Web Analytics Made Easy - Statcounter

باب ایگر مدیر عامل موفق کمپانی دیزنی استعفا کرد و به دنبال آن باب چاپک به عنوان مدیرعامل جدید معرفی شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از ورایتی، به دنبال استعفای باب ایگر، باب چاپک به صورت رسمی و تقریباً بسیار ناگهانی جایگزین وی شد.

در حالی که باب ایگر مدیرعامل طولانی مدت دیزنی سه‌شنبه بعداز ظهر ۲۵ فوریه از سمت خود استعفا کرد، باب چاپِک که ۲۷ سال در این کمپانی کار کرده ولی کمتر از مدیران دیگر دیزنی در هالیوود شناخته شده است، به این سمت انتخاب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته گفته شده باب ایگر از دیزنی جدا نمی‌شود و به عنوان مدیر خلاقیت دیزنی به کار خود ادامه می‌دهد.

منابع گفته‌اند چاپک که مدیر شهربازی‌های دیزنی بوده، مدیری قوی و عملیاتی است که می‌تواند هر چیزی را مدیریت کند و برنامه دارد تا تیم‌های اجرایی قوی‌ای را شکل دهد. شاید با توجه به این تجربه انتخاب او در این سیستم بسیار گسترده جای تعجب نداشته باشد.

وی در مدت طولانی همکاری‌اش با دیزنی مدتی رییس پارک‌های دیزنی بود و در زمینه سرگرمی‌های خانگی و توزیع نیز تجربه خوبی دارد.

چاپک در میدوست بزرگ شده، ۶۰ ساله و دارای سه فرزند و سه نوه است. او در دانشگاه ایندیانا تحصیل کرده و از همین دانشگاه در سال ۲۰۱۵ یک دکترای افتخاری دریافت کرده است.

وی البته در زمینه محتوایی از تجربه برخوردار نیست اما طیف‌های وسیعی از خالقان را در اطراف خود دارد که پیتر رایس مدیر دیزنی تی‌وی از جمله آنهاست.

در هر حال گفته شده تجربه وی در سرگرمی‌سازی برای مخاطبان منزل عامل مهمی برای این انتخاب بوده تا از تلویزیون دیزنی حمایت بیشتری شود. در عین حال خدمت او به عنوان مدیر پارک‌های بازی که با مخاطبان وسیعی روبروست، نشان دهنده شناخت وی از سلیقه مردم است.

ایگر با انتشار بیانیه‌ای گفته است: با راه‌اندازی بخش‌هایی که به صورت مستقیم با مشتری ها ارتباط دارند و ادغام فاکس قرن بیست و یکم، باور دارم بهترین زمان برای شروع به کار یک مدیر عامل جدید است. وی از مدیرعامل جدید حمایت کرده و گفته است بر فعالیت‌های هنری کمپانی تمرکز می‌کند.

ایگر سال ۲۰۰۴ به عنوان مدیر عامل دیزنی انتخاب شد و نقش کلیدی در ملحق کردن استودیوهای پیکسار، لوکاس فیلم، مارول و به تازگی فاکس قرن بیستم یه دیزنی داشته است.

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: عنوان مدیر عامل جدید مدیر عامل باب ایگر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۴۸۷۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نحوه انتخاب و معرفی اساتید نمونه کشوری

به گزارش خبرنگار مهر، سی و یکمین مراسم تجلیل از اعضای هیات علمی نمونه کشوری صبح امروز با حضور محمد علی علی زلفی گل، برخی از معاونان این وزارتخانه و تعدادی از روسای دانشگاه ها در سازمان پژوهش های علمی و صنعتی ایران برگزار شد.

دکتر علی رضا حیدری معاون هیات های امنا و هیات های ممیزه مرکزی در این مراسم گفت: دستورالعمل اساتید نمونه بازنگری و ابتدای سال تحصیلی گذشته به همه دانشگاه ها ابلاغ شد، ۴ یا ۵ ماه فرصت داده شد تا دانشگاه ها افراد واجد شرایط رو معرفی کنند.

وی ادامه داد: تا ۳۰ دیماه فرصت داده شد افراد معرفی شوند. این درحالی بود که برخی از دانشگاه ها تاخیر داشته و تا فرودین نیز پرونده هایی از دانشگاه ها به دبیرخانه ارسال می شد.

معاون هیات های امنا و هیات های ممیزه وزارت علوم گفت: در این دوره ۱۵۰ پرونده بعد از مرحله اول ارزیابی توسط دانشگاه ها ارسال شد برخی دانشگاه نیز اعلام‌کردند بعد از ارزیابی افراد معرفی شده شرایط نداشتند و معرفی نشدند.

وی ادامه داد: در مجموع ۸۷ پرونده ارزیابی نهایی شد که تمامی ۸۷ نفر شایسته بودند ولی با توجه به یک سری معیارها ۶۵ نفر عضو هیات علمی از ۳۱ دانشگاه انتخاب شدند که امیدواریم کمک بیشتر برای دانشگاه باشند.

کد خبر 6093045 زهرا سیفی

دیگر خبرها

  • نحوه انتخاب و معرفی اساتید نمونه کشوری
  • اسامی ۵۳ نوجوان راه‌یافته به باشگاه قاف اعلام شد
  • مستند «ایساتیس» پرمخاطب‌ترین فیلم «هنر و تجربه» شد
  • انتخاب مدیر تیم‌های ملی دوومیدانی
  • مدیر تیم‌های ملی دوومیدانی انتخاب شد
  • بازدید مدیر عامل از شعبه صندوق تامین خسارت های بدنی استان فارس
  • مراسم تقدیر و معارفه مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری گروه توسعه ملی برگزار شد
  • چگونه یک تخت خواب دنج برای چیدمان رویایی بسازیم
  • به روز رسانی| مرادی: برای انتخاب سرمربی تیم ملی یک ماراتن را پشت سر گذاشتیم
  • اولین نشست مجازی مدیر عامل در سال ۱۴۰۳ با کارکنان صندوق