Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-30@21:44:49 GMT

در هر شرایطی در کنار مردم خواهم بود

تاریخ انتشار: ۷ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۴۹۰۴۴

در هر شرایطی در کنار مردم خواهم بود

ایسنا/زنجان شهردار منتخب زنجان، توجه به خرد جمعی و مدیریت درست منابع را جزو برنامه‌های خود عنوان‌ کرد و گفت: استفاده مناسب از توانمندی نیروها می‌تواند شرایط را برای توسعه شهر زنجان فراهم کند.

سهندعلی فلاحی در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان اینکه بی‌انضباطی مالی در شهرداری زنجان باید برطرف شود، اظهار کرد: با عملکرد مناسب در شهرداری باید اعتماد مردم را جلب کرده و این نهاد را به‌عنوان کمک‌رسان مردم در جامعه شناساند و برنامه‌ها نیز باید در این راستا تدوین شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به برنامه‌های ارائه داده خود به شورا در حوزه فرهنگی نیز اشاره کرد و افزود: بودجه شهرداری در این حوزه باید در راستای آموزش حقوق شهروندی و مسائل حول آن هزینه شود و قرار نیست این مجموعه در هر برنامه‌ای که در شهر برگزار می‌شود دخالت کند؛ چراکه هر حوزه‌ای اداره و بودجه خاص خود را دارد و ما به‌عنوان مسئول شهر باید در راستای ارتقای حقوق شهروندی تلاش کنیم و برنامه‌ها نیز در این حوزه تدوین شود.

شهردار منتخب زنجان به برنامه‌های عمرانی نیز اشاره کرد و گفت: سابقه نشان داده است می‌توان با مدیریت صحیح و نیز بهره‌گیری درست از توان نیروهای کاری، طرح‌های بزرگ را در استان انجام داد. از ایننرو می‌توانیم در کارهای عمرانی شهر زنجان نیز همین روال را در پیش بگیریم.

فلاحی با بیان اینکه موضوع اصلی در حوزه عمران‌شهری در زنجان مربوط به اجرای طرح سبزه‌میدان و پروژه بازگشایی مسیر پادگان است، تصریح کرد: با برنامه‌ریزی درست می‌توان این مشکلات را برطرف و طرح‌ها را در اسرع وقت به اتمام رساند. همچنین ما مشکلی به‌ نام کمربندی جنوبی مواجه هستیم که برای آن نیز برنامه داریم و باید این مسیر به‌عنوان پیشانی شهر ساماندهی شود.

وی به ضرورت ایجاد پل‌های هم‌سطح و غیرهم‌سطح در شهر زنجان و نیز توجه به مشکلات موجود در حوزه حمل و نقل عمومی اشاره کرد و یادآور شد: برنامه‌ریزی در حوزه آسفالت‌ریزی خیابان‌ها نیز جزو اولویت‌های برنامه ارائه شده است. البته ما نمی‌خواهیم معجزه کنیم، بلکه باید با مدیریت منابع، شرایط را بهبود ببخشیم تا شهروندان لذت خدمت مسئولان خود را بچشند و قطعا در این رابطه از شعارزدگی پرهیز خواهیم کرد و کارهایی که امکان انجام آن را داشته باشیم، انجام خواهیم داد.

شهردار منتخب زنجان در ادامه با تاکید بر اینکه شهردار به‌ تنهایی نمی‌تواند کارها را پیش ببرد، اظهار کرد: یکی از ملزومات مدیریت شهری، داشتن تیم قوی از همکاران است و بر این موضوع نیز تاکید داریم و اعضای شورای اسلامی شهر زنجان نیز مطلع هستند که خواسته من همین بوده و با اقتدار وارد کار خواهم شد، هر چند باید منتظر نظر وزارت کشور باشیم.

فلاحی با بیان اینکه به‌عنوان مدیر سعی کرده‌ام موارد اخلاقی را در مدیریت خود رعایت کنم، گفت: در هر شرایطی در کنار مردم خواهم بود و رضایت‌مندی آن‌ها در راس برنامه‌های‌مان قرار خواهد گرفت.

به گزارش ایسنا شهردار منتخب زنجان در سابقه کاری خود حضور در اداره‌کل تعاون، کار و رفاه‌اجتماعی استان به‌عنوان قائم‌مقام، ریاست دفتر استاندار آذربایجان‌غربی، مدیرعاملی پتروشیمی میاندوآب، مدیرعامل شرکت آرین توتون صنعت، مشاور عالی دبیرکل مجمع شهرداران کلان‌شهرها، نایب‌رئیس اتاق بازرگانی استان زنجان، عضویت در هیئت مدیره شرکت عایق پارس ایران‌ترانسفو، مدیریت شرکت آریان درخشان، رئیس هیئت مدیره شرکت توزیع زنگان ایران‌ترانسفو و در حال حاضر مدیرعاملی شرکت سیما خمسه زنجان را دارد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی زنجان شهردار منتخب برنامه ها شهر زنجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۴۹۰۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴۰ نفر از معلمان زنجانی با رهبر انقلاب دیدار می‌کنند

مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان گفت: به مناسبت گرامیداشت هفته معلم، ۴۰ نفر از معلمان زنجانی با رهبر انقلاب دیدار می‌کنند.

علی اسماعیلی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در زنجان اظهار کرد: مطابق سنوات گذشته برنامه‌های متعددی برای هفته معلم در نظر گرفته شده است که با شعار «همه ما مدیون توییم» اجرایی خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه طبق هماهنگی صورت گرفته در سال‌جاری ۵۰ برنامه در هفته معلم اجرایی خواهد شد، اضافه کرد: تجلیل از مقام معلمان نمونه با حضور رؤسای قدیم آموزش و پرورش، تجلیل از بازنشستگان فرهنگی سال گذشته، برگزاری یادواره شهدای معلم، دیدار با معلمان تاریخ‌ساز استان، تجلیل از معلمان نمونه استان و دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان از جمله این برنامه‌هاست.

مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان همچنین با اشاره به دیدار معلمان کشور با رهبر معظم انقلاب در روز دوازدهم اردیبهشت ادامه داد: ۴۰ نفر از معلمان برتر استان در قالب این برنامه در دیدار معلمان با رهبر معظم انقلاب حضور خواهند داشت.

اسماعیلی با اشاره به برگزاری پویش سپاس معلم در استان زنجان گفت: در این پویش دل‌نوشته و خاطرات دانش‌آموزان از طریق شبکه شاد جمع‌آوری و از برگزیدگان تجلیل می‌شود.

وی با اشاره به فعالیت معلمان خیر در استان گفت: معلمان خیر در استان با اختصاص بخشی از حقوق خود از دانش‌آموزان نیازمند حمایت می‌کنند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان با اشاره به تبیین اندیشه‌های شهید مطهری در شبکه شاد گفت: مسابقه کتاب‌خوانی برای فرهنگیان و دانش‌آموزان و فراخوان خاطرات فرهنگیان در دو سال اخیر برای این هفته پیش‌بینی شده است.

کد خبر 748636

دیگر خبرها

  • بانک‌ها برنامه‌های خود برای تحقق شعار سال را ارائه کنند
  • پیش‌بینی ۴۹۱ شعبه ثابت و سیار در دو حوزه انتخابیه زنجان
  • بیش از یک میلیون نفر روستایی و کشاورز در این دولت بیمه شدند
  • کدهای انتخاباتی کاندیداهای راه یافته به مرحله دوم اعلام شد
  • پیش بینی ۴۹۱ شعبه ثابت و سیار در ۲ حوزه انتخابیه استان زنجان
  • سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین انصاریان در حسینیه اعظم زنجان
  • مراسم نکوداشت اکبر زنجان‌پور با حضور استادش
  • پارکینگ طبقاتی توفیق زنجان افتتاح شد
  • ۴۰ نفر از معلمان زنجانی با رهبر انقلاب دیدار می‌کنند
  • شورای شهر تأثیر مثبتی بر توسعه حقوق شهروندی دارد