Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام حسین سازندگی صبح چهارشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه بیان داشت: برای رسیدن به مقامات بالا و قله باید پله به پله راه طی کرد در مسائل معنوی هم باید برنامه‌ها پله به پله طی شود.

وی با تبریک به مناسبت فرا رسیدن ماه رجب و اهمیت آن افزود: ماه رجب آنقدر ارزش دارد که عده‌ای را در بهشت «این رجبیون» می‌شناسند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسئول دفتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری در حج و زیارت استان کرمان به حضور پر رنگ مردم در انتخابات اشاره کرد و گفت: الحمدالله امسال شاهد حضور پرشور مردم در انتخابات بودیم.

سازندگی تصریح کرد: کار بعثه مقام معظم رهبری بیشتر فرهنگی است که شامل دو برنامه قبل از موسم حج و حین موسم حج است.

وی یادآور شد: برنامه‌های قبل از موسم حج با توجه به بیانیه گام دوم که باید مسائل را به صورت پویا حرکت دهیم امسال هم بعثه رهبری برنامه‌های خود را بر همین اساس آغاز کرده است.

مسئول دفتر نمایندگی بعثه رهبری در حج و زیارت استان کرمان گفت: تا به حال مصاحبه روحانیون کاروان‌های حج به صورت اینترنتی انجام می‌شد اما امسال به صورت حضوری برگزار خواهد شد.

وی افزود: به تعداد هر کاروان یک روحانی در رأس مسائل فرهنگی کاروان قرار می‌گیرد ضمن اینکه بعد از ثبت نام اگر تعداد بانوان بیشتر باشد برای هر کاروان یک معینه در نظر گرفته می‌شود و برای کاروان‌های که آقایان جمعیت بیشتری باشد به غیر از روحانی کاروان یک معین هم معرفی می‌شود.

سازندگی گفت: امسال کرمان مدینه بعد است که کلاس‌ها به صورت ۱۲ جلسه در ایران برگزار می‌شود در طول این مدت یک سری جلسات تخصصی داریم که توسط معینه و پزشک متخصص صورت می‌گیرد.

مسئول دفتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری در حج و زیارت استان کرمان تصریح کرد: یک سری جلسات با افراد تحصیل کرده داخل کاروان داریم که این جلسات در خصوص معرفی مناسک حج است.

وی ادامه داد: ارسال بسته‌های فرهنگی از اقدامات دیگر بعثه مقام معظم رهبری است که امسال تغییر کرده و بر این اساس فهرست کتاب‌هایی که داریم برای خانواده‌ها ارسال خواهد شد تا از بین آنها انتخاب کنند همچنین جلسه طرح مودت نیز برنامه دیگر ما است و از کسانی که به یکی از زبان‌های خارجی مسلط هستند دعوت خواهیم کرد و جلساتی با این افراد داریم.

مسئول دفتر نمایندگی بعثه رهبری در حج و زیارت استان کرمان گفت: دومین برنامه‌ها در موسم حج است که زائران همه آنچه که فراگرفته‌اند اعمال خود را به جا می‌آورند ضمن اینکه در حین مراسم باز هم کلاس‌های آموزشی انجام می‌شود و حاجیان آموزش می‌گیرند همچنین برگزاری مسابقات قرآنی تاریخی و … را نیز داریم و به کسانی که رتبه‌ای کسب می‌کنند جوایزی اهدا می‌شود.

کد خبر 4863535

منبع: مهر

کلیدواژه: مناسک حج خانه خدا زائران تمتع انتخابات 98 انتخابات مجلس شورای اسلامی مجلس شورای اسلامی ایلام بوشهر تعطیلی مدارس شهرکرد بارش برف گرگان قزوین سیلاب شیراز بارش باران بیرجند مسئول دفتر نمایندگی بعثه بعثه مقام معظم رهبری برنامه ها موسم حج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۴۹۱۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۷۰ دانشجوی نخبه امروز به حج عمره اعزام می‌شوند

دو کاروان دانشجویی که شامل نخبگان هستند امروز به عمره مفرده اعزام می‌شوند. - اخبار سیاسی -

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری تسنیم، اعزام دانشجویان به عمره مفرده با قطع روابط سیاسی ایران و عربستان پس از گذشت 9 سال وقفه به تازگی از سر گرفته شد و قرار است 170 نخبه دانشجو امروز چهارشنبه 12 اردیبهشت ماه از فرودگاه امام خمینی (ره) به حج عمره مفرده اعزام شوند.

وزیر ارشاد: منتظر هستیم مشکل سفرهای عمره رفع شود

رییس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها روز گذشته در همایش اعزام دانشجویان به عمره مفرده طی سخنانی با بیان اینکه فراخوان ثبت نام عمره مفرده ویژه مستعدان و نخبگان دانشگاهی به همت نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در بنیاد ملی نخبگان منتشر شد، گفت: در این سفر که به صورت مجردی و با وام قرض الحسنه است به علت ظرفیت محدود انتخاب، به صورت قرعه کشی انجام شد.

شایان ذکر است، دو کاروان دانشجویی که شامل نخبگان هستند امروز به عمره مفرده اعزام می‌شوند.در این مرحله از عمره مفرده 170 نفر از دانشجویان نخبه (دانشجویان پسر) تحت پوشش بنیاد ملی نخبگان در قالب دو کاروان امروز به عمره مفرده اعزام می‌شوند.

اعزام‌های اصلی دانشجویان پس از پایان زمان حج واجب و آغاز فصل عمره و با توافق کشور میزبان صورت خواهد گرفت، در این مرحله مشخص خواهد شد که چه تعداد سهمیه برای اعزام دانشجویان در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ۱۷۰ دانشجوی نخبه امروز به حج عمره اعزام می‌شوند
  • ارائه خدمات به اتباع خارجی با کارت شناسایی جدید انجام می‌شود
  • نشست تبیینی ائمه جمعه و روحانیون شهرستان دماوند
  • مصاحبه پذیرفته شدگان در آزمون بهزیستی استان برگزار می شود
  • غیر حضوری شدن نوبت صبح مدارس برخی شهر‌های خوزستان
  • مرحله مصاحبه داوطلبان مجاز آزمون دکتری ۱۴۰۳ حضوری برگزار می‌شود
  • مدرک تی تی سی چقدر هزینه دارد؟
  • اعزام  زائر از هرمزگان به حج عمره
  • اعزام ۲۵۵ زائر از هرمزگان به حج عمره
  • پروژه شهرداری الکترونیک به صورت ۱۰۰ درصدی در سنندج انجام شده است