Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-02@15:21:05 GMT

ضد عفونی کردن اتوبوس‌های پایتخت شبانه روزی شد

تاریخ انتشار: ۷ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۴۸۸۵۹

ضد عفونی کردن اتوبوس‌های پایتخت شبانه روزی شد

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران با تشریح تدابیر و تمهیدات این شرکت برای ارتقای ایمنی ناوگان اتوبوسرانی پایتخت در حوزه بهداشت عمومی گفت: عملیات ضد عفونی کردن اتوبوس‌های شرکت واحد که از پنجشنبه اول اسفند صرفاً در ساعات پایانی شب انجام می‌شد را شبانه روزی کرده‌ایم.

به گزارش ایسنا، مهندس محمود ترفع با اعلام اینکه این اقدام به منظور افزایش سطح بهداشتی ناوگان اتوبوسرانی و حفظ سلامت مسافران و بر اساس دستورالعمل های وزارت بهداشت صورت گرفته است، افزود: علاوه بر این، عملیات شست و شوی اتوبوس ها طی ساعات روز در ابتدا و انتهای خطوط انجام می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی از تهیه و نصب پوسترهای آموزشی حاوی اطلاعات پیشگیرانه در زمینه نکات بهداشتی برای مسافران و رانندگان خبر داد و تأکید کرد: علاوه بر این، نمایشگرهای ال ای دی اتوبوسهای بی آرتی را نیز به پخش پیام های پیشگیرانه در حوزه سلامت عمومی که از سوی وزارت بهداشت توصیه شده است، اختصاص داده ایم.

بر اساس گزارش روابط عمومی شرکت واحد اتوبوسرانی تهران؛ مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران در پایان با تاکید بر اینکه مسافران ناوگان اتوبوسرانی تهران در روزهای اخیر نسبت به قبل کاهش نداشته است، خاطر نشان کرد: از شهروندان عزیز درخواست می کنیم اگر علائم سرماخوردگی دارند، از حمل ونقل عمومی استفاده نکند و در صورت ضرورت استفاده از حمل ونقل عمومی در صورت علائم سرماخوردگی از ماسک و دستکش استفاده کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: کروناویروس شرکت واحد اتوبوس رانی اتوبوسرانی تهران شرکت واحد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۴۸۸۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمهیدات اتوبوسرانی برای مسابقه فوتبال بین پرسپولیس و سپاهان

به گزارش خبرگزاری مهر، روابط عمومی شرکت واحد اتوبوسرانی تهران با صدور اطلاعیه‌ای، از خدمات حمل و نقلی ناوگان این شرکت به تماشاگران مسابقه فوتبال بین تیم های پرسپولیس تهران و سپاهان، خبر داد.

بر اساس این گزارش، ناوگان اتوبوسرانی برای رفاه حال تماشاگران این مسابقه که ساعت ۱۹:۳۰ روز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ماه در ورزشگاه بزرگ آزادی برگزار می شود، با اختصاص اتوبوس های مورد نیاز، تماشاگران را از ورزشگاه آزادی به پایانه آزادی و ایستگاه مترو مربوطه، منتقل می‌کنند.

همچنین عوامل نظارتی این شرکت در محل مستقر خواهند بود و ناوگان اتوبوسرانی تا انتقال آخرین تماشاگر، نسبت به ارائه خدمات حمل و نقلی اقدام می‌کنند.

کد خبر 6092994 فائزه نجارزادگان

دیگر خبرها

  • فعالیت شبانه‌روزی ۱۷۰۰ نیروی خدمات شهری برای رفع آبگرفتگی
  • بلیت‌ پاره بده، جایزه بگیر
  • سرویس دهی ناوگان اتوبوسرانی تبریز به تماشاگران تراکتور – استقلال
  • ضرورت صدور کارت شهری برای رانندگان حوزه اتوبوسرانی تهران
  • ضرورت صدور کارت شهری برای رانندگان حوزه اتوبوسرانی
  • افزایش حدود ۱۴۰۰ تایی اتوبوس های پایتخت در ۳۲ ماه اخیر
  •  افزایش حدود ۱۴۰۰ تایی اتوبوس‌های پایتخت در ۳۲ ماه اخیر/ ۲۵ میلیون یورو به نفع ایران عمل کردیم
  • افزایش ۱۴۰۰ اتوبوس به پایتخت در ۳۲ ماه اخیر
  • تمهیدات اتوبوسرانی برای مسابقه فوتبال بین پرسپولیس و سپاهان
  • سرویس‌دهی اتوبوسرانی تبریز برای تماشاگران بازی تراکتور و استقلال