاب «خواجه نصیرالدین طوسی»، جلسه جام باشگاه های کتابخوانی (گروه ستاره ها)، کارگاه بازی با اسباب بازی ها و بازی های فکری، کارگاه روزنامه دیواری به مناسبت روز بزرگداشت خواجه نصیر الدین طوسی، جمع خوانی کتاب «مردی که اسرار سرزمین ها را می دانست: زندگینامه امام محمد باقر(ع)» و نشست کتاب ‌خوان را از جمله برنامه‌های برگزار شده در سطح کتابخانه های شهرستان ارومیه عنوان کرد.

جعفری در ادامه نشست معرفی کتاب «نگاهی بر زندگی امام باقر علیه السلام»، قصه گویی از کتاب «ماجراهای فرانتس و بابابزرگ»، قصه گویی، مولوی شناسی و مثنوی خوانی، کارگاه تهیه روزنامه دیواری، جمع خوانی کتاب «امام محمد باقر(ع)»، قصه گویی برای خردسالان، قصه گویی از کتاب «شهید بهشتی»، نشست کتاب ‌خوان و کلاس آموزش تفکر از جمله دیگر برنامه‌ها عنوان کرد.

سرپرست اداره کل کتابخانه‌های عمومی آذربایجان‌غربی ادامه داد: شهرستان های دیگر نیز برنامه‌های مختلفی اعم از ویژه برنامه «خواجه نصیر الدین طوسی در یک نگاه» ویژه نوجوانان، نشست کتاب ‌خوان ویژه جوانان و نوجوانان، حافظ خوانی، کلاس آموزش فلسفه برای کودکان، جمع خوانی کتاب «ماهی بالای درخت»، کارگاه مدیریت خود و خانواده، کارگاه کاردستی و اوریگامی ویژه کودکان و کلاس آموزش تفکر در شهرهای مختلف اجرا می گردد.

وی در ادامه سخنان خود با بیان اینکه استان آذربایجان‌غربی دارای ۷۱ کتابخانه عمومی نهادی، ۳۴ کتابخانه مشارکتی و یک کتابخانه مستقل در آذربایجان‌غربی است، اظهار کرد: تعداد صندلی‌های کتابخانه‌های استان نیز چهار هزار و ۴۱۹ عدد است که در مساحت کلی ۴۵ هزار و ۸۳۹ متر مربع در اختیار مراجعه کنندگان قرار دارد.
جعفری آمار کتاب‌های موجود در کتابخانه‌های استان آذربایجان‌غربی را یک میلیون و ۴۲۳ هزار جلد عنوان کرد.

پایان پیام/566

منبع: شبستان

کلیدواژه: ارومیه آذربایجان غربی نهاد کتابخانه های عمومی کتابخوانی استان آذربایجان غربی کتابخانه های استان جمع خوانی کتاب قصه گویی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۴۸۵۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پربازدیدهای خبرگزاری صدا وسیمای آذربایجان غربی در شبانه روز گذشته

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، در ۲۴ ساعت گذشته این خبر‌ها بیشترین تعداد بازدید را درمیان خبر‌های خبرگزاری صدا وسیمای آذربایجان غربی به خود اختصاص داده اند.     آغاز اقدامات آماده سازی پایانه مرزی تمرچین و مسیر‌های منتهی به آن جهت اجرای طرح اربعین حسینی مسئولان روش‌های مشارکت مردم در تحقق شعار سال را تبیین کنند صدور حکم قطعی پرونده فساد در مدیریت اسبق شهرداری و شورای شهر تکاب اجرای بیش از ۸۰ برنامه به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه چالدران  پویش کاشت ۱۵۰۰ اصله نهال زالزالک در پیرانشهر

دیگر خبرها

  • بوکان در سکوی نخست المپیاد آماده آذربایجان غربی
  • زوج شاهنامه‌خوان بام ایران در شهر‌های ایران خوان خرد می‌گسترانند
  • تراز منابع و مصارف تامین اجتماعی استان مرکزی پس از ۱۰ سال مثبت شد
  • پربازدیدهای خبرگزاری صدا وسیمای آذربایجان غربی در شبانه روز گذشته
  • آغاز مرحله نخست آزمون سراسری در ۱۶ شهرستان آذربایجان غربی
  • رشد ۳ برابری فعالیت‌های فرهنگی در کردستان
  • اجرای طرح «وارگه دانایی» در مناطق عشایری چهارمحال و بختیاری
  • اجرای طرح کتابخانه‌ بدون کتاب در کشور/۱۰شهر کردستان فاقد کتابخانه
  • احداث کتابخانه در10 شهر استان در آینده ای نزدیک
  • اجرای برنامه پیشگیری از تنبلی‌چشم بیش از ۱۶۲ هزار کودک در آذربایجان‌غربی